Midemdeki kelebekler uçmaya başlarken ellerimi Taehyung'un boynuna sardım ve gözlerimi kapattım.
Taehyung üst dudağımı emerek beni kendine çekerek dudaklarımı sertçe öpmeye devam etti.Hayatımda hiç öpüşmediğim için hareketsiz kaldım.
Taehyung bunu anlamış gibi üst dudağıma bir öpücük kondurup üst dudağımı emmeye devam etti.Ben de alt dudağını ağzımın içine alıp bir kere emdim.
Taehyung dudağımın üstüne gülüp bir eliyle saçlarımı arkaya doğru taradı.Artık nefesiz kaldığımı hissettiğim zaman yavaşça Taehyung'dan ayrıldım.
Taehyung'da benden ayrıldıktan sonra alnını alnıma dayayarak dudağıma bir kaç öpücük bıraktı.Bende bu haline güldüğümde gülüşümden öptü.
Benden ayrılıp kenardan şampuanı eline aldı ve biraz eline dökerek saçıma döküp ovalamaya başladı.Benim yanaklarım kıpkırmızı olurken Taehyung gülüyordu.
"Taehyung dalin alalım bu yakıyor.."dediğimde hemen omzuma bir öpücük bırakıp söze girdi.Ben her zaman dalin kullanıyordum ve bunlara alışık değildim.
"Tamam güzelim,"dediğinde bir şey demeden bir an önce bitirmesini bekledim.Lifi eline aldı ve biraz duş jeli sıkıp vücuduma sürdü.
"Taehyung sertçe yap ıyy!"dedikten sonra hemen burnumu kırıştırıp tekrar gözlerimi kapattım fakat tekrar Taehyung bu halince gülünce sinirlendim.
"Ya Taehyung gülme artık.."diye mızmızlandığımda boğazını temizledi ve bebeğin kustuğu yerleri iyice liflemeye başladı.
"Bir daha bebek sevmeyeceğim."dediğimde Taehyung köprücük kemiğime bir öpücük daha bıraktı.
Taehyung,"Güzelim zaten ağlıyordu bir sorunu varmış ki ağlıyormuş değil mi?"dediğinde başımla onayladım.
"Ama Taehyung yinede çok tatlıydı,"dediğimde güldü ve suyu açıp başımdan aşağı akmasına izin verdi.
"Benim bebeğim yanımda zaten,"dediğinde güldüm ve gözlerimi ovarak Taehyung'a bakıp göğsüne sokuldum.
Taehyung kendinede aynı işlemi yaptıktan sonra ayağa kalktı ve gözümü kapatmama sebep oldu.Taehyung kendi üzerine havlu geçirdikten sonra banada sardı.
Belimden tutarak banyodan çıkardı ve yatağa doğru ilerlememe sebep oldu.Yatağın yanına geldiğimizde esnedim ve yatağa uzandım.
Ben gözlerimi kapattığım sırada Taehyung kendi üstüne bir şeyler geçirdi ve ardından bana baktı.
Komidinde duran elbiselere baktı ve eline alarak üstüme geçirmeye başladım.Esneyip Taehyung'un bir an önce giydirmesini bekledim.
Taehyung,üstümü ve altımı giydirdikten sonra birden dudağıma bir öpücük bırakmasıyla dondum kaldım.
Daha yeni banyoda öpüşmüştük ama yinede çok fazla utanıyordum.Taehyung saçıma krem sürmeye başladı ve daha fazla mayışmamı sağladı.
Havluyla saçımı kuruttu ve boynuma bir öpücük bırakıp arkasını dönerek çalışma masına ilerledi.
Ben de esneyerek arkasından bakıp nereye gideceğini anlamaya çalıştım fakat hiçbir yere gitmeyerek hemen masanın üstündeki poşet ilacını aldı.
Ofladım ve başımı diğer tarafa yaslayarak esnedim ama kapı açılınca o tarafa doğru dönüp baktım.
