~ 🐢 ~
kapı çalındığında Yeonjunla kim önce açacak yarışı yapıp koşmaya başladık. en sonunda anlamadığım bir şekilde Soobin bizden önce açtığında olduğum yerde kalmıştım.
ama Soobin'in kanepeden kapıya ışınlanmasına değil kapıda duran Changbin ve Hyunjin'e.
resmen adam her boktaydı.
bunlar beni nasıl buldu amına koyayım?
"lan- siz beni nasıl buldunuz?" kendi lafımı kendim kesip kaşlarımı çatarak konuşmuştum.
"Felix yürü." sabit bir ses ile Hyunjin'in dediğine aşırı yükselmiştim ama kız evi naz evi dediğim gibi anyway.
"tamam bey" Yeonjun veya Soobin'in beni durdurup 'hayır lix gitme' demelerini elbette bekliyordum ama şerefsizler göt korkusundan birşey yapmıyorlardı.
Conversemi giyip Hyunjin'in yanına minik adımlarla gitmiştim. beni omzumdan tutup kendine çekmiş ve kafamı göğsüne gelmesini sağlamıştı.
saçlarımdan öptüğünü hissetmem ile kendimi biraz daha gömmüştüm onun göğsüne yaa cnm.
"yürü Changbin. iyi geceler sizede" en son kafamı kaldırıp ardımdan baktığımda Yeonjun bana nah çekiyordu. vay esaslı orospu!
çokta uzakta olmayan Changbin'in arabasına gittiğimizde ben direkt arka koltuğa geçmiş ve cam yeri kapmıştım.
ama Hyunjin rahat bırakır mı? asla. yanıma oturup resmen zorla beni kucağına otutturdu. manyak trip atıyordu en son.
"aç ağzını" Hyunjin'e gıcık olmuştum bu yüzden ağzına sıçacaktım.
"niye" Changbin arabayı çalıştırdığında hafif bir adamımın kucağında sarsılmıştım ama gerisi iyidi.
"aç dedim" ağzını açtığında yavaşça ona yaklaşıp ağzımda biriktirdiğim tükürüğü ağzına yollamıştım. ben iğrenir falan sanarken yutup memnun sesler çıkarmıştı. psikopat!
kucağından kalkıp yana oturmuş ve çatık kaşlarım ile arabayı süren Changbin'e bakmıştım.
"beni nasıl buldunuz?"
"mafya babası Hwang buldu mmmhh" sona doğru komik bir ses çıkarıp dudaklarını ısırdığında iğrenerek baktım.
pekala hayal kurmak için çok fazla zamanım vardı çünkü evden baya bir uzağız. en iyisi uyuyup çerez yer gibi takır takır adam vuran Hyunjin'i hayal edeyim.
herhalde düşünürken uyumuştum çünkü uyandığımda yatağımdaydım. ama cidden beni nasıl bulmuşlardı?
~ 🐢 ~
flashback
Arkadaşını arkadıktan sonra hemen uzun zamandır gelmediği ama aşina olduğu şirketin yer altındaki sadece yetkili olanların bildiği alana gitmişti.
otoparkında altındaydı bu yüzden asansörde katı bulunmazdı. isteselerde bulundurmazlardı adı üzerinde gizliydi.burası bir aile iş şirketi olmaktan çok silah kaçakçılığı, uyuşturucu satıcılığı gibi hafif örnekler bulunduran yer altı işler üreten saygın bir şirketti.
ihaleleri canlara kıyarak ya da hile yaparak kazanır yamuğu olanı iyi ya da kötü ayırıp işlerini hallederlerdi. babaprolardı kısaca.
malum kata ulaştığında onu masanın ucunda dikilen Minho karşılamıştı.
"sahalara geri döndüm diyorsun?" ona cevap vermeyip masasına geçmiş ve korumanın bilgisayardan getirdiği bilgilere bakmış.
telefon'unun konumu okuldaydı, demek ki orada unutmuştu. akşam cidden geç olmuştu ve nerede olduğunu bilmek istiyordu.
teker teker kamera kayıtlarına baktı en sonunda Felix boş boş asık suratı ile yürürken Yeonjun ile Soobin yanına gidiyorlardı.
Hyunjin genişçe gülümsemiş ve tatlı çocuğa bakmıştı.
ardından ayağa kalkmış ve hızla kapıya ilerlerken telefonunu çıkarıp Changbin'i aramıştı.
"yürü, onu almaya gidiyoruz"
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfikceFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]