Je ráno, ostatně to bylo i předchozí dny a bude i dny následující, aspoň doufám. Vždy vstávám pravou nohou napřed, protože věřím, že to má něco do sebe i když to někomu může připadat poněkud hloupé. A taky to hloupé je. Asi.
Zpátky k mému ránu. Vstanu ( pravou nohou napřed ) a došourám se krokem polomrtvé surikaty až do obýváku, zapnu rádio a pokračuji do kuchyně. Jedním pomalým, ale za to přesným, stiskem spustím rychlovarnou konvici a sesunu se na gauč. Z rádia se ozývá nějaká náhodná písnička, něco jako country a pop dohromady. Zní to strašně, ale jsem až moc unavený na to, abych to šel vypnout. Moje tělo začne pomalu chabnout, zavřou se mi oči a já znovu upadnu do spánku.
Zrovna se mi zdálo, že mě po městě honí obří růžový dinosaurus, už mě skoro měl, ale pak se ozvaly tři rány, asi jako když mlátíte vší silou do dveří. ,,To je kretén." ozve se a já vyletím z gauče jak neřízená střela. Další zabouchání... ,,Jestli ty podělaný dveře neotevřeš... tak je vyrazím, počítám do tří... JEDNA... DVA... TŘ..." už to nestačí doříct, protože prudce otevřu dveře a spatřím Irwina a Hemmingse.
,,Můžeš mi říct, co tam sakra děláš? Bouchám tady už tak 5 let, vlasy mi zešedivěly a mistr Styles milostivě vyleze až když skoro ležím v hrobě!" zamračí se Ash a prohlédne si mě od hlavy až k patě. ,,Mimochodem, s tím culíčkem vypadáš jako surikata."
,,Pustil jsem si rádio a nějak jsem usnul, neštěkej na mě a příště tu laskavě neřvi jak na lesy." protočím oči, ale pak se lehce pousměju. ,,Jdete dál nebo na sebe budeme koukat?"
,,Už jsem se lekl, že se nezeptáš." uchechtne se Lucas a vletí dovnitř, Ashton hned za ním. Zavřu za nimi dveře, rychlým krokem se vydám vypnout rádio, protože výraz Irwina mluví za vše. ,,Ty ses dal na country?" zasměje se a svalí se na gauč, Luke hned vedle něho. ,,Náhodou, ráno je to docela uklidňující." vypnu to a odejdu do kuchyně. Opět spustím rychlovarnou konvici sobě a Lukovi udělám kávu a Ashovi zelený čaj.
Aby bylo jasno, kluci jsou členové skupiny 5 seconds of summer, patří k nim ještě Calum Hood a Michael Clifford. Ale kde je těmhle volům konec? Pravděpodobně teď usurpují Nialla a nebo si válí zadky na pokoji. Přiletěli za námi do Anglie. ,,Takže, vy teď začínáte tour? Nepletu se?" zeptá se Ashton a ladně si hodí nohu přes nohu. Upřímně to vypadá komicky. ,,Proč se tak hloupě ptáš když to víš?" zasměju se, pomalu, ale jistě mi dochází o co tady jde.
,,Tak to určitě hledáte předskokany, že?" přidá se i Hemmings. Já to věděl. ,,Vy jste spadli z višně? Zapomněli jste jak to opadlo posledně? Michael a Louis se zlili jak španělský vázy, druhý den nebyli schopný vystupovat, mám vytahovat i další debility, který jste provedli?"
,,Ale no tak, prosím prosím, smutně koukám..." udělá na mě smutný oči. To Irwinovi mimochodem jde dost dobře. ,,Kluci by s tím nesouhlasili." zakroutím nesouhlasně hlavou a zaměřím svůj pohled spíš na to blonďatý štěně s piercingem ve rtu, protože ještě jeden kočičí pohled Ashtona a já snad budu i souhlasit.
,,Niall souhlasil... Cal a Michael zpracovávají Tomlinsona a jak sám dobře víš, mají na něho páky, Zayn souhlasí vždycky a Liam? Až uvidí, že souhlasí ostatní, bude určitě souhlasit taky."
Povzdechnu si, nejspíš mi vážně nezbyde nic jiného a budu muset vzít ty čtyři hovada s sebou... s námi.. na tour... na rok... ,,Fajn, ale jen když budou souhlasit i ostatní."
No... a to je teprve začátek.
ČTEŠ
Love of my life
FanfictionPřál bych si, abych se mohl zamilovat jako každý normální člověk, abych nemusel skrývat svoji orientaci, abych nemusel skrývat své city jen proto, aby o nich nevěděl svět...