-Натан просив зустрічі з тобою. – сказав Кенго, як тільки вони зайшли у кабінет старшого.
Натаніель разом із Кенго, ходив на масштабні зустрічі де вони домовлялись про інвестування, нові території, або просто переговори про мир. Там де потрібен був м'ясник, і тут досить жваво допомагав молодший Веснінськи.
-Дивно, що він не передав тобі це через своїх людей. – озвучив Ітиро, йдучи за батьком. –Невже ти всю внутрішню систему перебудував?
-Не всю, але все до цього йде. – досить голосно відповів рудий, з оскалом на вустах.
Натаніель нарешті випустив внутрішніх демонів, яких довгий час приховував, тож був привід для радості. Розвалившись в одному із крісел, він закинув ногу на ногу, а руки забрав за голову.
-Раз ви взяли на себе роль посильного, передайте що явлюсь, як тільки мені буде потрібно. – Нат не був розслаблений, хоч і вдавав, у цьому кабінеті не можна розслаблятись навіть його господарям.
-В гнізді тебе не вистачає. – продовжив гнути своє старший Моріяма
-Мене, чи «Диявола»? – закривши очі сказав хлопець.
-Обох, Ріко з глузду з'їхав, боюсь наші інвестиції в воронів потрібно буде зменшити. – старший налив собі в склянку віскі, і тихо пив його обережно подивляючись на молодого Веснінськи. Поки його син, Ітиро, спокійно сидів навпроти рудого і роздивлявся його, не приховуючи це.
-Ближче до справи. – через довгі пів години обізвався Веснінськи.
-Приструни його. – неочікувано навіть для власного сина, сказав господар.
-Твій син, ти і заспокоюй. – ліниво, але все таки відкрив праве око хлопець та подивився ним на старшого.
-Що ти хочеш взамін? – перейшов до туза в рукаві старший Моріяма, все так само з склянкою в руках.
-А що ти можеш запропонувати? – торгується, рудий вмів це робити.
Хоча він не знав, що саме хоче. У нього було все, своє місце м'ясника, вільні брати, батько далеко. Усе крім матері, ось її він би хотів бачити біля себе, але воскресити її не міг.
-Пальметто? – із усмішкою запропонував молодший Моріяма.
Сказати, що Нат був в шоці – нічого не сказати. Хоч і не було видно, тільки погляд став важчим. Рудий перевів погляд, вже обох відкритих очей, на майбутнього господаря. Нат знав, що вище голови тут не пригнеш, вони багато просять, але і Пальметто рудий взяти не міг, додатковий обсяг роботи його тільки підкосить.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
Short StoryНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.