° There Is No Escape °

284 20 30
                                    

Nerede olduğum hakkında tek bir fikrim yoktu ya da buraya nasıl geldiğim hakkında. Etrafta bir sürü kutu merdiven tarzı şeyler vardı. Depoya benziyordu ama tüm eşyalar olduğundan büyüktü. Belki de biz olduğumuzdan küçüğüzdür emin değilim.

Niki salaklaşma küçülmenin imkanı yok

Doğru aslında ama şuan beynimin düzgün çalıştığını düşünmüyorum. Tek yaptığım şey etrafta gezinip diğerlerini aramak. Onlar neredeler sahi?

Bulunduğum depomsu odanın ortasına gelmiştim, karşımda büyük bir ekran vardı. Bir anda açılmasıyla birlikte ortama beyaz ve oldukça güçlü bir ışık yayılmıştı.

"Selam oyuncu 'Nishi17Ki' saklambaç oyununa hoş geldin! Keyfine bak tüm oyuncular yüklenene kadar oyun başlamayacak. Tüm oyuncular geldiğinde kurallar verilecek ve oyun başlayacak"

Ne yani bir oyunda mıyız? Daha saçma bir şey olamazdı herhalde. Bu saçma yerin bir çıkışı olmalı değil mi?

Çıkışı aramaya başlamıştım.

(1 saat kadar sonra)

Tamam. Pes ediyorum buranın herhangi bir çıkışı yokmuş.

Henüz sadece üç oyuncu gelebildi nerede olduklarını bilmiyorum ama duyduğuma göre Sunghoon, Heeseung ve Sunoo gelmiş. En azından 'oyun' öyle diyordu.

Yine de iyi yanından bakarsak saklambaç oynayacağız ya da öyle bir şey...

Kısa bölümlü bir enhypen fici ile geldim hellooooooo sanırım 10 bölüm falan olacak pek emin değilim neyse good readingler dilerim 🤍

Hide or die × Enhypen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin