Aprílový „speciál" - část druhá

12 2 1
                                    

Cha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha, cha, cha, ha, cha, ha, ha, cha, ha.

Ehm, ehm... ok, teď vážně..

Epilog epilogu: Nová kapitola v přípravě!

Epilog epilogu epilogu: Očekávejte příchod brzy!

Epilog epilogu epilogu epilogu: Pokud nebudu línej a dokončím ji!

Epilog epilogu epilogu epilogu epilogu: Krásný sobotní apríl všem! :)

·Pos-Přá-Pří-Pří!·
- Poslední přání: Příliš příležitostí! -

- Epilog k VII. kapitole -
·HAHCAHCHAHCAHCAH·

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 09, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Poslední přání: Příliš příležitostí!Kde žijí příběhy. Začni objevovat