♡ Giriş

796 26 8
                                    

Hoşgeldin!

Öncelikle buraya gelerek bile kendin için çoktan iyi bir adım attığını söylemek istiyorum. Ülkece, hatta dünyaca zor bir zamandan geçiyoruz. Özellikle karantina sonrası yaşam koşullarının değişmesi, savaş, ekonomi derken çoğu insan kendisi üzerinde kontrolünü kaybetmiş gibi hissediyor. Ancak yalnız olmadığını bilmelisin. Çoğumuz, hatta bu kitapta toplanan herkes (ben de dahil) benzer şeyleri yaşıyoruz.

Ne yazık ki, özellikle karantina sonrası dijital cihazlar hayatımızın büyük kısmını deyimi yerindeyse "ele geçirmiş" durumda. Bu cihazların faydası olduğu kadar (mesela bu kitap ;)) zararı da mevcut. Neyse, buraya bu klişeyi konuşmaya gelmedik. Zaten tek sorunumuz bu da değil. Aile, arkadaşlık, okul, iş, gelecek kaygısı... İnsan olmak zor şey, hele ki 2023 Türkiyesi'nde.

Bu kitabı yazmamdaki amaç hem kendime hem de benimle aynı sıkıntıları yaşayanlara yardımcı olmak. İsteğim, internetin büyük ve karmaşık sanal aleminde güvenli bir alan oluşturmak. Burada kimse seni yargılamayacak. Hep birlikte, ben sizden, siz de benden bir şeyler öğrenecek ve birlikte keyifli vakit geçireceğiz.

Eğer kitap büyürse belki bir discord sunucusu kurmayı düşünüyorum. O zamana dek yorumlarda buluşalım.

Kendini sevmen ve her daim parıldaman dileğiyle,

Bumblebee ✿

Glow Up RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin