פרק 1 - גברתי?

159 17 16
                                    

נקודת מבט ג'ימין

אני לא זוכר הרבה מהתקופה שבה אבא שלי היה עוד חי ונמצא בבית, אני רק זוכר את האהבה המטורפת שהייתה בינו לבין אמא שלי, הוא תמיד דאג לנו ואהב אותנו, טיפל וניחם עד שיום אחד תאונה מזעזעת קרתה כשהלך לעבודה, בדיוק במאמצע שוק האיכרים שור אחד השתחרר המחווה ותקף את אבי והוא מת, כל הממלכה שמעה על האסון הנוראי שקרה לאב משפחת פארק כולם הביאו אוכל וניחמו, אני רק זוכר שבכיתי בלי הפסקה ואימי לא הפסיקה להתאבל, עד היום כל פעם שהיא מביטה בפניי היא מחייכת ואומרת "ג'ימיני אתה אולי לא נראה כמו אבא שלך אבל הלב שלך הוא בדיוק כמו שלו" זה תמיד חימם את ליבי לדעת שאני הוא זה שממלא את האיזורים החסרים בליבה כמו אבא שלי למעשה אני כותב עכשיו תוך כדי שאני מלטף לאימי את שיערותיה היא כבר הרבה זמן לא מרגישה טוב ואני לא יודע מה לעשות זה הורג אותי לראות אותה סובלת, הצלחתי להשיג כסף כדי ללכת לרופא בשבילה הוא אומר שהיא סובלת ממחלת כליות וזה מצריך הרבה טיפולים כמו כדורים שיכולים להרגיע את הכאב אך לא לרפא אותה אז אני עובד כל יום וקשה אני חושב רק עליה אם היא תלך לי אז עם מי אני אהיה? מה העשה? מי ישמור עלי? תמיד אני חושב על זה ש-בלעדיה אני הייתי כלום אבל עכשיו זה תורי לעזור לה כמו שהיא עזרה לי.

השארתי את אימי בבית ויצאתי לעבודה בשוק המסחר אני עובד בדוכן ירקות אני זה שבוחר מה הם הירקות הרקובים והטריים.

את הרקובים אני מוכר לאנשי החווה, והם נותנים את הפירות הרקובים לחיות, ואת הטריים אנחנו מוכרים לאנשים בחצי מטבע זהב לפרי העבודה קשה כל-כך אך אני חייב לעשות את זה כדי להתקיים.

נכנסתי הביתה עם המשכורת השבועית ביד 5 מטבעות זהב רק עוד שלושה ואוכל לקנות לאמא את התרופה שרציתי "אמא!" צעקתי בכניסתי לבית שלנו "אני בבית!" צעקתי שוב נכנס סוגר את הווילון שבכניסת הבית "אמא?" שאלתי שוב ניגש למקום בו היא שוכבת כל הזמן "אמא!" צעקתי שראיתי את עיניה סגורות והיא נראת לא נושמת "לא.." לחשתי דמעות בצבצו מעיני פתק היה ליד ראשה והיא נראתה כל-כך שלווה ורגועה בחיים לא ראיתי אותה ככה זה קצת חימם את ליבי לדעת שהיא במקום הרבה יותר טוב לקחתי את הפתק שומר את הדמעות בעיני כל-כך חזק.

בן שלי אהוב
אני כותבת את המכתב הזה כי אני מרגישה שזה הסוף.
רציתי להודות לך על כל מה שעשית בשבילי אני לא אשכח אותך בחיים.
הלב שלך כל-כך טוב ואתה בן אדם כל-כך מדהים אני גאה בבחור שהפכת להיות, אתה כל-כך דומה לאביך המנוח אתה בדיוק כמוהו נעים הליכות מנומס ומכובד יש לך כבוד ילד אל תשכח את זה.
אני תמיד אהיה גאה בך לא משנה מה.
אני אוהבת אותך בן שלי הכי בעולם תודה רבה לך שהצלחת לשמח אותי בזמן האחרון שנשאר לי בחיים תטפל בעצמך ותדאג לעצמך עכשיו שאין משהו שיעכב אותך בדרך לעצמאות שלך אוהבת אמא.

My Future Kingdom (Yoonmin)Where stories live. Discover now