3.2

5.9K 249 63
                                    


Telefonumun ekranına bir kez daha baktım.

Gözlerim bilmem kaçıncı kez aynı kelimelerin üstünde gezindi bilmiyordum ama sadece yanlış okuyor olmayı diliyordum.

Twitter'da, Galatasaray'ın haberlerini yapan bir sayfanın postuna bakıyordum ve dolan gözlerimden dolayı ekran artık pek net değildi.

Yerli Harry Potter Kerem Aktürkoğlu, dün gece bir mekandan çıkarken görüntülendi. Yanında hepimizin de tanıdığı, Şevval Keskinler vardı.

İkili, sorulan sorulara cevap vermeden mekandan ayrıldı.

Şevval Keskinler'in yüzündeki mutluluk gözlerden kaçmadı.

Altında da ikisinin fotoğrafı vardı. Sahiden Şevval denen kadın çok mutlu gözüküyordu. Kerem'in arkası dönük olsa da, o da mutlu olmalıydı. O saatlere kadar zorla orda duracak değildi.

Yorumlara baktım.

'Yakışır abime'

'Hayırlı işler aşkıımm'

'Ooo geceleer diyorsunn'

'Potter sahalarda'

Telefonumu kilitledim ve yatağıma fırlattım. Hissettiklerim göğsümün üstünde dönüp duran bir hortumdu ve kalbimi de bu döngüye alet etmiş, boğazıma bir halat gibi dolanmıştı.

"Yalan haberdir ya," diye mırıldandım kendi kendime. "Kerem'den bahsediyoruz."

Dolan gözlerimdeki yaşları düşmeden sildim.

"Bir açıklaması vardır. Olmalı."

Oflayarak derin bir nefes aldım ve Kerem'e güvenmem gerektiğini kendime hatırlattım. Fakat gözümün önünde dönen fotoğraf buna müsaade etmiyordu.

Yeniden telefonumu elime aldığımda, bu kez Kerem ile olan sohbetimize girdim ve bana yazdığı özür mesajına baktım.

Her şeyi düşünebilirdim bu mesajla. Belki o kadınla vakit geçirdiği içindi bu özür, belki bana cevap vermediği için. Ya da geç saatte eve geldiği için. Nerden bilebilirdim ki?

Bal Böceği: Kerem

Bal Böceği: Muhtemelen henüz uyanmadın

Bal Böceği: Uyandığında beni arar mısın

Bal Böceği: Konuşmamız lazım

Bal Böceği: Ne hakkında olduğunu da çok iyi biliyorsun :") (09.17)

Keremcim Potter: Güzelim

Keremcim Potter: Offf

Keremcim Potter: Gördüm haberleri

Keremcim Potter: Yemin ederim yanlış bir şey yapmadım

Keremcim Potter: Bana gelebilir misin

Keremcim Potter: Ya da Kübra abla yoksa ben de gelebilirim

Keremcim Potter: Telefondan konuşmayalım lütfen (12.28)

Bal Böceği: Geliyorum

*

Ahsen üzgün

Kerem şu şekilsin jdwlkdslkdlsksla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kerem şu şekilsin jdwlkdslkdlsksla

Klişeler silsilesi hskajdksjs hazır mısınız

Sahurda da bir bölüm atarımm baay💖

carpe portus|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin