London, egy kávézó, november közepe
Miranda úgy érezte, hogy Leyton egyszerűen elküldte őt elpusztulni a megszégyenüléstől, mint egy kamikaze pilótát. Mi a fenéről fog beszélgetni Cynthiával, amikor még Leával közös társalgási témát sem talált a nyilvánvalón kívül? A béranyaságot pedig nem akarta szóba hozni, főleg Cynthia előtt nem. A nő minden bizonnyal megvetette, valamennyire meg is lehetett érteni, miért. Két lányt nevelt, csak mellette nem az volt a karrierje, hogy gyereket szül.
Lea sem tűnt elragadtatottnak, hogy még egy fő csatlakozik a kávézásukhoz, de végül áldását adta rá. Mindenki hasonló lelkesedéssel várta az összeülést, mint egy rákényszerített szűrővizsgálatot.
– Nem számítottam rá, hogy már itt leszel – hőkölt hátra Miranda, amikor meglátta Cynthiát az egyik asztal mellett, már a teáját kortyolgatva.
– A lányokat leadtam a balettórájukra, értelmetlen lett volna máshová mennem.
– Te viszed őket? – hökkent meg, eddig biztos volt benne, hogy Cynthia is külön embert tart erre.
– Igen, különben csak vacsoránál találkoznék velük, ilyenkor beszéljük meg a napjukat.
Ahogy Miranda is tette még odahaza. Meglepte, hogy bármiben is egyeztek. Közben Cynthia a karórájára pillantott, ez árulta el most egyedül, hogy gazdagabb a legtöbb halandó embernél. Az a masina drágább lehetett, mint Mirandáék kocsija.
– Nem úgy volt, hogy Lisa is részt vesz a találkozón?
– Öhm, Lea, de igen, csak megcsúszott a munkában. Azt írta, legalább fél órát késik.
– Értem, én mindenesetre csak egy órát maradhatok, utána mennem kell a lányokért, ha nem probléma.
– Nem, dehogy... – ereszkedett le közben Miranda is vele szemben az asztalhoz. Egyelőre nem tudta eldönteni, melyik a kellemetlenebb szituáció, egyszerre elviselni a két nő társaságát vagy elnyújtva. – Régóta balettoznak a lányok?
– Négy éves koruk óta.
– Hű... az kemény. Egyébként én is táncoltam, felvetettem a lányoknak, de Katie-t inkább a küzdősportok érdeklik, úgyhogy aikidozik...-zott, Amy meg az állatokért rajong, meg is mondta, hogy ha nagy lesz, delfineket és bálnákat fog menteni. Spike-ot mondjuk nem kérdeztem.
– Én sem ragaszkodtam hozzá, hogy mindketten járjanak, de folyamatosan másolják egymást. Ha az egyiknek valami megtetszik, a másikat már nem lehet lebeszélni róla. Pedig láthatóan Caroline az ügyesebb, Victoriának viszont jobb a zenei érzéke, de egyelőre nem hajlandó hangszeren tanulni. Pedig úgy érzem, most kell minél több dologban kipróbálniuk magukat.
Mirandának inkább tűnt egy túlterhelt gyermekkornak, de megjegyzés nélkül hagyta a dolgot, inkább továbbterelte a témát.
– Te is tanultál hangszeren?
– Sajnos nem. Ha több időm lenne, biztos belevágnék valamibe.
– Leyton is mondta, hogy az apja sohasem biztatta, hogy próbálja ki magát valamilyen művészeti ágban. Pedig alapvetően nem ügyetlen táncos.
– Leyton táncol? – eresztette le Cynthia a csészéjét az asztalra némi hitetlenkedéssel a hangjában.
– Igen, én kértem, hogy jöjjön el velem egy kurzusra, és becsülettel végig is járta. – Az elején elég elveszett volt, de Miranda őszinte örömére, pár óra alatt belejött. És a Disney dalok is jól mentek neki, főleg ha azt hitte, nincs más közönsége, csak a lányok.
YOU ARE READING
Egymillió fontos bébik
RomanceMirandának mindene megvan, amire egy nő vágyhat: három gyerek, kertes ház, szerető férj... mégis úgy érzi, még mindig csak sodródik. Teljes életét a családjára tette fel, ideje lenne magára gondolnia, de hiába áll hetek óta megnyitva a Manchesteri E...