Fuga

383 13 0
                                    


Elizabeth

Până la urmă și fugă este o soluție foarte bună, având în vedere decizia greșită a tatălui meu de a mă căsători cu nu știu ce fiu răsfățat și aragonat a unui Alpha suprem , sau a unui beta nesuferit .
Pe de altă parte , fiind unica moștenitoare a clanului sângeros Redshadow , trebuia să fac ceva ca acesta să nu se destrame.

Mama mea era o femeie foarte frumoasă , chiar dacă era o prezicătoare și uneori Înțelepții o catalogat direct ca fiind ultimul Mare Oracol , asta nu a împiedicat-o să devină sufletul pereche al celui mai sângeros , rece, indiferent și periculos de chipeș al unui vârcolac de viță nobilă.
Mulțumirea pe care o așteptase tata încă din înainte de nuntă , nașterea unui fiu ce avea să ducă mai departe tradițiile , obiceiurile, dezastrele și alte nenorociri pe care numai masculii știau să le provoace .

Prea iubita lui soție în schimb dăduse naștere unei fete , care mai târziu avea să devină Marele Oracol , dar nu pentru haita sa... deoarece imediat după decesul mamei am fost încredințată amantei sale , doamna Marianne , femeia care mă va chinui toată adolescența.

Ce rost ar mai avea să rămân printre ei din moment ce nu mă transform în vârcolac , simțurile îmi sunt puțin dezvoltate , iar visele din ce în ce mai ciudate .
Marianne dăduse naștere unui moștenitor, dar acesta muri la scurt timp . Și dintre toate necazurile pe care eu trebuia să le suport , acela se jumea sora mea vitregă , Victoria Stephanie , fata cea minunată , talentată și iubita de către toți membrii haitei .

Se putea transforma în vârcolac oricând, putea sa mânuiască cu mare pricepere amuleta Anumatki, amuletă ce fusese dată din generație în generație de carte conducătorul ei și era utilizată pentru a alunga demonii, rogue , și alte creaturi cu puteri supranaturale.

Pe scut Victoria era fiica armatei iubită și adorată de către toți, numai eu eram oaia nefra a familiei .

Scrisoarea pe care i-am adresat-o sorei mele vitrege , avea să o facă noul moștenitor al clanului păros .

Sinceră să fiu , nu îmi pasă deloc . Atâta timp cât ei își vad de treaba lor și mă lasă în pace nu vad care ar putea fi problema .

Voi locui un timp la casa bunicii mele , șamanul unui mic sătuc uitat de lume și apoi mă voi îndreptă spre cimitir pentru a-i aprinde mamei o lumânare și pentru a-i povesti o leacă din micile mele aventuri.

 


"Soluția perfecta pentru a preveni o căsătorie din interes , se numește fuga. "

Alături de prințul vampirilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum