pov:Лео
Маленький хлопчик який весь час посміхався, та завжди підбирав кошенят з вулиці в будинок, а тоді шукав їм нову сім'ю, хлопчик який без перервно говорив як пройшов його день, сидить десь глубоко у моїй підсвідомості і старається достукатися до мене своїми маленькими ручками. І сьогодні в перше йому це получилось.
Коли я побачив її маленьку дівчинку з красивим обличчям, та чистими невиними очима, та дівчинка яка зруйнувала мого хлопчика, який можливо зробив найбільшу помилку в своєму житті, і коли я побачив її, я відчув ненависть до самого себе і до неї.
Роуз Евінг– дівчина яку я врятував, а вона навіть і незнає мене, дівчинка яка ні разу не заплакала, як холодна королева. Але саме її очі які були схожі на фіалки, ніколи не покидали мої думки. Вона з'являлась у моїх снах, ніколи не посміхаючись, а тільки дивлячись на мене своїми очима фіалками.
Коли я побачив її перша думка чому саме вона подруга Лізи. Чому ми знову зустрілись. Але те як вона тікала зацікавило мене у Роуз, її жага до життя, як вона прагнула жити, хоча колись готова була померти. За ці роки вона змінилась, стала сміливішою, не тією маленькою дівчинкою, яка лежала не подаючи признаків життя.
Думки про дівчину незникають, навіть коли я залишаю її в кімнаті, а сам направляюсь в гостину. Доторкаюсь до щоки та розумію, що там залишився слід від її нігтів. Вона вела себе як дика кішка, яка рятувала своє життя, і хотя їй тут не загрожує нічого, і ми відпистимо її, як тільки Адам поговорить з Лізою, але я можу зрозуміти її, бо сам був готовий тікати як тільки побачив її. Але радію що бачу її тільки сьогодні, а тоді вона знову зникне з мого життя.
***
Адам, мій найкращий друг, та не офіційний капо мафії, повинен був вирішити свої питання, а тоді ми мали відпустити дівчат, але маленька дівчинка Емі вирішила, що може нами командувати. Мій і до того паршивий настрій, остаточно зіпсував її крик, про те що вона повинна побачити подруг.
Те як Дін спокійно реагував на неї, вкрай здивувало мене. Зазвичай з нас троїх наспокійніший та розсудливіший я, а Дін ж моя точна протилежність. Тільки сьогодні він абсолютно спокійно стоїть, вислуховуючи крики дівчини, коли я хочу щоб вона замвочала.
І я радію коли вона помічає Лізу, та замовкає, але є і інші причини її крику. Спочатку вона хоче побачити Роуз, і на диво Адам їй це дозволяє, а тоді вона кричить про те що Ліза, яка повинна остаточно вирішити проблему з Адамом, нікуди не піде.
Хочу накричати, та тоді згадую що у кімнаті є Роуз, яка точно боїться мене, більше того мого крику, та яка мені к чорту різниця чи боїться вона, чи ні, але я тільки виходжу з кімнати та кличу Діна, нехай сам розбирається з нею.
Але з'являється інша проблема. Роуз, яка відразу кидається за подругою, але ні дорогенька, з мене блять вистачить твоїх фокусів. Перехоплюю її за руку, стаючи на шляху до виходу. Вона піднімає свої фіалкові очі, і завмирає. Я бачу страх в її очах, але вона відразу його ховає.
Та нехай вона мене боїться, сьогодні можливо останній раз коли я її бачу, і від цієї думки мені стає спокійніше, але в серці з'являється тривога і мені це зовсім не подобається, що ця дівчина зі мною робить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зруйновані серця
Romance3 книга з серії "Хроніки серця" Життя ніколи не було прекрасним і юна Роуз це зрозуміла на собі ще в ранньому віці. В один день її казкове життя зруйнувалось, розсипалось на маленькі шматочки, біля її ніг, а все почалося коли біля її будинку зупини...