Sziasztok. Remélem hogy tetszeni fog ez a rész.
——
Kifutottam a szobából. Nem hiszem el hogy csak úgy belenézett a fejembe. A csalódottság marta a torkom. A szemem elhomályosodott. Próbáltam elfelejteni, megdörzsöltem a szemem és bementem az ebédlőbe. Az ebédlőben Elijah és Kol beszélgettek az étkező asztalnál. A Vivi pedig a kanapén olvasott.
- Sziasztok. Köszöntem egy mű mosollyal. -Szia Y/n. Köszöntek. A Vivi rögtön letette a könyvét és oda futott hozzám. -sikerült berendezkedni? Kérdezte aranyosan. -Igen csak éhen halok. Mondtam. - Van a közelben egy jó étterem ha akarod elviszlek hercegnőm. Ajánlotta fel Kol. - Nem kell rám pazarolnod a az időd. Utasítottam vissza. - Nem pazarlod az időm, nincs semmi dolgom. Ellenkezett. - Biztos? Kérdeztem utoljára. - Igen hercegnőm, hozd a kabátod és indulhatunk. - Rendben. Gyorsan felvettem a kabátom és vissza siettem Kolhoz.
- Mehetünk Hercegnőm ? Kérdezte.
-Persze de ne hívj hercegnőm nek. Mondtam.
- Renden hercegnőm. Kacsintott.
Csak a szememet forgatva kiléptem az ajtón. Nyugodt beszélgetést folytatva indultunk el az étterem felé. Az ebéd nagyon jól sikerült. Oldottan beszélgettünk az egész időt. Visszafelé már nem nyugodt beszélgetést volt, inkább egymás szavába vágva beszélgettünk. Végül oda értünk a házhoz. Kol udvariasan kinyitotta nekem az ajtót. Beléptem a házba, Kol becsukta az ajtót. - Köszönöm a kis utat. Néztem rá. - semmiség hercegnőm. Mosolygott le rám mivel vagy ő cseszettül magas vagy én vagyok kicsi🥲. - Mondtam hogy ne hívj így. Bokszoltam játékosan a vállába.
- Egyszer úgyis megadod magad.
Kacsintott.
- Eskü veszek neked egy gumi nőt. Forgattam meg a szemem. A következő pillanatban mind a ketten nevetésben törtünk ki.
- úgy is belémzúgsz hercegnőm.
- Soha. (Ezt jegyezzétek meg későbbre😏🤫)
———
Remélem hogy tetszett ez a rész. Sziasztok 😙😙
YOU ARE READING
Mikaelsonba szeretve [Kol Mikaelson x olvasó]
RomanceMit szólnál ha a legjobb barátod bátyja elkezdené csapni neked a szelet? Olvasd el hogy kiderüljön. Ui:lemon lesz benne.