Omlouvam se za menší odmlku. Zde je další kapitola.
********
Ginny byla od té Harryho příhody se Zmijozely na ošetřovně každou volnou chvilku. Během toho prvního týdne, co se o něj starala, zatímco on byl pod uspávacími lektvary, nalezla v sobě lásku k léčitelství. Velmi rychle postupovala vpřed. Sezením u Harryho nemeškala a pročítala knihy, které jí Helga dala ke čtení. Pomáhala s ošetřováním a seznamovala se s postupy v léčitelství. Sice si to Ginny neuvědomovala, ale Helga ji začala školit na léčitelského mistra.
*********
Helga si po několika týdnech pozorování uvědomila, že Ginny má k Harrymu daleko hlubší vztah, než jak se všichni domnívali. Uvažovala, že pokud se u Harryho projeví stejné pocity, mohla by jim navrhnout, aby se naučili kouzlit propojeně. V tom by mohli být daleko lepší než oni čtyři.
*********
Po šesti týdnech Harry konečně otevřel poprvé oči. Sice jen na chvilku, ale od té chvíle se jeho stav téměř magicky lepšil. Za týden vydržel být vzhůru i několik hodin. Po dalším týdnu už s ním měli akorát trápení. Nikdo nevěděl, co se sním děje. Mnohokrát ho nalezli ožehlého a z jeho postele doutnalo. Jindy měl postel plnou hlíny, nebo úplně promočenou. Taky byly případy, kdy byl celý pokoj vzhůru nohama.
Všichni se pokoušeli zjistit příčinu těchto zvláštností. Neúspěšně. Až jednou Ginny nečekaně vtrhla na ošetřovnu. To, co uviděla, jí v první chvíli zaskočilo, ale pak se vzpamatovala.
„Pjottere, co to má znamenat? Osle jeden, my se staráme, co se s tebou děje a ty to děláš sám," zařvala na něj. V tom okamžiku se Harry lekl. Přestal se soustředit a z jeho rukou vypadla pulzující koule vzduchu. Když se dotkla postele, vybuchla silou menší vichřice. Najednou začalo po místnosti všechno lítat. Nábytek se odrážel od sebe i od stěn. Harry pohotově seskočil z postele, která se i přes svoji váhu začala hýbat a za chvíli se snažila vzlétnout. Spíše to vypadalo, jako by válela sudy s přískoky dohromady. Vyčerpaně se zhroutil vedle své přítelkyně. Ginny vytáhla hůlku. Nejdříve se snažila utišit tu větrnou smršť, ale po chvíli měla plné ruce práce s odrážením létajícího nábytku, protože první magický štít, který vyčarovala, byl prolomen a rozcupován silou vichřice a poletujícího vybavení.
Poté, co vichřice ustala, místnost už nevypadala jako ošetřovna. A to ani s velkou dávkou fantazie. Spíše připomínala skládku odpadu. Ginny naštvaně pohlédla na Harryho. V zápětí se otevřely dveře a dovnitř vtrhla Helga a o chvíli později Salazar.
„Můžete nám říct, co se tady stalo?" zeptala se Helga poté, co prohlédla oba studenty.
„Je to má chyba. Když jsem vešla dovnitř, uviděla jsem mezi Harryho rukama kouli. Magie z ní prýštila. Mě nenapadlo nic jiného než mu začít vyčítat všechny ty události, které se za poslední týdny na ošetřovně staly. Harry se lekl a přestal se soustředit. Koule spadla a vypukla tady vichřice. Ta nakonec sama ustala a zbytek znáte," švitořila Ginny kajícně. Sklopila oči k Harrymu, který stále ležel na zemi.
Harry byl tak unavený, že zvládl jen sledovat, co se kolem něj děje. Nedokázal ze sebe vydat ani srozumitelné slovo. Nejspíš chtěl něco říct, ale vydával ze sebe jen nějaké nesrozumitelné zvuky.
Helga k němu ihned přistoupila. Po pár kouzlech prohlásila, že je jen vyčerpaný. Salazar mocně švihl hůlkou a celá ošetřovna se dala znovu do pohybu. Tentokrát vše mizelo a objevovalo se v pořádku na svých místech. Jen lektvary a léky musely být nahrazeny novými.
Ginny pak zodpověděla pár upřesňujících otázek a opět se mohla v klidu starat o Harryho.
*********
ČTEŠ
V době Zakladatelů
FanfictionHarry Potter spolu s Ginny Weasleyovou se ocitne v hluboké minulosti a návrat nebude nijak snadný. Než se podaří Zakladatelům je poslat zpět, pomohou proti jednomu z největších nebezpečí minulosti. Do hlavní linky patří i několik další kratších poví...