Benjamin szemszöge.
A konyhapultnál ültem és vártam, hogy Lydia végre válaszoljon az sms-emre, hogy úton van hozzám, de semmi kurva válasz nem érkezett az előbb írt üzenetemre. Kezdtem kibaszott ideges lenni a dologra, és megvoltam rémülve, hogy Alice bármikor beléphet az ajtómon és a cuccaival együtt távozhat innen, távozhat örökre az életemből, távozhat örökre a szívemből.
Töltöttem magamnak egy pohár whiskyt és egy hajtásra megittam az egészet. Égette a torkomat, de jól esett, és bíztam benne, hogy ettől sikerül kicsit lehiggadnom.
Újra a telefonomhoz nyúltam, hogy megnézzem jött e valami, mikor csengettek a bejárati ajtón. A szívem ezerrel vert, nem tudtam ki lehet az. Odasiettem és azonnal kinyitottam.- Szevasz öcskös. – Kiáltotta.
- Jack, mi a fasz, mit keresel itt?
- Jöttem, hogy megnézzem mi a helyzet veled. – Lépett be az előszobába.
- Hol van Lydia? Ő nincs itt veled?
- Nincsen, de majd érkezik csak előbb elvitte Cort anyuékhoz, hogy vigyázzanak rá.
Ekkor megrezzent a telefonom.
Feladó: Lydia„ Nyugalom "
Kösz bazdmeg. Nyugodjak meg? Nem tudok megnyugodni, mert teljesen pánikolok jelenleg.
Zsebre tettem a telefont és megkínáltam Jacket egy itallal.- És egyedül vagy ma este? - Kérdezte.
- Mint látod, igen.
- Hol van Alice?
- Dolgozik, azt hiszem.
- Ilyen sokáig dolgozik?
- Igen.
- Miért nem leped meg és várod haza valami finom vacsorával?
- Jack, mit akarsz inkább azt mond meg.
- Csak érdekel az életed, de igazából leginkább a szerelmi életed.
- Mi történt, egy kibaszott pszichológus lettél? – Nevettem.
- Igen, hadd mutassam be neked Dr. Jack Taylor pszichológust. Na öntsed ki a lelkedet nekem drága testvérem, had gyógyítsalak meg téged is.
- Vicces vagy nagyon.
- Szóval elmondod végre, hogy miért vagy ennyire bánatos és búval baszott?
- Nem fogom elmesélni, mert úgy sem értenéd meg.
- Csak nem szerelmes valaki?
- Menj a faszba Jack. – Hajtottam le a fejemet mint egy idióta, amivel el is árultam magamat.
- Jaj, de letört vagy ettől a mondattól, mi a baj?
- Semmi.
- Benike, kérlek, ne keljen mindent harapófogóval kihúzni belőled, a pszichológusod vagyok, nem emlékszel? Na, ki vele, mi történt?
- El akar menni haza, ma este.
- És?
- És mi bazdmeg? Nem akarom, hogy elmenjen, kurvára nem akarom hogy itt hagyjon, mert azt akarom, hogy itt maradjon, velem.
- Tyűha, ez igen. – Vigyorgott.
- Mi az már megint? – Kezdtem ideges lenni.
- Én mondtam, te szerelmes vagy öcsi. – Vigyorgott továbbra is.
CITEȘTI
Vakrandi az ördöggel. +18
Dragoste- Nahát Miss Morgan, de nagy lett a szája hirtelen. - Eddig is nagy volt. - Azt el is hiszem, a hátam mögött, gondolom. - Nem tudom ezt miért mondja. - Azért mondom mert a szemembe még sosem mondott semmi hasonlót. - Mindennek eljön egyszer az id...