Bölüm 1

181 8 1
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım bazı  yazım yanlışlarim  olabilir.. iyi okumalar umarım memnun kalırsınız ilk bölümden ..

Günaydın anne, günaydın kızım nereye ya anne okuldan aradılar gitmem gerek diyip yola koyuldum ama yolun yarısı bitmeden aç olduğumu fark ettim hemen yoldan geçen bir simitçi den simit alıp yola koyuldum sonunda okula vardım müdür beni odasına çağırıyormuş adımlarım müdürün odasına ilerledi .
Tık tık gel??
Evt beni cagirmissiniz hocam evt Dilan geç otur ...biraz düşüncelere kapıldım acaba noldu kaybettim yoksa sınavı bir den müdür afferim kızım sana seninle gurur duyuyoruz dedim çok şaşırdım kazanmıştım o an dünyalar benim oldu hemen hocaya sordum nerde okuyacam acaba .Mardin diye cevapladı okadar uzakmi?  hocam evt diye cevapladı bu heyecanla eve döndüm hemen annem ve babam söyledim benimle ne kadar gurur duyduklarını söylüyorlardı sonra hemen. Bizimkileri arayıp bu müjdeli haberim verdim herkes mutlu olmuşken mert olmamıştı mert benim sınıf arkadaşım benden hoşlanıyor ama ben ise ona karşı bir duygu beslememiştim ne kadar üzülsede mutluymuş gibi davrandı .
Bu mutlu olayın ardından bir hafta geçti okullar açılmadan ben annem ve babamla Mardin'e varmıştım onlar tam olarak nerde nasıl bir yerde yaşayıp okuyacağımı merak edip geldiler tabi sonra gitmek üzere çünkü bir yurt'ta kalıyor olacaktım okul açılınca kendime bir ev kiraliyacaktim bir kaç ay geçer okulların açılmasına bir hafta kala annem ve babam geri İstanbul'a döner ben ise okul için alışveriş ve yeni oda arkadaşlarımla tanışmak için sabırsızlanıyorum benden sonra odaya ilk gelen ela idi çok samimi bir kızdı hemen kaynaştik diğer kizlar ise daha gelmemişti ben ve ela vardı tek odada ben bir kaç kırtasiye malzemem  eksik olduğu için yola koyulmuş tum  hemen bir taksi bulup tabi bu Mardin ne kadar kalabalık bir şehir aynı İstanbul trafiği Bursa'da var ama neyse birden adam taksiyi durdurdu öndeki bir arabaya hafif çarpmıştı ben ise ona yönelim alt tarafı küçük bir çarpışma adam ise ..kızım sen galiba yabancisin burada sen boran ağayı tanımıyorsun o Mardin'in en büyük aşireti KARA BEY Aşiretinin ağası ondaki kin sinir kimsede yoktur ben ise umursamaz bir bakışla adama yöneldim abicim abartma bir şey olmaz dedim birden biri cami tıklattı
Kafamı cama doğru yönelttim ve karşımda siyah takip elbiseli bir adam vardı ben taksiden inip adama.
  Yöneldim kimsin sen niye cama tıklatti diye sormaya başlamışken adam lafımı kesip ben çarptığınız Arabanın korumasıyim  dedi ben ise.. bundan banane ben napabilirim diye sorup durdum adam sen değil taksici yapacak dedim ne yapcakmiş taksici sen orasına karişma taksicide suç yok bende suç adamı ben konuşturdum olanlar oldu ne yapabiliriz  diyip sorim derken arabadan çok yakışıklı bir adam indi onu görünce adeta büyülendim ..
iç ses : saçmalama Dilan soruna odaklan abartma fazla ...

Ben ise sadece kalbime odaklanmış bir şekilde adamı izliyordum birden elleriyle şıklattı hey ordamisin diye ben ise hemen kendime gelip cevap verdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben ise sadece kalbime odaklanmış bir şekilde adamı izliyordum birden elleriyle şıklattı hey ordamisin diye ben ise hemen kendime gelip cevap verdik. Sen kimsin alt tarafı küçük bir kaza diye adama zarar vermiceksiniz herhalde hem suç bende birden adama doğru adim atim derken bir taşa takılıp duşuyordum birden bir el belimi sarıp kendisine cekmişti o an içinde kelebek hissi denen o şey oldu o an beni tutmasiyla ona baka kaldım tabi oda bana hemen dikkatimi başka bir şeye çekip adamdan uzaklaştım hemen taksiciye yöneldim benim gitmem gerek eğer bir sorun olursa bu numarayı ara olurmu  0544 dedim adam ise tam kızım saol beni savundugun için ne demek ama mutlaka sorun olursa iletin .. diyip hızlıca başka bir taksi aramaya koyuldum .

İlk bölüm bu kadar eğer beğendiyseniz yorum yaparmisiniz 

AŞKIN UZUN YOLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin