25. Bölüm [FİNAL...]

199 9 12
                                    

Aşağı indiğimde, Jungkook karşımda beni takım elbiseyle bekliyordu.

"Jungkook? Ne oluyor?"

"Güzelim, gel bakayım şöyle"

Yanına gittim, beni kucağına çekti ve oturmamı sağladı.

"Biliyorum. Daha çok erken. Ama ben bir an önce seninle bir bütün olmak istiyorum. Sen, ben değil, biz olmak istiyorum. Belki düşünmek isteyeceksin, belki kabul etmeyeceksin ama ben yinede soracağım."

Ayağa kalktı ve diz çoktü.

"Benimle, biz olmak ister misin? Hemen cevap vermene gerek yok. Ben seni bekleyebilirim"

Gülümseyerek ona bakıyordum. O, bu dünya için fazla iyi...

"Evet, Jungkook"

"Ne?"

"Evet"

"Cidden kabul ettin mi?!"

"Evet Kook, EVET!"

Onu diz çöktüğü yerden kaldırıp sarıldım.

(...)

1 ay sonra

Jungkook'la evlenmiştik. Her geçen gün, mide bulantım artıyordu. Artık dayanılmaz bir noktaya gelmişti. Jungkook ne kadar 'Doktora gidelim' diye ısrar etsede 'Gerek yok' diyerek geçiştirmiştim. Ve şuanda tıpış tıpış doktora gidiyorduk.

Yavaşça kapıyı çalıp, içeri girdik.

"Ah merhabalar. Siz Jeon Jungkook ve Jeon Yn olmalısınız"

"Evet, biziz"

"Peki. Yn hanım, siz şöyle sedyeye uzanın. Karnınızı açın bir kontrol edelim. Jungkook bey, siz dışarda bekleyin lütfen."

Sedyeye uzanıp, karnımı açtım. Soğuk jeli karnıma sürdükten sonra, aleti gezdirmeye başladı.

"Yn hanım"

"Evet?"

"Tebrikler, hamilesiniz! Hemde 3 haftalık."

"Ne! Omo..."

"Babaya söylememizi ister misiniz?"

"Hayır hayır! Sürpriz yapmak istiyorum. Siz midesini üşütmüş falan diyin, olur mu?"

"Tabi efendim."

Dışarı çıktım. Jungkook hemen yanımıza geldi

"Ee sonuç?"

"Midesini üşütmüş, önemli birşey değil"

Gözündeki parlak ışığın söndüğünü görmüştüm. Onları tekrar yakacağım!

"Peki teşekkürler. Yn, güzelim seni eve bırakıp şirketr gitmeliyim. Jin hyung çağırıyor. Telefonun sessizde kalmasın, tamam?"

"Tamam sevgilim"

Beni eve bıraktıktan sonra gitti, bende Jimin ve Felix'i aradım.

"Alo beyler"

"Yn? Ne oldu? Sesin titrek ve neşeli çıkıyor?"

"Hemen bizim eve gelin. Hadi"

"Tamam"

"Tamam"

(...)

Aradan 3-4 dakika geçti ve Felix'ler geldi.

"Direk konuya giriyorum. Hamileyim!"

"Ne! Yaşasın!!"

"Bir dakika, biz şimdi amca mı oluyoruz, yoksa dayı mı?"

"Ne fark eder Jimin!?"

"Tamam be kızma!"

"Jungkook'a kimse brşey söylemiyor. Tamam?"

"Tamam!"

"Tamam!"

"Şimdi, 3'ümüz alışverişe çıkıyoruz. Hadi yürüyün!"

(...)

Alışveriş bitti. Eve geldikten sonra, aldığım Bebek patiğini, zıbınını, saç bandajını, kalpli kutuya yerleştirdim. Bir kağıda 'Bekle beni baba, 9 ay sonra görüşeceğiz!' yazdım ve onuda kalpli kutuya yerleştirdim. Kalpli kutuyu da, kare ve büyük bir kutuya yerleştirdim.

(...)

Jungkook gelmişti, herşey hazırdı. Güzelce yemek yedik ve sohbete başladık.

"Jungkook, sana birşey aldım!"

"Ne aldın bebeğim?"

"Bekle getiriyorum"

"Tamam"

Gidip kutuyu getirdim. Telefonu gizli bir yere çoktan saklamış ve kayda başlamıştım. Jungkook gülümseyerek kutuyu aldı ve açtı. Kalpli kutuyu görünce, gülümsemesi daha da büyüdü. Onu da açıp, içindeki eşyalara bakındı.

"Bunlar da ne? Bana olmaz ki bunlar?"

"Akıllı kocam benim. Alttaki yazıyı al."

Yazıyı aldı ve seslice okumaya başladı.

" 'Bekle beni baba, 9 ay sonra görüşeceğiz!'mi? Ne!? Bir dakika! Yoksa sen..?"

Kafamı salladım ve gülümsedim.

"Jungkook"

"H-Hm?"

"Baba oluyorsun"

"B-Baba oluyorum... BABA OLUYORUM!"

Hızla oturduğu yerden, benim yanıma hızlıca yaklaştı ve duduaklarıma kapandı.

Geldik mi bir hikayenin daha sonuna? Eee düşüncelerinizi alalım. Yine yoruma yazacağım, seçilenin ilk bölümünü yarın atacağım. İyi geceler<3

Sessiz Çocuk//JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin