Wooyoung, kamyon yolculuğunun çoğunu kuyruğunun üzerinde ikiye bükülmüş olarak geçirdi. Kendisine getirilen kısıtlamalardan nefret ediyordu. Çok sıkışıktı ve su, onu hasta etmeye başladığı noktaya kadar bayatlıyordu.Ve su değilse bile, her şeyden çok kendi kendine konuşmaya ve Wooyoung'un hareketini izlemeye zaman harcayan çılgın yaşlı adamdı.
İtişip kakışarak ne kadar zaman harcadığı hakkında hiçbir fikri yoktu ama kamyon nihayet durduğunda endişesi yeniden arttı.
Deniz adamı doğruldu ve birkaç adamın gelip tankı geri döndürmeye başlamasını izledi. Gece olduğunu anlayınca midesi biraz bulandı. Gökyüzüne baktı, incelemek için zaman ayırdığı yıldızları aradı. Birkaçı içinden geçmeyi başardı, ancak başka yerlerde o kadar çok ışık vardı ki çoğu gözden uzaktı.
Ama Wooyoung'a ondan saklanıyorlarmış gibi geldi.
Etrafına bakmak için fazla zaman bulamamıştı ki tank aniden yan tarafına döndü, onu suyun akışıyla dışarı çıkmaya zorladı ve yerde yuvarlanmasına yol açtı.
Adamlardan birkaçı ayaklarıyla onu durdurdu, sonra onu yukarı kaldırmadan önce başka bir battaniyenin üzerine yuvarlamak için eğildi.
Wooyoung onu nereye götürdüklerini bulmaya çalıştı ama tek görebildiği beyaz duvarlar ve parlak ışıklardı.
"Alışması için zaman tanımak için onu ana tanka alalım. Bu zavallı şey, onu sürüş için hayatta tutmanın bir yoluydu. Onu mümkün olduğunca suda tutmalıyız." dedi yaşlı adam. En azından ne dediğini biliyordu...
Grubun durması sadece birkaç dakika sürdü ve birisi Wooyoung'un uzuvlarını bağlayan ipleri kesmek için oraya ulaştı. Karşı koymayı denemek ve karşılık vermek için yarım bir aklı vardı, ama hiçbir anlamı olmadığını biliyordu. Bu yüzden ipi çekmelerine izin verdi.
Battaniyenin bir tarafı bir kez daha düştü ve Wooyoung kendini aniden daha fazla suyun içinde yuvarlanırken buldu.
Yine de bu geçen seferden çok daha iyiydi. Tamamen tuzluydu ve ne kadar taze olduğunu anında hissedip tadabiliyordu.
Hemen kuyruğunu sallayarak gölgelere yöneldi, ancak koyu mavi bir duvarla karşılaştı. Suya karışacak şekilde tasarlanmış olmalı... Wooyoung küçük bir inilti çıkardı ve bir boşluk veya delik falan bulmak için ellerini üzerinde gezdirdi.
Sonra döndü ve etrafındaki balık sürülerini fark etti. Bazılarını selamlamak için yüzdü, ama hepsi ondan uzaklaşarak onu tamamen yalnız bıraktı.
Wooyoung karnını tuttu ve arkasına saklanmak için büyük bir kaya oluşumunun yanına gitti. Birkaç dakikadır burada olduğuna göre, vücudu bunun evinden gelen su olmadığını işlemeye başlıyordu ve bu onun acı içinde biraz titremesine neden oluyordu. Birkaç gün sonra bulunacaktı ama kuyruğu şu anda gözle görülür biçimde daha sönüktü. Ancak bu, içinde sıkışıp kaldığı dikenli ağdan da olabilir.
Sıkıştığı yer hakkında biraz daha fazla şey öğrenmek isteyen Wooyoung, kayanın etrafına bakmak için yavaşça ileri doğru çekmek için elini önündeki kayalara koydu.
Sadece balığı izleyerek alanının sınırlı olduğunu görebiliyordu. Buraya gelirken onu tutan şey gibi, tüm bu suyu içeride tutan başka bir açık bariyer olmalı. Tanktaki başka herhangi bir şeyden tamamen rahatsız olmadan, etrafta süzülen birkaç zebra köpekbalığı ve vatoz fark etti.
Yani, onu kaçıran adamlar bir kova ölü balık atana kadar. Daha büyük balıkların çoğunu beslenmeye gittiklerinde çılgına çevirdi. Wooyoung'un midesi ihtiyaçtan guruldadı ama insanlara ne yediğini anlama tatminini vermeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...