Selam yeni bölümle geldim 😊
Okunmaya göre oy ve yorumlar çok az lütfen yeni bölümün gelmesi için oy ve yorum yapın 🙏
Artık üzülerek oy ve yorum sınırı koymak zorundayım
Bu bölüm için 30 oy 50 yorum
İyi okumalar ☺️
...............................
" senden güzel değiller " dedi " öylemi ? " dedim devrana yaklaşırken " sen benim prensesimsin " dedi " hım " dedim alnımı alnına yasaklayarak " öyle miymişim ? " dedim " hep öyleydin hepte öyle kalacaksın " dedi dudağına kısa bi öpücük kondurup geri çekildim " makyajımı bozma lütfen " dedim gözlerini açıp bana baktığında tam ondan ayrılacakken kaşlarını çatıp sinirle " ayra " dedi naptım şimdi ya " bu ne ? " diyip bacağımı gösterdi kesin bittim sağ bacağım tamamen açıktaydı ben onu tutmuyor muydum ya ?
hemen kapatıp düzgün bişekilde oturdum " biliyordum bişey olduğunu biliyordum nereye kadar o yırtmaç " dedi " çok değil ya " dedim asla devrana bakmıyordum " nereye kadar göster ? " dedi " sevgilim lütfen hem abim aradı geç kalıyoruz " dedim " ayra göster dedim sana " dedi " dizime kadar " dedim külliyen yalan " aaa az önce bütün bacağın meydandaydı ama nedense " dedi " biraz daha yukarda " dedim " ayra " dedi yırtmacı serbest bıraktığımda kasığımın 5 parmak altına kadar açıldı dudaklarımı kemirmeye başlamıştım şimdi görmemesi gerekiyordu " yok hayatta olmaz gidemezsin " dedi ona dönüp " ama sevgilim dikkatli yürüyeceğim hem sen yanımdasın " dedim " olmaz daha sabah sordum ayra eksik parçası varsa düzelttireyim dedim sen bana yok dedin bi de bensiz gitmekten bahsediyor sırtını zaten hiç söylemiyorum " dedi sinirle " devran " dediğim dudağımı bükerek " lütfen benim bu gece mezuniyetim var bi daha olmayacak üzme beni sevgilim ne dersen yapıcam söz " dedim " başka elbise alalım " dedi " hayır bu benim mezuniyet elbisem " dedim " ayra sen bunu diktirdin kızacağımı bile bile nasıl yapıyorsun " dedi yüzünü ellerinin arasına alıp " lütfen sevgilim " dedim telefon çalmaya başladığında abim arıyordu . " abim arıyor noğloor gidelim " dedim " yapma şunu " dedi " noğlooor " dedim uzatarak " yanımdan asla ayrılmayacaksın " dedi " asla " dedim "yürüşüne dikkat edeceksin " dedi " söz " dedim " tuvalete bile gitmek yok " dedi " yok " dedim " tamam " dedi sevinçle sarılıp " hadi gidelim " dedim abim tekrar aradığında devran elimden telefonu alıp açtı " ne var lan ne istiyorsun ? " dedi " devran " dedim yapma der gibi " karım değil mi geliyoruz işte " diyip oda abimin yüzüne kapattı .
Yolun geri kalanında sesimi hiç çıkartmadım sinirlendirirsem geri dönme olasılığı çok yüksekti . Mezuniyet balosunun olduğu yere geldiğimizde devran arabayı valeye vermemiş kapalı otoparka kendi park etmişti arabayı kemerimi çıkarırken " sakın " diyip arabadan indi huyuna git ayra yanıma gelip kapımı açtı " başımın belası gel buraya " diyip belimden tutarak beni indirdi " tatlı bela " dedim kollarımı boynuna dolarken " hadi ama söz verdim tadımız kaçmasın " dedim yanağından öpüp " yumuşatmaya çalışma ayra bundan sonra asla tek başına elbise diktirmeyeceksin diktirmeyi bırak alışverişe bensiz gitmekte yasak " dedi " hayda o niye " dedim " niyesi mi var şu haline bak ayra ayrıca bu elbiseyi bu gece imha edicem haberin olsun " dedi dudak büküp " ama sevgilim çok güzel elbisem " dedim " bugün izin veriyorsam mezuniyetin için " dedi " peki elbiseme zarar vermesen dolapta dursa " dedim " giymeyeceğine emin misin ? yok ben emin olamam " dedi " lütfen " dedim " sadece evde giyebilirsin o zaman " dedi " tamam söz yeterki elbiseme zarar verme " dedim elini belime koyduğunda gene söylenmeye başlamıştı " sevgilim bozuk musun hala bana hani yanağındaki çukur nerde ? " dedim işaret parmağımı gamzesin olduğu yere bastırırken " ayra hadi gidelim biran önce bitsin erken çıkarız " dedi " gülümsemeni görmeden gitmiyorum " dedim " olur benim için sorun yok hemen eve dönebiliriz " dedi şok olmuş gözlerle ona baktım " onu demek istemediğimi biliyorsun " dedim " maalesef " dedi " hadi üzüyorsun beni " dedim saçlarını severken yalandan gülümseyerek " tamam hadi oldu mu ? " dedi " oldu devran " dedim ayağımı yere vurarak ilerlemeye başladığımda yırtmacımı önemsemeden yürüdüm ama belimden güçlü kollarla çekilmem bir oldu . " verdiğin sözleri şimdiden çiğnemeye başladın bile " dedi derin bi nefes vererek " ben seninle ne yapacağım " dedi alnımı alnına dayayarak " seviceksin " dedim " onu zaten yapıyorum " dedi gözlerinin içine baktım " seni kendime saklamak istemem suç mu ? " dedi " değil ama benide üzme " dedim " ah başımın tatlı belası " dedi gerçekten gülümseyip dudaklarıma yaklaşırken telefonum tekrar çaldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL ( MAHALLE HİKAYESİ )
Fiksi Remaja" aptal ! " dedim omzuna vurup " aptalsın aptalın tekisin ! " diyip ayağa kalktım . Oda kalkıp " ayra yapma yüzünü bana dönme ne olursun yapma aşkını içinde yaşa de senelerdir yaptığım şeyi devam ettiririm ama arkanı dönme bana abinin arkadaşıyım a...