"Dobrý ráno lasko." Políbil mě Dominik. "Dobrý Domčo." Usmála jsem se. "Jak si se vyspala?" Zeptal se. "Moc dobře Domčo. Co ty?" Lehla jsem mu na hruď. "Úžasně." Usmál se na mě a začal mě líbat. "Pojď uděláme si snídani." Začala jsem ho tahat z postele. Společně jsme běželi do kuchyně. "Uděláme palačinky." Rozhodl. Začal vytahovat věci na palačinky. "Dominiku příhorí to ty trubko." Začala jsem po něm křičet když mě líbal ale nám se začala péct ta palačinka. "Chvíli počká." Vyložil mě na linku. "Dominiku prosím. Dodělám to a pak budu jenom tvoje ano?" Odtlačila jsem ho od sebe. "No tak Jo." Pustil mě. "Ale no tak lasko nezlob ze ano?" Líbla jsem ho na tvar a dodělala ty palačinky. Rychle jsme se najedli a pak mě Dominik zatáhl do pokoje. Začal mě líbat. Samozřejmě jsem spolupracovala. Pomalu se mnou šel k posteli kde se posadil a mě si posadil na sebe. Začala jsem mu vysvlékat triko které jsem odhodila někde do pokoje. Pak on své ruky začal dávat pod triko mé. Když mi ho šel dat dolu její vešel do pokoje. "Ani to nezkoušejte!" Vykřikl Jakub. My se od sebe odtahly. "Ale no tak Jakube." Zakňučela jsem. "Ne proste ne nebudete prcat." Opřel se o dveře. "Lasko vynahradíme si to Jo? Co já vím třeba půjdeme k tobě Jo?" Políbil mě Domča. "Beru Jo." Usmála jsem se.
"Dominiku nebude ti vadit když půjdu ven s holkami? Prý je v Praze i Terka a Martina tak bych s nimi rada někam šla. Nebude ti to vadit?" Nakoukla jsem do nahravačky. "No jasný utíkej. Tím pádem asi budeš spát u Martinů ze Jo?" Dal si dolu sluchátka. "No nejspíš ano aby se mi nic nestalo. Nebude ti to vadit?" Přešla jsem blíže k němu. "Nebude. Jen mi občas dej vědět jestli si v pořádku ano? Nechci aby se ti něco stalo když tam nebudu tak mě aspoň informuj." Chytil mě za pas a posadil si mě na sebe. "Neboj budu. Budu ti psát klidně každou minutu. Tak moc tě miluju." Políbila jsem ho. "Buď opatrná prosím ano? Taky tě strašně moc miluju." Pohladil me po tváři. "Tak já půjdu domu abych došla co nejdřív. Budu tě informovat o mem stavu opilosti ano?" Zasmála jsem se. "Užij si to a Pozdrav Martinů." Ještě jednou mě políbil. Rozloučila jsem se s nim a šla ven z nahrávací místnosti. Tady sedel Kuba s Radkem a Tomášem. Tak jsem se s nima rozloučila a odešla. Byla jsem autem takže jsem býka doma rychleji. Převlékla jsem se a namalovala se.
"Ahoj holky!" Usmála jsem se když jsem vesla do restaurace kde seděli holky. "Ahoj Amy." Usmála se Martina. Dlouho jsme se neviděli "tak co. Hovor ale je to s Dominikom!" Zeptala se Tereza. "Hele je to skvělý no na zatím každým koncertě byli neshody ale vždy jsme se posunuli dal a dal. Moc toho kluka miluju ale nemluví se mi o tom dobře. Přeci jen si s nim chodila." Řekla jsem v rychlosti. "Nemusí ti byt blbo o tom hovoriť. Ja som sa cez neho preniesla a je mi lepšie. Vy dvaja ste spolu krásny a prajem vám to." Usmiala sa. "Děkuji Terez." Usmála jsem se. Dále jsme neřešili můj vztah s Dominikem. Navečeřeli jsme se a šly do baru.
Tuhle fotku jsem poslala domcovi s tím ze si užíváme a nemusí se bát ze jsem v pořádku. Poslal mi fotoodpoved jak sedí s klukami v studiu. Hrají psko a pijí. My jsme se tady seznámili s dalšími holkami. Jedna jmenuje se Alice. Ona bydlí v Pardubicích. Ostatní tady v Praze a ještě jedna v Karlových Varech. Všechno jsou to fakt hodní holky. Když jsem seděla při baru začal se okolo mě točit nějaký kluk. S radosti a úsměvem na rtech jsem ho poslala do pici. V baru jsme byli až do čtvrtý rána pak jsme odešli na být k jedny z holek. Být měla celkem velký. Vlastně tam bydleli tři. Hned jak jsme přišli jsme všichni zaspali. Martina a Tereza šly k ni dříve než my. Napsala jsem Dominikovi ze jsem v pořádku a ze jdeme spát.
Ráno jsem se vzbudila s trochou bolesti hlavy. Nebylo to nic hrozny. Vypadam ze jako jediná zvládam kocovinu v pořádku. Vstala jsem z postele na který jsem spala a šla do kuchyně. Tam seděla už Lucka s Kikou i Dominikou. Ty tři tady bydlí. Hned za mnou vyšla z pokoje i Alice. Poslední které spali byli Ella s Nelou a Sárou. Když jsem viděla ze jsem jediná schopna fungovat normálně udělala jsem holkám snídani. Všechny mi hrozné dekovali. Společně jsme se nasnídali a zůstali sedel při jídelním stolu. Mě začal psát Domča samozřejmě jsem se usmívala do mobilu jako sluníčko. "Kdo ti píše? Pochvál se." Zasmála se Lucka. "Nikdo." Zvedla jsem pohled. "Ale Jo. Říjen mluv." Šťouchla do mě Alice. "Ježíš píše mi přítel." Protočila jsem oči. "A píše cituji dobrý ráno lasko doufám ze jsi v pořádku těším se na tebe moc mi chybíš miláčku a dvě srdíčka." Začala mi číst zprávu pravé vzbuzena Ella. "Ty ses pica." Zasmála jsem se. "Ale no vždyť to je sladký. Mě přítel tak psal ze kdy přijdu protože chce prcat." Začala se smát Kika a my s ni.
"Holky moc jsem si to s vámi užila určitě ještě přijdu ale už musím." Začala jsem se zvedat ze židle. "Taky jsme si to užili a jasný bez. Přeci jen tvůj kluk je smutný." Zasklebila se Nela. "Vy jste blby. Alice jdeš?" Koukla jsem na Alicu která zaspávala na stole. "Jo jdu." Cukla sebou. Obuli jsme se a vyrazili do auta. Po cestě Alice zaspala a mě chvíli před Pardubicemi volal Dominik. "Ahoj lasko. Poslyš neskončila bys do krámu? Samozřejmě když jsi ospala nebo něco půjdu já jen koukám ze jsi už před Pardubicemi." Zeptal se. "Samozřejmě jen hodím kamosku domu a skočím. Nápis mi co si přeješ a zeptej se i kluků." Otočila jsem se na alicu která si začala utírat oči. "Děkuji moc lasko. Těším se na tebe. Miluju tě." Typuji ze se usmál. "Já tebe miluju Domčo." Usmála jsem se a zrušila hovor. Alic mi řekla kde ji mám hodit. Rozloučili jsme se a já šla do krámu. Koupila to co kluci chcela a šla za svým milovaným přítelem.