13.evlendiririz biz bunları

475 66 34
                                    

Seungmin'den
Sabah hava hala karanlıkken mide bulatısı ile uyanmıştım.Yüzümü buruşturup yatakta oturur pozisyona geldim.Doğrulmamla mide bulantım artmıstı.

Hızla koşarak dışarı cıktım. Bir ağacın altına gidip kusmaya basladım.Benim sesime herkes uyanmıstı.31 kişilik sınıf şimdi benim kusma sesimi dinliyordu.

Midemin bosaldıgına emin olduktan sonra ağlayarak gidip, Chan'a sarıldım.
Sacımı oksamaya baslamısken bütün sınıf etrafımızda toplanmıstı.

"Güzelim iyi misin?"dedi Jeongin yanıma diz çökerken.

"İyiyim.Ama kusmak çok acı verici."dedim ağlamam durduğu için sakin çıkan sesimle.

"Tamam bebeğim geçti.Hadi gel hazırlanalım."dedi Chan.

Ardından beni ayağa kaldırıp kıyaferlerimi seçti.Bana giymem için verirken kendisi de giyindi.Ardından bütün cadır hazırlanma telasına kapılmıştı.Öğretmenlerin cağırması ile herkes valizlerini toplayıp cıktı.

Valizler otobüslerin bagajlarına koyulurken,ögrenciler kahvaltı yapmıstı.Sonunda 4 saatlik uzun yolumuza çıktık.

Öğlene doğru evden yarım saat uzklıktaki toplanma yerine varmıştık.Annem ve babam bizi almaya gelmişti.Valizlerimizi Chan alırken bende annem ve babama sarıldım.Chan da geldiğinde birlikte arabaya binip evin yolunu tuttuk.

Babam direksiyonu çevirirken konuştu:
"Ee çocuklar kamp nasıldı?Bakıyorum size yaramış.İcli dıslı arkadaş olmuşsunuz."
dedi.

"Evet baba artık kavga etmemeye,aksine arkadaş olmaya karar verdik."dedim

"Güzel güzel.Bundan sonra hep böyle olsun."dedi babam

"Öyle olucak Martin amca.Biz hatamızı anladık."dedi Chan.

"Ee anlatın bakalım fıstıklar.Neler yaptınız?"

"Pek bişey yapmadık aslında.İste klasik;D C,basketbol,yüzme,doğa yürüyüşü filan işte.Bir kampta napılırsa o."dedim biraz yalan biraz doğru karışık.

"Güzel güzel."dedi annem yüzündeki gülümseme ile.

"Anne?"

"Efendim oğlum"

"Şey eve gidince işiniz yoksa sizinle önemli birşey konuşmak istiyorum.Yani istiyoruz."dedim.

"Tamam oğlum yemek yerken konuşuruz."dedi ve arabanın ekranından bir şarkı açıp eşlik etmeye basladı.

Ben ise yolun geri kalanında yolu kenarında ki ağaçları izlemiştim.

_____
Chan'dan
Eve geldiğimizde hepimiz beraber sofraya oturmuştuk.Yemeği yemiş bulaşıkları halletmiş şimdi ise salonda oturuyoduk.

"Oğlum bişey konusacağım dedin."dedi Diana teyze.

"Evet annecim."dedi ve televizyonu kapattı.Gelip tekrar yerine oturdu ve konuşmaya basladı.

"Bana söz verin ama kızmayacaksınız ve nasıl ögrendiğimi sormayacaksınız"

"Tamam oğlum hadi söyle."

"Ben bir rahme sahibim.Yani hamile kalabilirim."dedi.

"Ne!?"dedi Martin amca

"Doğru mu duydum ben Martin?Oğlum hamile kabiliyorum mu diyor?"dedi Diana teyze

"Valla öyle diyor Diana."dedi Martin amca

"Tamam sakin olun.Bu benim dogamda olan bişey.Yapacak birşey yok."dedi rahatlatmaya calışarak.

"Tamam sakiniz."dedi elini kalbine koyup Martin amca.

"Ve..."dedi Seungmin şimdi sesi gerilmisti.

Yanıma oturup elimi tuttu.Havay kaldırdıgı ellerimizin ardından gülümsedi ve konuşmaya devam etti.

"Biz Chan'la sevgiliyiz birbirimizi çok seviyoruz."dedi

İşte buna sevinmislerdi.Bir anda Diana teyze bağırmaya basladı.

"Martin shipim gerçekleşti Martin.Bir shipim daha gerçekleşti."dedi

"Valla gercekleşti Diana benim de shipim gercekleşti."dedi ve sarıldılar.

"Siz baştan beri bizi mi shipliyorsunuz?Ben de strese girmiştim güveninizi boşa cıkardım diye."
diyerek kahkaha attım.

Bizim bu mutlu halimiz Seungmin'in ögürmesiyle bölünmüstü.

Hızlıca lavaboya gidip kusmaya basladı.Bende yanına gidip sırtını sıvazlamaya basladım.Midenisini bosalttıktan sonra sifonu çekip bana sarıldı.

"İyi misin bebeğim?"

"İyiyim sadece çok midem bulanıyor.Bu kadar olacağını düsünmemistim."dedi

Diana teyze ve Martin anca bizi kapıda kocaman gözlerle izliyordu.

Anlamışlar mıydı acaba?

"Oğlum yoksa..?"dedi Diana teyze

Evet anlamıslardı.

Seungmin basını evet anlamında sallamış daha sonrada eğmisti.Bende onu taklit etmiştim.Bu defa ise bir cığlık koptu Diana teyzeden.

"Babaanne oluyorum lan!yuppi yuppi yuppi"

"Diana oldu bu iş.Evlendiririz biz bunları."dedi Martin amca ve sarıldılar.(dejavu)

"Ya ama bakın sasırmak bebegime hiç iyi gelmiyor.Biz, siz bize kızarsınız, bayılırsınz filan diye bekliyorduk.Sizin tepkinize bakın ya"dedi Seungmin.

"Neyse neyse şu olayı detaylıca bir anlatın bakalım."dedi Diana teyze.

İçeri geçip oturduk ve konuşmaya basladı Seungmin.Yer yer utanmış,yer yer kahkahalara bogulmustuk.Diana teyzenin gerçekten istiyormusunuz soruları ile daha fazla boğulmamak için sevgilimide kaldırıp odamıza götürdüm.O yorgunlukla ve saatin yeterince geç olmasıyla hemen uykuya dalan sevgilimi izleyerek uykusuz gecelerimden birini daha geçirdim.   

***********

Kızmalarını bagırıp çağırmalarını bekliyorsunuz değil mi?Tabi ki hayirrr




Look at the my life |SeungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin