Bu bölüm biraz romantik sahneler olacak hadi bismillah
İkisi de tüm ciddiyetini toplayıp çalışmaya başlamıştı. Jisung tüm ciddiyetiyle okumaya başladı:
HOŞ GELDİN 23 NİSAN
Hoş geldin 23 Nisan
Doldurdun içimize bir sevinç, bir coşku
Tüm çocuklar bugünü bekledik
Hoş geldin 23 Nisan
Neşe kattın hayatımıza
Tüm çocukların bayramı bugün
Hepimiz coşkuluyuz,
Hoş geldin 23 Nisan
"Çok iyi gidiyorsun" "Teşekkür ederim bence ilk defa evime geldiğin için bugün çok fazla çalışmayalım sonuçta sonradan alışınca daha rahat çalışırız:)" Jisung niyetini fazlasıyla belli ediyordu. Minho Jisung'a yaklaşmaya başladı. Gittikçe yaklaşıyordu ve artık Jisung'u duvarla arasına almıştı. Nefesleri birbirine çarpıyordu. Ve artık dudakları birbirine değmişti. Jisung, Minho'yu itmeye çalışıyordu ama onu öpmek çok zevkli gelmişti bir anlık. Minho tam çekileceği an Jisung onu kendine daha da yakınlaştırdı.
*
Ertesi gün okulda Jisung arkadaşlarının yanına koşarak gitti. "YA AŞKOLAR OLAY VAR OLAYYYY" "NOLDU YİNE, BABANI GÖTTEN Mİ SİKTİLER?!" "Ananı götten siksinler Felix." "Ya insan olun ayol çocuk anlatsın. Kime verdin?" "Oha nasıl anladın?" "Ben anlarım😏" "LAN KİME VERDİN OÇ?" "Yaa arkadaşlarr üzerime gelmeyin sadece öpüştük, Jeongin sana porno izlemeyi yasaklıyorum:))" "Ananı yasakla orospu, sanane amına koyim istediğimi izlerim!" "🤨" "🤨" "Konuyu dağıttınız amına koyim kime verdiğimi anlatamadım. Bu arada Seungmin ağzına sıçayım gruptan anlatacaktım gruba almamışsın beni oç. Neyseee anlatayım benn: Şimdi ben hani Minho'dan hoşlanıyorum ya biliyorsunuz zaten ama neyse. İşte bu şiir okumada bana yardım edeceğini söyledi ama ben ilk bir fakir ama gururlu kız gibi triplere girdim -aklıma sıçayım ergenmiş gibi amk- neyse daha sonra kabul ettimmmm. Evime gittik dün okul çıkışı ee daha sonra şiir için o beni çalıştırırken bir anda beni öptüü" "İlk buluşmadan emcüklettin mi kendini amına koyim?!" "Ya iz de bırakabilirdii:)" "HE BİDE İZ BIRAKSIN DAHA SONRA GİDİP ÇOCUĞU ISIRAYIM BENDE?!" "Ya Seungmin neden böyle davranıyorsun sadece azıcık öpüştük🙄" "Neyse bir daha olmasın" "Ama-" "KES SESİNİ JİSUNG UTANMADAN KENDİNİ EMCÜKLETMENİ DE ANLATTIN, YETERİNCE KONUŞTUN" "*Felix'e fısıldayarak* Amk kendisini öpüştürdük sanki" "Kes sesini dayak yicez senin yüzünden"
23 Nisan geleseye kadar Minho ile Jisung hergün birbirlerinin evine gidip çalışıyorlardı ve artık 23 Nisan gelmişti.
*
"Ay Jisung saçmalama alt tarafı bir şiir okuyup sahneden ineceksin, neden bu kadar stres oluyorsun" "AYY JEONGİN KONUŞMA KALBİMİ ÜZERİNE KUSARIM BURDA" "Hoşt, uzak tutun bunu benden" "Arkadaşlar ben yine kusucam" "OFF JİSUNG BUGÜN 12. KUSUŞUN YETO MİDENİ KUSTUN AMINA KOYİM, git tuvalete geliyorum ben" Minho da tam Jisung'la konuşmak için gelmişti ama Jisung'un kusmaktan bembeyaz olduğunu görünce vazgeçti. "Noldu lan buna?" "Bilmiyorum Minho hyung, kaç aylık hamile bıraktın çocuğu kim bilir?" "Felix sıçarım ağzına" "Ağzıma sıçma açtım avucumu buraya sıç" Jisung geldiğinde Felix bağırarak "OOOO HOŞGELDİN PAŞAM, BAK ÇOCUĞUNUN BABASI ZİYARETE GELMİŞ" "Felix sus bak tekrar kusarım." "hoşt." "SEUNGMİN- KUSUCAM" "SENİN MİDENİDE KUSUKLARINIDA SENİDE SİKİYİM. Git amına koyduğum tuvalete" "Ay ben ciddili hamile olduğunu düşünmeye başladım." "Yaa ne demezsin Jeongin, geçen gün de regl olmuştu. Sikerim ha" "Aşkolar geldim artık birşey daha olursa kendimi çatıdan atarım dedim kendi kendime. Bilincim artık eğer en ufak bir hata yaparsam intihar edeceğimi bildiği için kusursuz olmaya çalışıyor." "ENNAYİ, neyse birazdan anons edecekler, gideceksin kağıt hazır mı?" "Dur çantamdaydı..." Jisung gördüğü boş çantadan sonra gözlerinin karardığını hissetti ve "SEUNGMİN KOŞ ANNENİ SİKİYORLAR" diye bağırdı. "HANGİ OROSPU ANAMI SİKİYOR?!" Jisung'un yanına koştuğunda "Ay gerizekalı bizide bi strese sokuyorsun. Neyse aldın mı kağıdı 2 dakikaya kürsüye çıkacaksın çabuk ol" "Şeyy, sanırım evde unutmuşum..." "...JİSUNG SENİ DE ANNENİ DE BABANI DA DİĞER TÜM YAKINLARINI DA SİKİYİM." "Yapma böyle ağlarım ben" "Ağla oç" "ÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜÜHÜ" "Göt ağlamada kağıdı bulalım." "Ulan gerizekalılar kağıdı hala çanta da mı arıyonuz?" "Heh tam zamanında geldin Jeongin, nerde?" "Şey sanırım şuan herkes üzerine basıyor..." "Ben sıçtım, hayatımın tam orta yerine sıçtım" "Lan Seungmin gitmiş." Seungmin'in "Abla şey pardon abi çekilin şu kağıdı alacam" dediğini duyduklarında rahatlamışlardı. Ama kağıt çok kirliydi. "Felix gel sen benden daha güzel yazıyorsun kağıda geçiriver şu şiiri" "Ok"
*
Jisung için kaçınılmaz olan o an gelmişti. Sahneye geçti ve okumaya başladı.
HOŞ GELDİN 23 NİSAN
Hoş geldin 23 Nisan(hoşbulduk mu dicek bune)
Doldurdun içimize bir sevinç, bir coşku(bana doldurmadın bacım bb)
Tüm çocuklar bugünü bekledik(ilkokul çocuğumuyuz bune)
Hoş geldin 23 Nisan(boşgeldin MFNDKLKGLJHNR)
Neşe kattın hayatımıza(şu karşıdaki 2 yaşındaki çocuğun hayatına katmışsındır ama bana katmadın bb)
Tüm çocukların bayramı bugün(agubugu)
Hepimiz coşkuluyuz,(yehuuu)
Hoş geldin 23 Nisan(şükür bitti)
İç sesi sürekli konuşuyordu ve şiiri okurken gülmemek için ayağına basmıştı ve 2. dizede "AAAAAH" diye bağırmıştı. Ve tüm kameralar bu anı kaydetti...
Sonunda 11. sınıfların şiir okuması bitmişti ve artık 5 ve 6. sınıflar dans performansını sergileyecekti.
