13

722 21 0
                                    

Óriásit nyújtózkodva keltem fel. Kikullogtam a konyhába és főztem egy kávét, amit szokásosan a teraszra kiülve elfogyasztottam. Mélyen elmerültem a tájba, majd nem sokkal később lépteket hallottam.
-Jó reggelt! -mondta Charles fáradt, mély hangon, majd kijött hozzám a teraszra. Elég álmos volt még, olyan zavarodott. Megdörzsölte szemeit, majd leült az egyik székre.
-Nagyon jó idő van!
-Kérsz egy kávét?
-Csak egy nagyon keveset.
Miközben elkészítettem neki az ébresztőt meginterjúvoltam a szokásos, vendéglátó kérdésekkel.
-Hogy aludtál?
-Kifejezetten jól. Tényleg nagyon jól.
-Kényelmes volt az ágy?
-Igen.
-Nem volt meleg?
-Egyáltalán nem.
-Hideg sem?
-Minden a legnagyobb rendben volt!
-Na jól van annak örülök! Kérsz reggelit?
-Nem köszönöm. Ritkán reggelizem.
-Biztos?
-Ezer százalék.
-De ha éhes vagy, illetve ha bármi kell, szólj! Sőt, érezd magad otthon.
-Mindenképpen! -nevetett- Hánykor van melód?
-Délre kell odaérjek.
-Eldobjalak?
-Három utcával van feljebb, nem kell. Lesétálom, de köszi!
-Rendben.
-És Te addig itt maradsz fent?
-Igen. Nincs terv mára. Miután visszaérsz, ha gondolod elmehetnénk moziba vagy valami ilyesmi.
-Jó, még átgondolom. Megnézem mennyire merít ki a megbeszélés! -nevettem
Gyorsan bekaptam pár falatot, majd neki is láttam készülődni. Hamarabb lettem kész, úgyhogy leültem Charles mellé a kanapéra és mindketten telefonunkat néztük.
-Te jó ég! -szólaltam meg
-Na mesélj!
-Millió fanoldalad jelölt meg postban, storyban, illetve írt rám.
-Igen, engem is sok storyba említettek meg. Aztán elolvastam a cikket, amiben az exed beszélt egy lapnak. Aztán a végén megemlítettek, hogy "Charles Leclerc lehet a következő befutó a gyönyörű, francia modell számára."
-Ezt szó szerint idézted?
-Még szép.
-Zavar, hogy ilyeneket terjesztenek?
-Már egyáltalán nem. Megtanultam kezelni ezeket a pletykákat.
-Biztos ne jelentsem a lapot?
-Biztos. Nyugi, hamar lecseng!
-Hát miután megtudják, hogy nálam laksz, kétlem!
-Igaz! -erre már mindketten elnevettük magunkat.
-Na de nekem most indulnom kéne! Ha filmet vagy sorit szeretnél nézni, akkor ott van a Netflix, HBO, vagy a TV ha esetleg ott találnál valamit. Ha sehol, akkor egy pendrive be van dugva a TV-be és még azon is kereshetsz valamit.
-Jól van. Köszi!
-Ha kaja kell vagy szomjas vagy, akkor szolgáld ki magadat. Tényleg mintha otthon lennél.
-Rendben! -mosolygott
-Na sietek, majd jövök! Pusza!
-Szia!

Charles szemszöge:
Hihetetlenül aranyos Yv, hogy ennyit törődik velem, per pillanat eltart, meg úgy eleve aranyos, hogy ennyit beszél, abból a célból, hogy minden a legnagyobb rendben legyen. Miután elment kicsit telefonoztam még, megnéztem pár storyt amibe megjelöltek, majd kicsit körülnéztem a házban. Megnézegettem a kirakott képeket. Leginkább a családjával és a barátnőivel vannak kint fényképek. Ezek láttán egy enyhe mosoly jelent meg az arcomon. Lehet nem kellett volna, de benéztem Yvette szobájába is. A szoba láttán tátva maradt a szám. Egyszerűen gyönyörű. Nem találok szavakat. Kicsit beljebb mentem és megnéztem a bent lévő polcán pihenő kinyomtatott fényképeket. Az egyik képen megakadt a szemem. A nagymamájával volt rajta és még elég fiatal volt Yv. Szerintem alig lehetett öt éves. Milyen kis cuki volt. Kis idő múlva realizáltam azt, hogy nem szabadna ebben a szobában bent lennem, hisz ez az Ő kis magánszférája. Hamar ki is mentem. Ledobtam magamat a kanapéra, kielemeztem a TV adásokat, a Netflixet és az HBO-t is. Netflixen találtam egy filmet ami szimpatikus volt, de azért még megnéztem a pendriveot is. Kerestem a filmek nevű mappát, de sehol nem találtam olyat, mivel mindegyikhez csak az abc betűi vagy egy szám volt írva. Vagy éppen mindkettő. Ez azt jelentette, hogy minden mappát egyesével meg kellett nyissak, hogy megtaláljam a keresett dolgokat. Először megnyitottam az "L" nevű mappát. Amint belépett oda, még több mappát láttam, amiknek már neve is van. Az egyiknek ezek közül"Little Me" (kicsi Én) a neve. Azon belül szintén mappák voltak. Például első nap a suliban, ballagás, bálok, stb. Őszinte leszek. Az első nap a suliban megnézését nem bírtam kihagyni. Gondolkodás nélkül beléptem és megnézegettem a kicsi Yvetteről készült képeket. A fotókat nézve nagyon elmosolyogtam magamat. Nagyon aranyos és szép volt már akkor is. Itt viszont rengeteg időt töltöttem el. Megnyitottam a középsulis báljáról készült fotókat. Itt egy képet vagy tíz percen át néztem, végig arra gondolva, hogy milyen gyönyörű.
Ebből csak a telefonom csörgése zökkentett ki. Kiléptem az egészből, majd felvettem a telefont. Öcsém, Arthur volt csak, érdeklődött, hogy jól vagyok-e. Miután bontotta a vonalat elkezdtem nézni A zátony című filmet, amíg a ház tulajdonosa haza nem ért.

𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙛𝙖𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪 /Charles Leclerc ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora