Selaaamm
Bu benim ilk kurguumm destek olursaniizz cok seviniriiimm<333
Baslama tarihinizii burayaa birakabilirsiniiizz
...
..
.
"Korku filmi izleyelim bence ya."İkisi de bana yüzünü buruşturunca gözlerimi devirdim.
"Sen korku filminden başka bir şey bilmiyor musun?"Ahu Helin'e katıldı.
"Bence aksiyon izleyelim."dedi Ahu.
"Korku ile aynı şey değil mi?"Ahu başını olumsuz anlamda salladı.
"Na alaka ya."dedim.Helin aramıza girdi.
"Sizin didişmenizi izlemek çok isterdim...Ama maalesef şimdi film izlemek istiyorum.Korku ve aksiyon bir arada açıyorum."Ahu ve ben başımızı salladığımızda televizyona dönüp filmi izlemeye başladık.
(...)
"Güzel filmdi."dedim esneyerek.
"Artık yatsak mı ya?"dedi Helin.Elini saatine götürdü.Gözlerini kocaman açarak bize döndü.
"Saat 4 buçuğa geliyor haberiniz var mı?"Ahu ile gözümüzü kocaman açtık.
"Ya sende siktir git bir ya..Daha demin saat 2 buçuktu."Elimi telefona doğru uzattım.Ekran açılınca büyük bir şoka uğradım.
"Hassiktir!"Ahu arkamdan bağırınca sinirle ona döndüm.
"Lan ne bağırıyorsun!Gördük saati!"Ahu bana anlamsız gözlerle bakıyordu.
"İki saat sonra yine kalkacağız amına koyayım."Ahu bana katıldı.
"Uyumasak nolur?"diye soru attım ortaya.
"Sonra okulda dırdırını çekemem yürü git uyu."dedi Helin.Oflayarak yerimden kalktım.Merdivenleri çıkarken arkamdan söylenme sesi duydum.
"Oflama!"Helin'e gıcıklık olsun diye daha çok ofladım.Odama girince kapıyı kapatıp yorganımın altına girdim.Fakat girmem çıkmamla bir oldu.Ahu'nun bağırma sesiyle aşağıya indim.
"Hassiktir!"Yerde yatan bir adam ve kızların başında duran iki erkek..
Bu sıçtık demekti.
"Eğer polisi aramaya kalkarsan kötü olur."diyen adamın suratında bir maske vardı.Ama sadece gözleri ve alnı açıktaydı.Esmer saçları vardı.Birkaç parçası alnına doğru düşüyordu.Gözleri ise elaydı.
"Ahu..Sen naptın?"Ahu'nun elleri titriyordu.
"Ne bileyim bir an arkamdan ağzımı kapatan biri olunca direk vazoyu kafasına geçirdim!"Helin şok olmuş gözlerle izliyordu.Yerde yatan adamın yanına gidip nabzını yokladım.
"Yaşıyor.Siz şuradaki koltuğa taşıyın."İki adamda kafasını sallayıp adamın bacağından ve kollarından tutup koltuğa yatırdılar.Bilinci kapalı olan adamın maskesini açmaya kalktığımda.Esmer olan elimi sertçe tuttu.
"Bence açmayı dahi deneme."dedi sert bir sesle.
"Nefessizlikten ölsün mü istiyorsun gerizekalı!Beynin anca bu kadarına mı çalışıyor?"Elimi daha çok sıktı.Kumral olan araya girdiğinde adamı tutup geriye çekti.
"Tamam.Şimdi daha büyük sorunlarımız var.."Elimi bir daha adamın maskesine götürdüm.Bu sefer elimi tutan kumral olan oldu.Elimi sertçe çektim.Önüne gelen elimi tutuyor arkadaş!
"Eğer bizi polise vermeyeceğine ve bizim fotoğrafımızı çekmeyeceğine söz verirsen maskesini çıkarırım."Başımı salladım.
"Zaten gitmeye üşenirim."Hepsinin bakışı bana döndü.Dışa vurdum sanırım..
"Neyse.Tamam.."Esmer olan tutup maskeyi kaldırdı.Gözümün önüne mükemmel yüz hatları olan bir adam serildi.Cidden yakışıklıydı!Sarışın birde!
Esmer olan daha fazla dayanamayıp maskesini çıkardı.
"Lanet olsun.Bu maskeyi takmayı hiç sevmiyorum."Gözlerimi ona çevirdiğimde yüzünü inceledim.Güzel bir yüzü vardı.Sanırım grubun lideri gibi bir şeydi.Ne bileyim işte!Ardından kumral olan da maskesini çıkarınca Helin ve kumral olan bakışmaya başladılar.Helin daha fazla dayanamayıp.
"Ne bakıyorsun kardeşim.Açıkta bir yer mi var?"Esmer olan güldü.
"Kardeş deme ne bileyim belki lazım falan olur.."dedi esmer kumral olanı dürterek.
"Aynen olur."dedi gülerek kumral olan.İkisi de birer kahkaha patlatınca ikisine de 'Salaksınız!' bakışı yolluyordum.Sarışın olan ayılmaya başladı.Ellerimi belime koydum.Esmer ve kumral olan sarışın olanın başına gittiler.
"İyi misin kardeşim?"diye sordu kumral olan.Sarışın olan aptalca saçlarını kaşıdı.
"Neredeyim lan ben?"dedi masumca.Üçümüzde gülmeye başlayınca bakışları bize döndü.Zar zor gülmemizi bastırıp susunca.Tekrardan bakışları sarışın olana döndü.
"İyi misin lan?Salağa döndün iyice."dedi esmer olan.
Oofff vallahi sıkıldım ne kadar daha esmer olan veya kumral olan diyeceksin?
"Ee beyler isimlerinizi öğrenelim.Sürekli esmer veya kumral olan diye bahsetmekten sıkıldım çünkü."
"Ben Emir."dedi kumral olan.Ardından esmer olan araya girdi.
"Ben Giray."Sarışın olan konuştu.
"Bende Mert."Rahatlamışçasına nefesimi verdim.
"Dur bir tane yarabandı getireyim de alnına yapıştır."dedi Ahu.Yukarıya çıkarken Emir konuştu.
"Evet Hanımlar sizin isimlerinizi öğrenelim."
"Ben Aden."
"Bende Helin.Yukarıya çıkan ise Ahu."Emir başını salladı.
"Yuva.."Helin anlamazcasına başını salladı.
"Anlamadım."
"Ha pardon.İsminin anlamı..Yuva.."Gözlerimi Helin'e çevirdim.Gülümsüyordu.
Ben shipledim!!
Kes sesini.
"Al yarabandı.Yapıştırın siz."dedi Ahu elindeki yarabandını Emir'e verirken.Emir başını sallayıp Mert'in alnına yarabandını yapıştırdı.Kapı çaldığında kaşlarımı çattım.
"Ee..Ufak bir sorunumuz var.."Üçüde aynı anda konuştu.
"Polislerden kaçarken yakalanmış olmalıyız...
...
..
.
Bölüm sonu..
Bölüm hakkında fikirlerrr??
Sizce digerki bolumde ne olacaaakk??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP HIRSIZI
Teen Fiction3 arkadaşın oldukları eve hırsız girse ne olurdu? Bu hikayeyi deneyimleyen uzun bir yolculuğa var mısınızz???