Eletem legkinkeservesebb 8 percet toltottem Noah kocsijaba. Miutan mondtam hogy menjunk at hozzam kedvesen beleegyezett majd a kocsiba egy retkes szot nem szoltunk egymashoz. Nem is tudnam mihez hasonlitani. Mintha haragduna ram valamiert, de en onzo modra atvitettem magam hozzank a hulye batyam es a hulye haverja kedvéjért. Magamra sem ismerek.
-szia Dylan! - koszontem
-orok halam mind a kettotoknek! - halalkodott Dylan majd Noahval felmentunk a szobamba, majd Dylan is a sajatjaba.Ujabb kinos csendkovetkezett. Nem tudtam kinek kene eloszor megszolalnia. De ereztem hogy nekem kene. Csak nem tudtam hol kezdjem.
-khm...ohm biztos nem baj hogy atjottunk?... - kerdeztem finoman
-nem, dehogy - valaszolta mikozbe a tankonyveimet tanulmanyozta
-Noah..jol vagy? Egesz uton meg sem szolaltal...
-persze.. - kamuzott, tudom hogy kamuzik mert nem nez a szemembe
-koze van ahhoz amit nalatok akartal mondani? - kerdeztem kisse remego hangonNoah ram nezett es nem tetszett amit a tekinteteben lattam. Valami baj van.
Kozelebb mentem hozza-akkor...most mondd el - kertem
-ahj..nezd Y/n ez..eleg bonyolult
-nem baj, mondd el..kerlek
-ahj nezd ugy erzem ezt nincs ertelme folytatni..
-mi..e-ezt hogy erted? - kerdeztem es azt a rossz erzest ereztem a mellkasomba.
-ugy hogy ez a baratsag..nincs semmi ertelme, hagyjuk egymast oke? Sajnalom Y/nA szavai hallatan ereztem hogy konnyek gyulnek a szemembe. Nem akarom elhinni hogy az o szajabol hallom ezeket!
-de... - ez volt az egyetlen szo amit ki tudtam preselni magambol
-ne, hagyjad inkabb - szolt Noah kisse parancsolos hangnembeEs elindult. Elindult a szoba ajtajahoz majd tovabb ment. A szobamba kellett volna maradnom de utana mentem. Nem hagyom ezt ennyibe.
-Noah! Kerlek gyere vissza! - futottam utana a lepcson
Mint aki megse hallotta csak ment tovabb. Mi a franc?Mar az ajtonal jart. Mivel en futottam eleg kozel kerultem hozza ahhoz hogy ne keljen kiabalnom. Amikor kinyitotta a bejarati ajtot es kiment tovabbra is kovettem. Miutan kiertem a hazbol mar folytak le a konnyeim de Payt igy is a latokorombe kerult. Nyilvan akkor jon meg amikor itt ilyen nagy dramak vannak.
-Noah allj mar meg kerlek! - mondtam - most miert csinalod ezt??
Ignoralt. Beszallt a kocsijaba es beinditotta a motort.
-fogadd el Y/n..
Es ezzel a mondattal elment. Itthagyott.
Nem is tudtam mit csinaljak. A konnyeim patakba folytak az arcomon mikozben az egyre tavolodo autot neztem.Fel perc sem telet el amikor mindket karomat hatulrol ket tenyer erintette meg. Baszki, el is felejtettem hogy itt van.
-Y/n...minden rendben?.. - kerdezte nyugodt megis aggodalmas hangon
-nem...rohadtul semmi nincs rendbe.. - mondtam szipogvaPayt lassan megforditott hogy szembe alljak vele. Remelem tetszett neki a latvany. Egy 16 eves, bogo tinicsajt latott maga elott akit most koptatott le a legjobb baratja.
Amikor beleneztem a szemebe a tekintete nem ezt adta vissza. Sokkal inkabb mintha sziven utotte volna az hogy sirni lat.-szornyu barat vagyok.. - a vegere elcsuklott a hangom es ujra sirni kezdtem.
Payt egy szot sem szolt csak magahoz olelt, majd lassan a fulemhez tette ajkait.
-minden rendben lesz, csak nyugodj meg - mondta es a hangjatol kirazott a hideg.
Szivesen maradtam volna meg igy egy darabig de ekkor az idojaras ugy gondolta jobb nekunk odabent
-gyere, a vegen meg itt megfazol - mondta majd kezemnel fogva bevezetett a hazba5 perccel kesobb mar az ágyamon ultunk egymas mellett. Az elejen csendben voltunk. Nem is volt gond. Nem tudtam hirtelen mit kene mondanom
-akarsz beszelni rola? - kerdezte nyugodt megis kivancsi hangon
-nem tudom... - mondtam magam elé bamulva
-bizhatsz bennem Y/n..csak segiteni szeretnek, de nem kell elmondani ha nem szeretned. - mondta kedvesenVettem egy mely levegot. Nem tudtam miert de ugy ereztem bizhatok benne.
-Noah a legjobb baratom mar evek ota...es ma amikor atmentem hozza valami komolyat akart mondani de átcibáltam hozzank es itt mondta hogy..hogy.. - egyszeruen nem tudtam tovabb mondani. Egyszeruen nem jottek belolem a szavak.
Egyszer csak egy kez fonodott az enyemre. Egybol felkaptam a fejemet erre.
-sejtem mit mondhatott ami ennyire padlora kuldott... - mondta halkan - hany eves baratsag volt?
-16... - feleltem majd ujabb konny csorgott le az arcomonPayt nem mondott semmit csak kozelebb jott es ujbol szorosan megolelt. Ez most nagyon jol esett. Kar hogy egy ilyen hir utan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Még mindig hiszek bennünk (P.J.M)
Romance-UTÁLLAK! -kiabáltam könnyes szemekkel -dehogy utálsz, azt utálod hogy még mindig szeretsz - közölte velem A válasza hallatán előtört belőlem a sírás, ugyanis igaza van Miért azok okozzák a legnagyobb fájdalmat akiket a legjobban szeretünk? És a le...