Egy unalmas nap/Damon jeleket ad

76 6 16
                                    

A reggel szokásosan indult. Stefan lent kávézott még én készültem a suliba. Utáltam ez iskolát a sok nyomulós pöcs miatt. De szerencsémre ott van mindig Stefan hogy megvédjen. Ahogy mentem le a lépcsőn Stefan várt.

-Jó reggelt Húgi- Köszönt kedvesen Stefan. 

-Jó reggelt Stef- Köszöntem neki még kicsit álmosan.

-Nem aludtad ki magad?- Nézett rám kíváncsian zöld szemeivel.

-Ne aludtam ki magam- válaszoltam félig ásítva.

-Megtudhatnám mi volt az oka annak hogy az én drága egyetlen húgom nem aludt?- Karba tette kezét ami nála már a enyhén mérges vagyok rád kategória.

-Még mielőtt elharapod a torkom! Nem szószerint venni! Olvastam mert ma dolgozat lesz Töriből!- Néztem rá Barna álmos szemeimmel.

-Ma itthon maradsz és kipihened magad! Ezt a napot le igazolom neked!-Az enyhe mérgessége át váltott kedvességre.

-De nem kell! Amúgy is rosszul állok töriből- Jelentettem ki kínosan.

-Amit furcsálok is! Hisz nem mai csirke vagy! Vagy hogy mondják!- Kacagott.

-Én nem szeretem úgy a törit mint te! Én a matekon és a törin kívül mindent kedvelek- Büszke fejet vágtam. 

-Akkor is pihenned kellene- Néz rám boci szemekkel.

-Ne nézz így kérlek-Elfordítottam a fejem.

-Miért is ne?- Előttem áll

-Utálom hogy ilyen gyors vagy- Néztem rá morcin.

-Tudom hogy utálod!- Kacagott.

-El fogunk késni- Néztem az órát.

-Akkor Siessünk- Nyitotta ki nekem az ajtót

-Köszönöm Mr Salvatore- Nevettem.

-Nagyon vicces Mrs Salvatore! De haladjunk mert tényleg elkésünk!- Mosolyog.

Ki mentem majd be ültem a kocsiba és észre vettem egy közös képet amin két bátyám van rajta.

Ki mentem majd be ültem a kocsiba és észre vettem egy közös képet amin két bátyám van rajta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Stefan! Nézd mit találtam!- Nyújtottam a képet.

Stefan arca sokkal sápadtabb lett mint amilyen eleve! Azt hittem elájul! Így aggódni kezdtem!

-Narcissa! Hol találtad ezt a képet?- Nézett rám kikerekedett szemmel.

-Itt a kocsiba-Mutattam az ülésre.

-Majd be viszem a szobába! De most már tényleg elkésünk!-Be ült a sofőr üléshez.

-Jól vagy Stefan?- Néztem rá aggódva!

-Igen jól vagyok csak menjünk már!- Ideges.

-Nem kellene ilyen állapotban vezetned! Még a végén baj történne!- Néztem a szemébe.

-De vezetek! Nem lesz semmi baj! Ne fesd az ördögöt a falra! Van már egy ördög a családba! Nem kell még egy ördögöt fel festeni!- Tiszta ideg.

-Damon nem ördög csak rossz természetű! Az nem ugyan az Stefan- Kötöttem be magam.

- Ha annyira áldott léleknek tartod?! Miért nem vele vagy? Ja tudom! Mert le lépett bárki érzéseivel sem foglalkozva!- Idegesen rám förmedt.

-Köszönöm a kedves szavakat... Igazán jól estek. Azért ennyire nem kellett volna kedvesnek lenned...- El fordítottam a fejem hogy ne lássa könnyes szemeim.

-Narcissa.....- Néz rám.

Nem válaszoltam neki. Ebből ő rögtön tudta hogy haragszom rá vagyis inkább fájt amit mondott. Egész úton nem szóltam hozzá. Majd bő 30 perc múlva az iskolába voltunk ahol Elena Stefan nagy szerelme már a terem előtt várta az én drága bátyám.

- Szia Stefan- Köszönt nyálasan a drága Elena.

-Én is itt vagyok ám vakegér-Mondtam gúnyosan majd be mentem a terembe.

- Hát vele meg mi lett?- Nézte Elena Stefant

-Azt hiszem nagyon de nagyon megbántottam....- Mondta szomorúan a földet nézve.

-Mivel tudtad megbántani ennyire?- Kíváncsiskodik.

-Azt inkább nem mondanám el- Továbbra is csak a földet nézi.

A drága Elena megölelte Stefant. Majd "bájosan" be vonult és le ült mögém.

-Minden rendben Narcissa?- Szólt hozzám nyivákolo hangján.

- Mi közöd van hozzá?- Kérdeztem idegesen.

-Narcissa...- Nézett rám Stefan zöld szemeivel.

-Te csak Megne Szólalj!- Förmedtem rá idegesen.

Elkezdődtek az órák és egy újabb unalmas napnak lett vége. Haza felé dugóba keveredtünk és a csendet karddal lehetett vágni. 1.5 óra várakozás után megindult a sor és végre mi is haza értünk.

-Narcissa...- Szólalt meg Stefan halkan.

Mit sem törődve Stefannal fel mentem a szobámba és egy képet néztem melyen én és Damon vagyunk.

-Miért hagytál magamra Damon?- Kérdeztem a képet  könnyes szemekkel de természetesen válasz nem érkezett csak egy feke varjú repült be a nyitott ablakon.

- Hát te? Mit keresel itt? - Néztem ki kerekedett szemmel a varjút.

A drága varjú le lökte a közös képünket Damonnal.

- Kotrodj innen! Takarodj!- Kiabáltam sírva a varjúval.

Stefan rögtön fel rohant de csak a képet látta a földön és azt hogy én az ágyon fekszem és a párnába van a fejem. Így inkább le ment és nem szólt hozzám.

Remélem tetszett ez a rész hamarosan jön a kövi de nem ígérem Mikor.
Puszi ; Lia

Salvatore vagy mégsem? 🤫Where stories live. Discover now