Taehyung çok borç yapan ve bu borçları ödeyemeyen biriydi. Taehyung birgün Jeon Jungkooktan 50 Milyon borç alır..Uzun süre geçmesine rağmen hala borcunu ödememişti..Jungkook bu duruma birşey demiyordu, çünkü Taehyungtan hoşlanıyordu..
//TAEKOOK//
Jungkook borcunu istemek için Taehyung'un yanına gider:
JK: Beni daha ne kadar bekleteceksin Taehyung?
TAE: Efendim en kısa zamanda ödeyeceğim.
JK: Bir önceki seferde böyle demiştin.
TAE: Bana biraz süre verin, lütfen..
JK: Bir dahaki gelişimde borcumu alacağım.
TAE: Merak etmeyin, alacaksınız.
Jungkook yine eli boş dönmüştü. Taehyung kara kara ne yapacağını düşünüyordu..Parayı nasıl ödeyeceğini bilmiyordu. Borç aldığına pişman olmuştu, çünkü Jungkook bir mafyaydı, eğer borcu ödemezse ona zarar vereceğini biliyordu.
1 AY SONRA..
Jungkook Taehyungtan borcunu almak için yanına gider. Jungkook, Taehyung'un borcu ödeyemeyeceğini biliyordu...
Jungkook içeri girmişti..Tae stresli bir şekilde Jungkook'a bakıyordu...
JK: Taehyung, sana verdiğim sürede parayı topladın mı?
TAE: Toplayamadım efendim..bana biraz daha zaman verin 50 Milyonu ödeyeceğim..
JK: Hala anlamadın mı Kim. İstediğim para değil, sensin..Benimle her yattığında borcundan 10 Milyon sileceğim.
Tae bu duruma tepkisiz kalmıştı. Eğer ödemezse sonuçlarının kötü olacağını biliyordu. Jungkook'un teklifini kabul etmişti..
Bu süreçte Taehyung, Jungkookla birçok kez birlikte olmuş, borcunu ödemişti..
Fakat Taehyung, Jungkook'a karşı hiç hissetmediği duyguları hissediyordu. Zaman geçtikçe bu duyguların adının "AŞK" olduğunu anlamıştı. Bu duyguları daha fazla içinde tutmak istemeyen Taehyung, Jungkook'a bunları anlatır.
TAE: Jungkook, sana birşey itiraf etmem gerekiyor..
JK: Seni dinliyorum.
TAE: Jungkook ben sana karşı çok farklı şeyler hissediyorum. Sanırım bu hislerinin adı aşk...
Sen çok etkileyicisin. Bu beni sana bağlıyor..Umarım duygularımız karşılıklıdır..
JK: Taehyung sende beni çok etkiliyorsun. Hemde seni ilk gördüğüm andan beri..Keşke bunu daha önce söyleseydin..
TAE: Seni seviyorum..
JK: Bende seni Kim..
//THE END//
(İlk ficim, kötü olmuş olabilir üzgünüm.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I WANT YOU /TAEKOOK/
RomanceKim Taehyung, Jeon Jungkooktan 50 Milyon borç alır. Taehyung bu borcu bir türlü ödeyemiyordu..Jungkook bir gün yine borcunu ödemesini söylemek için Taehyung'un yanına gider. Taehyung en kısa sürede parayı ödeyeceğini söyler, fakat Jungkook'un istedi...