15 YIL ÖNCE
"Berna kızım uyan hadi" bana seslenen kadına yani anneme baktım annem bana gülümsedi ve yerlere kan döküldü kafamı kaldırdığımda annem bayılmıştı arkasında baba demeye utandığım adam vardı bunu o yapmıştı.
Şaşkın bir şekilde annemin cansız bedenine yakınlaştım o adam bana bağırdı nefret dolu gözlerle ona baktım ve siren sesi duyduğumda kafamı cama çevirdim ve onları polisleri gördüm.
Annemin cansız bedenine sarıldım yanağımda ıslaklık vardı onu elimin tersiyle sildim kafamı tekrar cama çevirdim hava karanlıktı büyük ihtimalle bu evden gidecektik dolunaya baktığımda anladım bunu o adam yapmamıştı annemi o almıştı ve o gece kendi kendime söz verdim bir gün aya çıkıp annemi oradan kurtaracaktım.
GÜNÜMÜZ
"Berna uyan hadi."
"uyandım bile kahvaltıyı hazırladın mı?" cevap gelmeyince tekrar bağırdım. "Büşra!"
kapı açıldı "hazırladım" dedi "neden cevap vermedin" dedim" hadi hadi boş yapma" dedi tipik Büşra işte neyse kahvaltı masasına oturdum.
" Amerika'yı beğendin mi ."
" evet" dedi.
" hazır mısın yarın için ben hazırlıklarımı tamamladım sende hazırsan şimdiden çıkalım."
"tamam olur hazırım."
. . .
rasathaneye vardığımızda etrafı gezdim evet bir astronot' um Büşra'da meslektaşım ve aynı zamanda da en iyi arkadaşım .
herkes kendini tanıtıyordu iki isim aklıma takıldı DENİZ Turan ve ROBERT soy adını duymamıştım ama gayet yakışıklıydı galiba Büşra Deniz'e hülyalı bakıyordu yani aşık olmuştu Robert' da bana bakıyordu doğrudan düz bir şekilde açık açık bana bakıyordu birde liderimiz adını telaffuz edemiyorum diye ona kaptan diyeceğim.
evet bu iyi .
kaptan konuşmasını bitirdikten sonra odalarımıza çekildik ve Robert'in odası benim adamın karşısındaydı odadan içeri girdim.
karşımda annemin ruhunu alan şey buradaydı AY ama poster halinde gerçeğini yarın görecektim
tam bu sırda kapı çaldı açtığımdaysa bugün doğrudan gözlerime bakan kişi kapının ardından tekrar gözlerime baktı bu kişi Robert' dan başkası değildi.
İngilizce "merhaba" dedi
bende "merhaba" dedim.
sonra "ben Robert" dedi.
bende "memnun oldum Berna AY"
"bende" dedi "sadece tanışmak için gelmiştim"
aynen aynen bende yedim.
"iyi günler Berna" dedi ve kapıyı kapattım.
merhaba arklar bu benim ilk kitabım
aslında yazarken pek düşünmedim
yorum yazmayı unutmayın
yorumlarınızı beğeneceğim
iyi günler