Tüm bu olanlar yaşanırken arkadan bir ses duyuldu.
"NAPIYOSUN AMINA KOYDUĞUMUN MALI?!" "LAN LAN ANANIZI SİKEYİM ŞİŞE HAREKET ETTİ LAN!" "NE BEKLİYORDUN SALAK BİRDE DAVET Mİ BEKLEYECEKTİ İN ÜSTÜMDEN SİKERİM SENİ" OFF SALAK MISIN JİSUNG KORKUP BİRİSİNİN ÜSTÜNE Mİ ATLANIR AAAAA. Ruh çağırırken Jisung biraz değil baya salak olduğu için herkesten birkaç saniye öncesinde açmıştı gözlerini. Şişeyi hareket ederken gördüğünde ufak çaplı bir şok geçirmeye başlamıştı ve göt olmuştu bile. Herkes gözünü açtığında hala şok geçiriyordu taaki Hyunjin çığlık atarak Jeongin'in arkasına saklanasaya kadar. Hyunjin o kadar sesli bağırmıştı ki sınıftan taa öbür şehir bile duyabilirdi. Jisung çığlıkları duyunca kendisine geldi ve o anki refleksiyle Minho'nun sırtına doğru atlamadı, UÇTU SALAK. O an sınıfta 8 kişi birlikte kargaşa çıkardılar. Çığlık çığlığa birbirleriyle kavga ediyorlardı.
Hyunjin: JEONGİN KORU BENİ YİCEK BU ŞİŞE BENİ
Jeongin: YA SALAK MISIN ÇIK ARKAMDAN ÇIK👹👹
Felix: Ayy bayılazam tutun benii
Changbin(sinir krizi geçiriyor çünkü bir bildiği var): LAN GÖTTEN SİKTİKLERİM KARŞI SINIFTA AYSEL HOCANIN DERSİ VAR!
Seungmin: LAN DUYMUYONUZ MU ÇOCUĞU GÖT ŞELALELERİ AYSEL HOCANIN DERSİ VAR DİYORUZ
Bangchan gür sesiyle hepsini susturmayı başardı. Tabii şiddeti seçerek yoksa bunlar susmayacak. İlk Jisung'u kucağına alıp Minho'yu kurtardı. Daha sonra bir köşede bayılan Felix'i Changbin'le anlaşarak ayılttı. Hyunjin'e bir iki tokat attı, ensesine vurdu. Yok olmuyor bu çocuk her birşey yaptığında daha çok bağırıyor. Kendisi de bunu farkettiğinde Jeongin'in üstüne kendini atarak bayıldı. Tabii kimse Jeongin'e birşey yapmıyordu çünkü Jeongin de onları döverdi. Herkes susmuştu içerde bir sessizlik oluşmuştu. Ama sanırım susmak için çok geçti. Aysel Hoca gelip hepsinin ağzına sıçmıştı. Asıl sorun burada başlıyor; hepsine sözleşme imzalatacktı. Ve bunlar 10. sınıfın her agaların yaptığı gibi 11. sınıfta daha çok çalışacaklarına derslerine önem vereceklerine ve asla böyle okulda yapılmayacak şeyler yapmayacaklarına söz vermişti. Hepsi liderleri Bangchan'a utanarak bakıyordu ve Bangchan bakışlarıyla hele bir hoca gitsin sıçacam ağzınıza diyordu. Hepsi sözleşmeyi teker teker imzaladı. Bu arada Aysel Hocacığımız mükemmel yöntemler kullanarak Hyunjin'i ayıltmayı başarmıştı. E tabii hepsi hocanın gitmesi için Hyunjin'in uyanmasını mı bekleyecek? Üstüne Aysel Hocanın umreden getirdiği zemzem suyunu döktüler. Seungmin bu kadar gergin ortamdan dolayı stres oluyordu ve Aysel Hocaya dönüp "H-hocam umreye mi g-gitdiniz?" dedi. Ulan Aysel sopayla falan mı dövüyosun çocukları konuşurken yazık sesi titriyor acıdım bir an ya. Bağırarak "SENİN DE GEÇEN SENE MATEMATİKTEN ALDIĞIN NOTLARI GÖRDÜK SEUNGMİN HİÇ KONUŞMA İSTERSEN" dedi. Olm bu hocalar kızgınken konuyu nasıl bu kadar hızlı bir şekilde notlara getirebiliyor? Seungmin yazık Chan'a dönüp sessi sessiz "Sadece 12 aldım ya" dedi.
*
Bu olaydan sonra hepsi teker teker bahçeye indi. Kim bilir içlerinden Jisung'a nasıl küfürler yağdırıyorlardır. Minho bağırarak "BU RUH ÇAĞIRMA OYUNU FİKRİ KİMDEN ÇIKTI?!" dedi. Hepsi Jisung'a bakınca Jisung konuyu değiştirmeye çalıştı "Seungmin sen geçen sene nasıl 12 aldın ya?" dedi. Daha sonra Seungmin bunu dövdü. Döverken diğerleri kayda alıyordu. Daha sonra Minho tüm eğitim hayatının bu çocuk yüzünden mahvolacağını düşündü. Daha sonra Changbin'e "3lü olsun güçlü olsun şu Seungmin'le beraber bizde dövelim" dedi. Changbin psikopat gibi "Siktir git lan bir tane daha sözleşme imzalayamam" dedi ve Minho'nun götüne tekme attı. Beden dersleri bitmişti ve artık sınıflara gideceklerdi. Hepsi kendi sınıfına girip derslerine başladı. Ama idareden bir hoca gelip 11/C'den ve 11/F'den...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şişe
Fanficayy bu ilk yazdığım hikaye çok heyecanlııııı.bu arada rahatsız olacaklar için uyarı yapayım; ağır küfürler ve yazım yanlışları olabilir. bu arada başta söylediğim gibi ilk hikayem olduğu için yazım dilim pek gelişmiş değil ve size acemice gelebilir...