Mutfak görevlisi elindeki tepsiyi yanımıza getirip masaya bıraktı ve Taehyung'a bakıp söze girdi.
"Başka bir isteğiniz var mı efendim?"diye sorduğunda Taehyung başıyla reddedince odadan çıktı.Ben de tekrar esneyerek Taehyung'a baktım.
Taehyung tepsiyi komidine bıraktı ve kaşığı tabağa daldırıp ağzıma getirdi.Aç olmadığım halde ağzımı açıp bırakmasını sağladım.
Taehyung bıraktığında yavaşça çiğnemeye başladım ve Taehyung'un yüzünü incelemeye başladım.
Taehyung birden komidinin dolabını açıp bir şey çıkardı. Elindeki telefon kutusuyla birlikte ağzım şokla sonuna kadar açıldı.
Taehyung elime verdikten sonra ağzıma bir kaşık daha koydu.Havalimanında aylarca çalışsam bile alamayacağım bir telefondu bu(!)
"Benim mi?"diye sorduğumda Taehyung gülümsedi ve yanağıma hafif bir öpücük bırakıp başıyla onayladı.
"Taehyung teşekkür ederim,"dedikten sonra hemen telefonu kutusundan çıkarıp telefonu inceledim.
Taehyung,"Bu daha ne ki?"dediğinde anlamadığım için cevap vermedim ve telefonu açtım.Taehyung ağzıma bir kaşık daha koyup beni izlemeye başladı.
Tabağın neredeyse hepsini bitirdiğim için Taehyung ilacı çıkardı ve kaşığa dökerek ağzıma doğru uzattı.
Ben telefonla ilgilendiğim için görmedim ve Taehyung ise,"Güzelim,"diyerek başımı kaldırmama sebep oldu.
Kaşığı ağzıma alıp içtim ve hemen suyuda içerek numara kısmına girdim.Taehyung birden burnuma spreyi sıkınca kendimi geriye doğru verdim.
Ama ben daha geriye çekilmeden diğerinede aynı şekilde sıkarak,"Burnunu çek!"dedi hemen.Bende ona baktıktan sonra burnumu çektim.
Gülüp,"Aferin bebeğime,"dedikten sonra dudağıma hafif bir öpücük bırakarak gülmemi sağladı.Bende onun dudağına öpücük bırakıp geriye çekildim.
Telefonu onun eline verdim ve komidine bırakmasını sağladım.Taehyung yanıma gelip uzandığında hemen aklıma gelen düşünceyle kucağına çıktım.
"Taehyung.."dedim ve bir elimi Taehyung'un göğsüne koyarak fısıldadım.Taehyung ise elini hemen swetimin altından geçirerek belimi okşamaya başladı.
Taehyung,"Bebeğim,"dediğinde gülümsedim ve içime derin bir nefes çekerek cümleye girdim nasıl söze gireceğimi bilmeden.
Sessizce,"Hoseok'un annesinin tedavisini karşılayacak mısın?"diye sorup nefesimi tutum.Şu an hayır deme gibi hakkı vardı haklı olarak ama olsun.
Taehyung,"Senin için yapacağım,"dediğinde güldüm ve hemen yanına uzanarak göğsüne sokuldum.O da saçıma bir öpücük kondurup çenemi tutup kaldırdı.
Dudağıma sert bir öpücük bıraktığında bende bir öpücük bırakarak geri çekildim ve yüzümü hemen Taehyung'un boyun girintisine sakladım.
"Güzeller güzelim,"dedikten sonra saçlarımı okşadı ve mayışmamı sağladı.Esnedim ve rahat bir pozisyon alarak gözlerimi yumdum.
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airport | Taekook
Hành độngHavalimanında temizlik görevlisi olan Jeon Jungkook'la uçağına binmek için havalimanına gelen Kim Taehyung'un yolları kesişir.