Tara's pof
Ik wandelde naar het raam van mijn apertement .ik zag men reflectie naar me kijken men bruin haar viel over men schouders als een waterval . mijn kittin raindrop trippelde zagtjes naar me toe en sprong op de venster bank en miauwende .
'' hallo daar lieverd kijk eens aan vind je niet ook dat het vandaag geweldig weer is buiten de zon Schijnt warm de vogeltjes zingen hun liedjes .het is perfect zee weer .ik denk dat ik maar weer eens ga wandelen over het strand".Ik vond het altijd geweldig om over het warme zand te lopen de wind die door men haar bloosde de zee geluiden en de meeuwen zien vechten voor de lekkerste schelp .de kinderen die rond me rendende terwijl ze een strand bal probeerde te vangen ik vond het geweldig om aan de zee te woonden .
Ik hoorde de telefoon af gaan in de keuken ik draaide me weg van het raam en aaide raindrop onderweg en wandelden naar de keuken tafel ik glimlachte naar een foto van mij als kind met de andere pleeg kinderenHerindering
ik was op jongen leeftijd gevonden op het strand ik was erg gedesoriënteerd en getraumatiseerde . ik was acht jaar oud en verstond geen nederlands .ze zijde dat ik een soort wartaal uitkraamde .
ik was bang en vertrouwde in het begin niemand i weet nog dat ik het op een gilde zetten toen een vrouw me wilde aan kleden en dat ik haar gebeten had tot ze bloeden er was daar maar een persoon die ik toe liet zijn naam was max hij was 19 en was ook een probleem kind .
hij had zwart haar en was bijna vol getatoeëerd hij had een lip piersing en was heel aardig tegen de kinderen hij moest ook niks hebben van de volwassenen hij was de genen die me uit eindelijk had aan gekleed en me rustig had gekregen dat vonden de begelijders maar niks .
Max was nu gans veranderd hij woonde nu samen met zijn vriend Sam en haden twee kinderen Samantha en Alex max had nog altijd zijn aparte uiterlijk maar hij was gestopt met drugs roken en alcohol Sam was het totaal tegenovergestelde van max Sam was blond had blouwe ogen en kwam uit een rijke familie die hem uit eindelijk had laten zitten omdat hij homo was .Ik nam de telefoon op " hallo met burdeel de rozen hoe kan ik u een diens bewijzen ? Zij ik met een fake bekakt stemmetje ." " ik weet niet wat dacht je van mijn kamer schoon te maken hoorde ik Sam heel serieus antwoorden" .
Ik moest lachen "waarom bel je Sam ? Is er iets met max of de kinderen ? " " nee hoor schat ik belde om te vragen of je vanavond will langs komen om te eten Samantha en alexs missen je en max zit zich a dagen af te vragen hoe het met je gaat we hebben al twee dagen niks van je gehoord je bent toch net ziek he ? " " oh nee hoor ik ben gewoon nog al druk met het zoeken naar werk je kent het of ze hebben niks of ik ben te jong of heb geen werk ervaring genoeg het is echt om zot van te worden . maar om je vraag te beandwoode natuurlijke kom ik langs ik was toch van plan nog eens binnen te springen moet ik iets mee brengen wijn broodjes dessert ?" " oh nee dat hoeft niet maar als je het echt wil mag je een desert maken je bent daar altijd zo goed in ." " OK dat is dan geregeld om hoe laat wil je dat ik kom ? "Is om vijf uur goed dan kunnen we nog wat bij praten ?"" tuulijk tot vijf uur dan en ik zal proberen het dessert niet te vergeten !." OK tot vanavond "Ik legde de telefoon neer en wandelden naar men kamer ik deed men zwarte bikini aan en men lichtblauwe zomer jurkje ik nam een flesje water uit de koelkast en stopte die in men tas en zij gedag tegen raindrop en wandelden de gang in en ging met de lift naar bende.
Het duurde nog geen tien minuten toen ik aan het strand aan kwam er was weer een of ander strand feestje aan de gang ik zag tatiana en Dimitri dansen zij zaten bij min op school het was nu gelukkig zomer vakantie zij waren twee van de populairste in de school ik negeerde ze en wandelden naar Timothy "hey Tim van waar dit feestje?" Tim draaide zich om" hi Tara oh de een of andere gast was jarig je weet hoe het gaat van het een komt het ander en daarna hen je het hele college hier ""oh ja dat kan ik geloven zeker als tatiana hier is .
