29 частина

114 7 3
                                    

Вечір, свято вже давно почалося. Я як завжди сиділа з Аскардом біля дерева. Спостерігаючи як друзі веселяться: Галлі знову бореться з якимось хлопцем. Здається він забагато випив настоянки, що і не розумів, що його б'ють. Міхно як завжди змагався з Беном хто більше вип'є.

☁️Здається завтра я побіжу сама☁️

Та найбільше мою увагу привернула одна пара, Ньют і Амалія. Вони сиділи поруч спостерігаючи за всім ще паралельно розмовляючи між собою.

– Схоже ти більше йому не цікава.

Обернувшись я побачила Кирила як дивися на мене та огидно посміхався. Здається він був нетверезий.

– Ти про що?

– Нероби вигляд ніби не розумієш про що я. Я вже тривалий час дивися за тобою. Ти дивишся лише на їх, Ньюта та красуню Малію. Ех цікаво про що вони можуть говорити чи не так?

– Мені не цікаво.

Сказала швидко та без емоцій, що в самої по спині пробігли мурашки від такого тону.

– Так? Ну, а мені цікаво. Чому він не з тобою як завжди? Він наче коли в нас свято поруч з тобою тут сидить, чи я помилився? А можливо вони про тебе розмовляють? Яка ти без сердечна, огидна, нікому не потрібна стерва. Яка думає лише про себе! А можливо він робить їй компліменти, чи розповідає про те як закохався в її з першого погляду?

Кирил, казав це мов змія. Яка з кожним слово впирскувала ще більше отрути в моє серце. Як петля на шиї яка все дужче затягувалась, закриваючи доступ до кисню.

– Чи проте як він хоче з нею непомітно втекти, кудись трохи далі, а там вони вже...

– Годі!

Я більше не змогла терпіти це. Я дала воль емоціям. Аскард відчувши мої емоції почав рятувати життя цього покидька. Він почав гарчати та підходити до нього, ти самим відганяв трохи далі від мене.

– Забили свою шавку від мене!

Аскард кинувся тим самим злякав його, що той побіг далі від нас. Я в цей час не змогла повернути контроль над своїми емоціями. Тому по всьому тілу почали розповсюджуватися чорні вени. Очі чорні як ніч.

В мені бушувала лють. Спершу я думала це була лють на Кирила, але це була навіть не лють. Це було інакше відчуття. Ревнощі!

☁️ Збирись, ти можеш нашкодити  комусь. Погаси всі свої емоції! ☁️

Та виходило це все погано, навіть Аскард вже не міг мене вгамувати. Та все-таки я змогла трошки прибрати цю пелену з очей.

ВинищувачкаWhere stories live. Discover now