"Banyoya girelim. Anneler duya bilir." Dedim ve Jennieye baktım. Olumlu anlamda kafasını sallayınca hemen kucağıma alıp banyoya girdim...
Jennie
Lisa beni kucağına aldı ve banyoya götürmeye başladı. Banyoya girince kapıyı kilitledi ve dudaklarıma yapıştı. Çıplak vücudu bana yapışmıştı resmen ve bu aşırı zevkliydi.
Lisa alt dudağımı sertçe ısırdı ve bu inlememe sebep oldu. Benim istekli bir şekilde inlemem Lisanin belimde olan elinin kasılmasına sebep oldu. Sert bir şekilde beni daha da kendine bastırdı ve dilini ağzıma itip ağzımı keşf etemye başladı.
Nefessiz kalana dek beni öpmüştü. Dudaklarımızı ayırdıktan sonra hemen boynumu emmeye başlamıştı. Imzalarını boynuma bırakmaya başlamıştı. Boynumu o kadar sert emiyordu ki resmen 'bu kadın benim' diye bağırıyordu boynumda oluşan izler.
"Sen benimsin. Sadece benimsin Jennie anladın mı ?" dedi ve boynumu öpmeye geri döndü. Pardon boynumu yemeye. Dudakları arasına aldığı minik bir parçayı ısırdığında gözlerimi kapatıp ellerimi lisanın saçlarına daldırdım.
"Anladın mı Jennie ?!!" Diye sordu sert bir şekilde.
"A-anladim" dedim ve inledim. O ise sırıttı ve önümde eğildi. Yüzünü bacak arama yaklaştırdı ve konuştu.
"Tadına bakmama izin verir misin güzelim" dedi ve sıcak nefesin bacak arama doğru üfledi. Gözlerimi sımsıkı kapattım ve kafamı olumlu anlamda salladım. Lisanin haraket etmediğini fark ettiğimde konuştum.
"L-Lütfen Lisa lütfen-n" dedim ve inledim.
"Lütfen ne bebeğim ?" Dedi ve sırıttı.
"Beni d-dilinle becer L-Lisa" dedim ve Lisanin saçlarından tutup bacak arama yaklaştırdım.
Lisanin bir anda ağzı kızlığıma temas ettiği anda inlemiştim. Lisa direkt dilini içime gönderdiğinde yüksek sesle inlemiştim. Dilini çok iyi kullanıyordu ve bu benim zevk almamı sağlıyordu. Dilini daha derinime ittiğinde yüksek sesli bir inleme daha dudaklarımdan dökülmüştü.
"Ah-h Lisa lütfen d-daha hızlı!!" diyerek bağırdım. Lisa ise dilini içimde döndürdü ve dil darbelerine devam etmeye başladı. Artık sona yaklaştığımı hiss ettiğimde Lisayi biraz daha kendime bastırmıştım.
"G-geliyorum Lisa d-durma" dedim ve gözlerimi sımsıkı kapattım. Önce vücudum titremişti ardından kendimi Lisanin ağzına bırakmıştım. Lisa bana bakarak dudaklarını yaladı. Benden iğrenmemesi hoşuma gitmişti.
Lisa bana yaklaştığında kollarımı boynuna sardım ve bacaklarımi beline sardım.
"Şimdiden yoruldun mu bebeğim ? Ama daha bitmemişti" dedi alaycı bir sesle.
Lisa küvete suyu doldurdu ve beni kucağına alarak küvete oturdu. Kulağıma yaklaştı ve fısıldadı.
"Içine al bebeğim. Kucağımda deli gibi zıpla " dedi seksi bir şekilde.
Yavaşça kalkıp Lisanin kucağına çıktım. Yavaşça penisine sürtündüğümde sert olan penisi daha da sertleşmişti. Altımdaki sertliğin nedeni olmak çok güzel bir şeydi.
Hafifçe havalandim ve Lisanin penisinin yarısını içime aldım. Siktir çok acıyordu. Lisa yüzümü buruşturdugumu görünce hemen bacaklarımı okşadı ve konuştu.
"Bu yapacağım için üzgünüm" dedi ve bacaklarımdan sertçe bastırdı. Artık tamamını içime almıştım ve yüksek sesle bağırmıştm.
"Ahh!!" Diye bağırdım ve ellerimi Lisanin boynuna sardım. Içimdeki varlığına alışmak çok zordu. Lisa kalçalarımı kavradı ve beni kaldırmaya çalıştı.
"B-bekle." Dedim ve derin nefes aldım. Yavaşça kalktım ve tekrar tamamını içime aldım. Bunu yavaş yavaş yapıyordum çünki canım yanıyordu.
"O minik kızlığının beni nasıl sardığından haberin var mı güzelim ? Aklımı başımdan alıyorsun" dedi ve başını boynuma gömdü.
"Daha hızlı ol Jennie " dedi ve kalçalarımdan tutarak beni kaldırdı. Şu anda canım yanıyor ola bilir ama Lisaya zevk vermem lazım. Bu yüzden Lisanin kucağında zıplamaya başladım.
Lisa kısık sesle inlemeye başladı.
"S-Sesini duymama i-izin ver " dedim ve sert bir şekilde penisinin üzerine oturdum.
"Ahh Sikerim seni Jennie !!" diyerek bağırdı. Lisanın kucağında zıplamaya başladım. Acı artık yok olmuştu şu anda sadece zevk alıyordum. Ellerimi Lisanin karnına koydum ve karnını okşamaya başladım. Lisa ellerini omuzuma koydu ve bir anda beni sertçe bastırınca yüksek sesle inledim.
Lisanin kucağında zıplamaktan yorulmuştum Lisa bunu anladı ve kalçalarımdan tutarak bana yardım etti.
"Az kaldı bebeğim devam et" dedi ve kulağımı öptü. Olumlu anlamda kafamı salladım ve lisanın kucağında zıplamaya devam ettim. Atık sona çok az kalmıştı. Haraketlerimi hızlandırım.
"Ah g-geliyorum Jennie d-devam et" diyerek inledi Lisa. Son kez sertçe Lisanın kucağına oturdum ve içime boşalmasına izin verdim. Derinlerimde bir sıcaklık hiss ettim ve ardından ben boşaldım.
Nefes nefese başımı Lisanın boynuna gömdüm. O ise elleri ile belimi okşadı ve omzuma öpücük kondurmaya başladı.
"Mükemmelsin Jennie" dedi ve omzumu öptü. Yavaşça kalktım ve lisanin karnına oturdum. Karnına sürtünmeye başladım. O ise güldü ve konuştu.
"Sağol ya en ince ayrıntısına kadar hiss ettim " dedi ve tekrar güldü. Ben ise onun kaslı karnına sürtünmeye devam ettim.
Hızlı bir şekilde karnına sürtünüyordum. Sanırım tekrar boşalacaktim.
"Ahh geliyorum" dedim ve sertçe karnına sürtünmeye devam ettim. Lisa ağzını göğüsüme yaklaştırdı ve göğüs ucumu emmeye başladı. Zevkimi 2 katına çıkarıyordu. Boşalacağım sırada lisanın saçlarına yapıştim ve onu kendime bastırdım. Lisa göğüsümü böyük bir zevkle emmeye başladı. Aldığım zevk çok fazlaydı ve kendimi daha faza tutamayarak Lisanin karnına boşaldım...
Ivit yeni bölüm geldiii. Bunlar çok tatlı bir çift oldu ya kesin mutluluklari bozulacak :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
Fiksi PenggemarOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...