In eens hoorde we gelach en gejuich in het midden van de dans vloer stond een man en god hij was zo sexy en oh en voor het geval ik het nog niet gezegt heb hij was naakt als in zo naakt als een pasgeboren babie.
men mede studenten waren hem of aan het uit lachen of aan het fluiten of juigen sommigen zijden dat hij zich moest schame dat het dan wel een strand was maar hij toch het fatsoen moest hebben om iets aan te hebben .
de man leek verloren als of hij niet wist wat hij moest doen . ik wandelden naar hem toe nam zijn hand en trok hem tussen de mensen uit zij lachte .
'tuurlijk dat maakt alles duidelijk hij hoort bij haar' hoorde ik mensen zeggen .
Ik ging achter een van de huisjes staan men de knappen naakte abonis voor me. "hallo uh meneer wat doet u in het midden van het strand zonder kleren ? U weet toch dat dat verboden is volgens de wet u kunt er een flink en boetten voor krijgen". De man keek me nadenkend aan en begon aan zijn horloge te prutsen .oh dus hij droeg geen kleren naar wel een horloge ? " meneer met al de respect maar u heeft echt kleren nodig .ik keek rond en zag een tas in een van de hokjes liggen het hokje was open hoe dom kun je zijn stomen toeristen ik opende de spot zak en nam er een broek uit ex larg och ja hij zal het er mee moeten doen ik wandelden naar hem toe .
Hij keek een laatste keer op zijn horloge en glimlachte toen naar mij " alstublieft het is wat groot maar het is beter dan niets " de man keek vragend naar de broek maar nam hem aan "voor wat is dit ?" zij hij zacht met een oh zo sexy hese stem . " het is een broek je trekt hem aan kijk zo doe je voet omhoog "Hij deed wat ik hem vroeg en ik deed hem de broek aan tot aan zijn kniens uh ik wil er niet al te veel aandacht aan besteden misschien word hij dan verlegen .
ik stond op nu trek je hem op tot aan je huipen en doe je hem dicht hij deed wat ik zij maar kreeg de knopen niet dicht ik deed zonder te kijken zijn broek toe het was nog te groot gelukkige was er een riem op de broek die deed ik toe met een knoop "zo zij ik hij is nog te groot naar het is beter dan niks " voor wat is dit ? " vroeg hij ik keek hem aan dit is een broek om aan te treken het is zo als ik al zij verboden om naakt rond te lopen waar komt u vandaan dat moet u toch weten het is zo bijna overal op de wereld" .
Hij keek me even onzeker aan "dat weet ik niet meer "zij hij toen u weet niet waar u vandaan komt ik dacht na kom mee ik nam zijn hand en wandelden terug naar men appartement hij keek heel goed rond en nam Alles goed in zich op ik kwam binnen "uhm dit is mijn huis ik woon hier uh wilt u wat te drinken hij keek me onder zokend aan en knikten toen wat wilt u drinken ? Heeft u zoet water ? Uh ja ik moest lachen en gaf hem een glas kraantjes water alstublieft hij nam het aan en keek bedenkelijk naar het glas " hoe drinkt u hier uit ?" Ik keek hem raar aan uh zo ik nam een glas en dronk men eigen water hij deed me na maar goot als over hem heen ik keek hem met grote ogen aan "oh jee zij ik " en nam een handoek de druppels liepen over zijn sixpack ik beet op men lip Jezus ik weet niet hoe erg zijn geheugen verlies is maar als hij zo door gaat moet ik toch een dochter bellen die is afgestudeerd ja ik deed een oplijding verpleegkunde
ik nam een stoel zet u ik nam me zelf en stoel en ging zitten hij deed me na hoe heet u? vroeg ik mijn naam is Hunter oh hallo Hunter mijn naam is Tara kunt u me zeggen hoe oud u bent hij dacht een tijdje na 25 jaar 47weken en 4uur OK dacht ik dat is vreemd hij is heel goed in rekenen en hij weet hoe oud hij is per uur dat weet ik niet eens ik weet niet eens men verjaardag ik ben twintig zij ik dan maar .
ik stond op en wandelden naar hem toe en bekeek zijn hoofd ik zag geen wonden maar nu ik zo dicht bij stond zag ik wel dat hij hier en daar littekens had ik ging achter hem staan ennbekeek zijn hoofd ." wat doe je vroeg hij? Ik kijk of je een wonde of een bult op u hooft heeft u heeft overduidelijk een soort geheugen verlies ik keek in zijn nek .