Tanıtım

4 0 0
                                    

Merhaba, aslında bu ilk hikayem değil ama diğerleri kötü olduğu için sildim. Hikaye aklıma nasıl gelirse öyle ilerleyecek belirli bir konu yok.Iyi okumalarr💗

Merhaba ben Asya, Asya güneş.24 yaşındayım.Bir şirkette stajyer olarak çalışıyorum diyebilirim.Burda kendimi yabancı hissediyorum çünkü çoğu kişi beni daha yeni yeni tanıyor.1-2 aydır burda çalışıyorum.Ön elemelerden geçmek zordu,Baya zor.
Nasıl olduysa 20 kişi arasından seçilmiştim.Benimle birlikte bir kız daha seçilmişti kızla çok güzel anlaşıyorduk masalarımız yanyana.
Ara sıra konuşuruz.Ismi sena o evli.22 yaşında evlenmiş ailesinin zoruyla sonra ayrılmış ama başka biriyle kendi isteğiyle evlenmiş.Patron çok gıcık,İsmi Yiğit Yüzen.
Adam çok zengin,ama bir o kadar da gıcık bir adam ki.Bir keresinde çalışmama rağmen gelip neden çalışmıyorsun diyip kızmıştı.Çıldırmamak elde değil.
Bir de sapık bir eski sevgilim var.Ismi Berkan.Küçük kardeşimi taciz ettiği için ayrıldık.Ben inanmamıştım dava sürüyor.Son olarak:
Cemre
Berke
Burak
Selin
Kiraz
Selim(selinle ikizler)
Arkadaş grubumuz var.Ilkokuldan beri ayrılmadık herseyimi cemre biliyor.Kardeşim gibi.
Kiraz ilkokul 2.Sınıfta geldi aramıza dürüst olmak gerekirse biraz gıcık oluyorum.
Selini çok seviyorum tatlı , güzel ve samimi bir kız iyi kalpli.
Burak da annemin çocukluk arkadaşının oğlu arkadaşım.
Selim ise selinin ikizi o da bize 2.Sınıfta katıldı.
Berke aramıza geçen sene katıldı bu yüzden yorum yapamıyorum.

nnemle ve babamla çok iyi anlaşıyoruz.Annemin adı Simal,babamın adı Tolga.

Tanıtım bölümü bittiii<33

Ay ve güneş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin