פתק חשוב!

43 2 2
                                    

שלום אנשים שהחליטו לקרוא את את הסיפור שלי אני מקווה לא לאכזב אתכם אבל לפני הקריאה יש כמה דברים שצריך ליישב...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;

♓ אני לא רוצה שום תגובות פוגעניות/ גזעניות כלפי כל דבר:

🐟בין עם אנשים= עם משהו/היא מעיר/מעירה הערה שלא נראית לך טוב בעין תתעלם/ תתעלמי לא צריך לפתוח מלחמה, כמו גם אם אני אראה תגובה פוגענית אני ימחק אותה אבל ואם פספסתי תגובה( משהוא שאני לא חושבת שיקרה אבל בכל זאת) פוגענית אני יותר משמח שתגידו לי כדי שאטפל בזה.

🐟דעות= לכל בן אדם יש דעות שונות יש כאלה עם דעות דומות וכאלה עם הבדל של ים המלח והאוורסט אז עם למשהו/ משהיא יש דעה כלפי משהוא כמו שאמתי קודם לא צריך לפתוח מלחמה לכול אחד דעה שונה, מה שכן אני ישמח מאוד עם לא יתנו רעיונות 'ושפצורים' לדמיות שלי הם היצירה שלי, שעליה השקעתי המון זמן ומחשבה אז עם משהוא/היא חושבים שלתת לי עצות ואת הדעות שלהם לגבי איך הדמות שלי אמורה להיות אז חץ הקטן והחמוד קורא לכם שם הוא נמצא בפינה הימינית של הדף (עם כמה שזה יכול להראות כאילו אני סוטרת את עצמי תחשבו על זה שמישהו/ היא יעירה לכם על הדמויות שהשקעתם עליהם המון זמן מהחיים שלכם או על משהוא אחר שאתם אוהבים)

🐟גזענות- על פי חוק העונשין הישראלי גזענות מוגדרת כרדיפה, שפלה, ביזוי, גילוי איבה, עוינות או אלימות, או גרימת מדנים כלפי ציבור בני אדם או חלקים של האוכלוסייה או יחידים, בשל צבע או השתייכות לגזע או למוצא לאומי-אתני ובנוסף גם נטייה מינית ודת הגדרת הגזענות מתייחסת לשלילת בני אדם (שנאה או אפליה) בגלל מה שהם[מה שכתבתי למעלה]. אני לא מוכנה שיהיה בסיפור שלי שום דבר מבין הדוגמאות שהבאתי שום דבר לא כלפי אנשים אמיתיים או כלפי דמויות לא אמיתיות[*יש סיכוי שבסיפור יופיע דבר מה שיכול להיות גזעני*].

♓ שלי

🐟שגיאות כתיב יש לי שגיאות כתיב אפילו את המילה שגיאות אני לא מצליחה לכתוב אני כותבת עם ע עכשיו התיקון האוטומטי תיקן לי, שילד לומד לכתוב המוח שלו מצלם את המילה ואז הילד יכול לכתוב אותה בלי שגיאות אז אצלי זה לא עובד הצילום האוטומטי שלי לא ממש קיים אז יש לי שגיאות כתיב, אני תמיד שמה י' בכל מקום שמה ת' ואף פעם לא ט' במקום שתי ווים אני שמה ב' עין ואלף לא חברות וההי נדחפת לכל מקום קוף וכף עוברות מלחמה ובסוף אני נשארת עם סימן שאלה. אני יכולה לכתוב את המילה 100 פעם אבל לא לזכור איך היא נראית, אז יהיה נחמד עם יתקנו אותי על שגיאות אבל כמובן בצורה נחמדה, ואני באמת אשתדל שלא יהיו[לפעמים אני מתבלבלת גם עם ד' ות' וב' עם פ'].

🐟עכשיו בנימה יותר רצינית- כל הזכיות על היצירה הזאת שייכים לי אין לעתיק לתרגם או לקחת חלקים מימנו לצלם או לאכסן במקום כל שהוא אין לקחת תמונות, שמות פרקים, קטעים או שמות. אין לנסח מחדש את הגרסה הזאת אלה עם אני אמרתי שפשר במילים שלי אחרי דיון עמוק מאוד, הפרה של זה מהווה הפרה של זכיות יוצרים היא עברה על החוק ועם צריך אני אלך הכי רחוק שיש עד לבית המשפט על דבר כזה, "בתשלום פיצויים בגין הפרת זכות יוצרים על פי הנזק שנגרם בפועל לבעל הזכות או בתשלום פיצויים סטטוטוריים ללא הוכחת נזק עד לגובה של 100,000 ₪ לכל מעשה הפרה." "התביעות אשר מוגשות לבתי המשפט בטענה להפרת זכות יוצרים עוסקות במגוון של מעשי הפרה ובכלל זה מעשים של העתקת תמונות, העתקת ספרים, העתקת שירים ומחזות...". אז עם אני אראה משהוא שמעתיק אני ילך אתכם הכי רחוק שצריך כדי לקבל את הצדק שלי ועם אתם רואים העתקה אני מאוד ישמח שתדווחו על האדם הזה ותגידו לי ועם אתם חושבים שאני מעתיקה(מה שלא הולך לקרות במודעות אני לא הולכת להעתיק שום דבר של אדם אחר כי זה שלו ורק שלו אבל עם עשיתי את זה בלי ידיעתי אני ירצה שתגידו לי כדי שאוכל לתקן את זה) אני מאוד ישמח ומעבר לזה שקודם תיפנו אלי.

🐟עם משהוא קורא את זה בפעם השנייה או יותר תנסו לא לכתוב ספוילרים ועם אתם כן כותבים ספוילר תכתבו 'התרעת ספוילר' או משהוא דומה ואז כי מי שקורה בפעם הראשונה לא רוצה לדעת הכל מההתחלה, בגלל זה מתחילים בפרק הראשון.

אני לא חושבת שנותר להגיד עוד משהוא ועם כן תגידו לי

~~~~~~~~~~~~~

♓זה סיפור boyxboy כלומר שני בנים במערכת יחסים אינטימית אז למי שיש בעיה עם זה יותר ממוזמן לצאת החוצה מהסיפור שלי ולעולם לא לחזור, פשוט ללחוץ על החץ הקטן שם למעלה בפינה הימינית.

♓זה סיפור על מלאכים ושדים ואני לא דתייה או שומרת מצבות או כל דבר כזה אז הידע שלי מוגבל וקיים רק משיעורי תנ"ך שלו באמת היו ממש קיימים אז אני די הולכת להמציא דברים שלא קיימים ולעשות דברים שקיימים בגרסה קצת אחרת, אז נא לא להתחיל לכתוב לי תגובות רעות על חוסר הידע שלי או על עיוות הדברים אני אמרתי מראש.

♓אני הולכת להביא את דעת המלאכים מכמה מקומות למשל של אריאל שזאת הדעה הכי בולטת על איך אמרו לו שהוא צריך להיות מושלם אבל הוא לא יכול לעשות את זה כי כמו שהאמרה אומרת 'אין דבר כזה מושלם' ואת הצד של דארק ששדים רק צריכים להיות רעים וחסרי רגשות אל הוא גם מראה שאפשר אחרת וששדים יכולים לאהוב ומלאכים יכולים להיות רעים כמו מלאך אחד.

טוב אחרי הדברים שאלה שאני מאוד מקווה שקראתם ועם לא אני שולחת אתכם חזרה למעלה לקרוא את כל הקטע של הדגים הוא מאוד חשוב.

בברכה : תותי נחמה

בברכה : תותי נחמה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
מלאכיםWhere stories live. Discover now