8.

126 12 1
                                    

"oh seo jin selam"

"Beomgyu geçmiş olsun iyi misin?"

"İyiyim. "

"Şey ben yemek getirdin hastane yemeklerine alışamadıysan diye" dedi ve elindeki poşeti kenara koydu

Beomgyu teşekkür etti.

Şuan bir şey getirmediğime çok pişmandım. Ve ister istemez Beomgyu yu kıskanıyordum ama bu duygulara engel olmaya çalıştım. Çünkü en son ne olduğunu görmüştüm.

Şey Beomgyu ben sana önemli bir şey diyeceğim.

"Söyle"

"Biraz ani olacak ama şey ben senden hoşlanıyorum"

NE? kıskanmıyorum. kıskanmıyorum.
Araya girmek çok isterdim yada orda
Seojini yumruklamayı ama bir şey yapamadım. Bunu yaparsam Beomgyu daha da kırılırdı.

"Oh, ne diyeceğimi bilemiyorum."

"Şimdi söylemek zorunda değilsin."

Önümde flörtleşiyorlar! Tamam sakinim.

Seo jin ile 3-5 dakika daha durdu ve Beomgyu ile konuştu.

Ve çıkarken seo Jin Beomgyunun yanağını öptü

"Görüşürüz"

Bana bakmadan çıktı onlar yalnız bırakmadığım için kızmış olmalıydı.

"Ona aşık mısın Beomgyu!?"

"Seni ilgilendirir mi! ?"

"Evet ilgilendirir bana ümit verip sonrada ortada bırakamazsın! "

"Sen ümitlenmişsin!"

"Ne!?"

Boğazım düğümlensede konuşmaya devam ettim.

"Ben bunları kafamda mı kurmuşum Beomgyu?! Bunu mu ima etmeye çalışıyorsun? "

Beomgyu bu dediğime duraksadı ve düşündü.

"Yeonjun özür dil-"

"Ben mi istedim kaza yapmanı. haklısın. senle kavga etmemeliydim ama bunun için başka çocuklarla mı flörtleşeceksin!?"

Çok kızgındım ve Beomgyu a baktığımda ağladığını gördüm. Onu görünce benimde gözlerimden bir yaş süzüldü.

Kendimi toparladım ve hızlıca hastanenin koridorlarında yürümeye başladım. Giderken kai ile karşılaştım.

"Yeonjun özür dilerim sana çok ani patladım"

"Sorun yok arkadaşın için çok üzüldüğünü biliyorum"

Konuşmaya devam ettim.

"Bende arkadaşım için çok üzülüyorum. "

Kai arkadaşım kelimesi ile şaşırmıştı

"arkadaşın?"

"kendisi hastane odasında yeni sevgili yapıyor bir bak istersen"

Dedim alayla
Kai anlamamış gözlerle bana baktı.
Ona veda edip hastaneden çıktım ve evime sürmeye başladım.

Giderken olanları düşünüyordum. Ne olmuştu? bize ne olmuştu? Beomgyuyu mutsuz görmeye dayanamıyorum ama bu gün onu üzmüştüm tutarsız hareketlerim için kendime kızdım.

Eve geldim bir kaç gündür bir şey doğru düzgün yemek yemediğini hatırladım. İyi yemek yapardım ve yemek yapmak benim için bir hobiydi
Zaten. Yemek yerken sevdiğim bir dizinin bölümünü açtım belki neşelenebilirdim.

Dizinin yarısında sıkıldım aklım hala Beomgyu da ve o çocuktaydı.

Dizi izlemeye devam ederken üstten bir mesaj geldi

Unknown
Seni yarın * yere bekliyorum adamsan tek gel. teke tek konuşalım.

İyi dövüşürdüm. Küçükken arkadaşım felix ile tekvando ya giderdik. ben o kadar ilerlememiştim tekvando da ama o bayağı iyiydi. Ama kavga yanlısı değildim.

Kimsin?

Unknown
Beni hatırlarsın sanmıştım. Yeonjun. Hadi ama Ben Beomgyunun yeni sevgilisi

Kim olabileceğini düşündüm ve aklıma direkt seo Jin geldi derdi ne bu nun ama gidecektim bir ödlek gibi gözükemezdim ve gerçekten konuşmak istiyor olabilirdi.

Saat kaçta

Unknown
20 00

Görüldü attım ardından felixe yazdım. Eğer o teke tek gelmezse dayak yememeliydim.

Kanka yarın biri beni çıkışa çağırdı. Senin iyi dövüşen arkadaşlar varsa ayarlar mısın?

Felix
Ayarlarında, Benim çıkarım ne

Hyunjin i sevdiğini biliyorum.

Felix
NE NE NEREDEN BİLION?

Belli oluyor sana ayarlarım.

Felix
Tamam konuşurum arkadaşlarla seni yakınlarda bekleriz eğer kavga olursa geliriz.

Tamam sağ ol

Felix çevrimdışı

Ha burada

Hyun_jinn instası

Felix çevrim içi

Felix
Sağ ol saat kaçta bu arada

20 00

Tamam orada olacağım.

...

Selam ben stay değilim ama ama üyelerini seviyorum ve onlarda hikayede olsun istedim. Bu arada sayonara yı yayınlıyorum. sookai hikayesi sookai shipleyenlere öneririm.

Vote + yorum lütfen.

Hikayeler için vakit harcıyorum eğer vote yorum falan atarsanız beni çok mutlu edersiniz ve yeni bölüm beklediğinizi anlarım.

Bay bay 💗

I Might I Love U~Beomjun/Yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin