Haii, ben geldiiim. Finale son 4 kaldı:')
Bol bol oy ve yorum istiyorum, hayalet kalmayın ve şu fice hak ettiği değeri gösterin lütfen... Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Taşlaşan dudakların yumuşadığını hissedince, işe yaramaya başladığını anladı ve genç çocuğun omuzlarından sıkıca kavrayıp alnını alnına dayadı.
Dudakları ayrılmıştı, nefesleri birbirine değiyordu. Şeytan Taehyung, genç çocuğun gözlerinin içine kilitledi bakışlarını.
"Emrediyorum... Cehennem azabı, onun masumiyetinin yakasını bırak ve bedenini terk et!"
Cehennem ayağa kalktı. Yer yerinden oynadı.
Dünya üzerindeki zaman durdu. Okyanuslar doldu taştı.Tüm kötülükler duruldu. Bütün iblisler, ve onun dışındaki şeytanlar bir süreliğine prangalara vuruldu.
Bu emir, öyle derindi ki, kötülüğün ana merkezine işledi. Genç çocuğun içindeki kötülüğün kökünü kazıdı.
Kendine bir yer edinmeye, masum bedenin içinde tutunmaya çalışan cehennem azabı, bu emir karşısında yenik düştü.
Çıkmak için genç çocuğun vücudunda cirit atarken, şeytan Taehyung elini Jungkook'un midesini tuttu. Tam orada hissettiği cehennem azabını genç çocuğun bedeninden söküp almak için gücünü kullandı.
"Terk et bu masum bedeni! Buraya ait değilsin!" diye bağırarak midesinden yukarıya doğru hızla elini kaydırdı. Avcu genç çocuğun göğsünden boynuna ve boynundan ise boğazına kadar uzandı.
"Yutma onu." diye uyardı gözleri kapanmak üzere yorgun bakan genç çocuğa biraz daha yaklaştı.
Parmakları boğazından çenesine ve ağzına kadar uzandığında, Jungkook midesinden yukarıya doğru yükselen o baskıyla birlikte öğürdü.
Genç çocuğun boğazı parçalanıyormuş gibi sızlarken, soluk borusu koparılacakmış gibi içeriden sıkıldığını hissetti. Cehennem azabı tutunmak için sınırlarını zorluyordu, fakat şeytan Taehyung'un buna fırsat vermeye pekte niyeti yoktu. Onu ebediyen oradan söküp alacak, masumiyetinin özgürlüğünü genç çocuğa yeniden bahşedecekti.
"Masum olan masum kalacak! Son kez emrediyorum cehennem azabı! Benim kadar güçlü değilsin! Terk et bu bedeni!"
Şeytan, genç çocuğun ağzını açmasını sağlayacak şekilde yanaklarına hafifçe baskı uyguladı. Ve iki parmağı Jungkook'un ağzının içine girdi. Uzun tırnaklarıyla genç çocuğu incitmeyecek bir şekilde cehennem azabının çürük ipini yakaladı.
Kavradığı ipi, çeke çeke ağzından çıkartırken Jungkook'un göz bebekleri küçüldü. Öğürmekten başka hiçbir şey yapamıyordu ve gözleri kayıyordu.
Çektikçe daha çok uzadı ip. Tek bir parçası içeride kalmayacak şekilde hepsini çekip çıkarttı.
Ve kötülüğün ana temeli, cehennem azabını genç çocuğun bedeninden ebediyen kurtardı. Genç çocuğun boğazından çekip yere fırlattığı ipler yosun rengine büründü.
Asitleşerek dumanlar içerisinde bir cerahat misali patladı. İrinler etrafa saçılırken, cehennem azabının asidi genç çocuğu yakıp ona zarar vermemesi için şeytan Taehyung, onun bedenine siper oldu.
Genç çocuğu hem cehennemin azabından kurtardı, hem de çelik bir kalkan gibi onu korudu.
O an dünya dönmeye devam etti. Tüm kilitler çözüldü, şeytanlar ve iblisler kısa çaplı olarak hapsoldukları mahzenden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVIL'S EYE • TAEKOOK ✓
FanficTanrı, şeytan Kim Taehyung'un itaatsizliğinden ötürü onu tek gözünden kopararak cezalandırdı. Ve şeytanın gözü tenine kazınan genç çocuk Jeon Jungkook, boynundaki saklamaya çalıştığı şeytanın gözü yüzünden yaşadığı hayatı boyunca canavar olarak dışl...