Dansları ciddiye alınmayacak kadar komikti (bu kısmı okurken Ece Mumay ablamın Peri şarkısını dinleyin SDHVLIDFOBHSU*no hate anyone👉🏻👈🏻*) Minho bir anda "Ortadaki kız güzel dans ediyor" demişti. "ankara caddesi g-" "Sıçarım ağzına Bangchan benim cano sevgilim var." "Alttan vermiş gibi sahnenin ortasında AAAAAH diye bağıran sevgilin mi?" "Kesin alttan Minho verdi hem onun ki uzun." "Alttan sana verecem ben Hyunjin kaşınma." "Kaşınıyorum, gel de kaşı" Minho cebindeki küçük paketten peçeteler çıkarmaya başladı. Hyunjin anlamaz gözlerle bakıyordu, o da bilmiyordu ki o peçetelerin ağzına gireceğini.. Minho peçeteleri Hyunjin'in ağzına sıkıştırırken "DUA ET GÖTÜNE SOKMUYORUM OÇ" diye bağırıyordu. Nöbetçi hoca(Aysel hocişko tabiki) gelip Hyunjin'i kurtarmıştı "Aysel hocam var ya bu psikopat hobi olsun diye bizi elektrikli testereyle kovalıyor, koşarken bunu götünüze sokacam diyor baya psikopat bence bu yıl matematikten sınıfta bırakın da bir görsün kiminle oynadığını." diyordu. Tabii ki hepsini o an kafasından atmıştı. O gün ilk defa Minho tehditlerinden birisini gerçekleştirmişti. Ağaçların arasından Changbin çıkıp "Tüm dövüşmelerinizi kayda aldım hahahahahaha kudurun kuduz köpekler" dedi.
*
"Kes ağlamayı orusbu" "siz anlamazsınız rezil oldum şu yoruma bak "Çocuğa alttan veriyorlar heralde bir anda inledi OSRCAM HOFKBJGIPROKFVBJ" REZİL OLDUM DİYORUM..." "Amk sen niye bağırıyon?" "Ya iç sesim susmak bilmiyor. Şiiri okurken aklıma komik şeyler geldi gülmemek için kendimi tutmam gerekiyordu. Bende ayağıma bastım..." "Bence Minho alttan verdi gerçekten." "Kes sesini Felix burada sana alttan vere vere inletirim Seungmin ve Jeongin'e de silah zoruyla kayda aldırırım." "Seninkini hissetmem bile ne inlemesi amk" "YA KESİN SESİNİZİ İKİ SAATTİR KONUŞAMADIM OÇLAR. Kim yazmış baksana bi okuldan birisiyse okulda döveriz." "Tamam baka-" "Noldu lan" "Kısmi felç geçer 2 dakikaya" "LAN ANNENİZİ SİKİYİM BU BENİM KUZENİM YEONJUN!" "Vay orospu vay, kendi kuzenine bile kıymış." "Bizim okulda mı?" "Annenin okulunda Jeongin. Ne kadar özlemişsin dayak atmayı, evde dövüyorlar mı seni amk?" "Ya dövmüyorlarda ev işi yapmadığım için kafama terlik fırlatan bir annem var. Kadın özel eğitim almış heralde amk 30 km öteden bile tam anlımın ortasından vurabiliyor." "GHURIPOLKVMBNG" "EFKGJIPOLFKVMGB OSURDUM" "FELİX SİKTİR GİT KOKUTCAN ETRAFI" "JIPOLERKGTJRIEO ALTIMA SIÇICAM SUSUN" "sustuk abi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Şişe
Fanfictionayy bu ilk yazdığım hikaye çok heyecanlııııı.bu arada rahatsız olacaklar için uyarı yapayım; ağır küfürler ve yazım yanlışları olabilir. bu arada başta söylediğim gibi ilk hikayem olduğu için yazım dilim pek gelişmiş değil ve size acemice gelebilir...