Bausmė

147 7 1
                                    

Kartą Čikagos užmiestyje gyveno mergina Liusė. Ji labai mėgdavo penktadieniais susitikti su draugėmis. Kartą kaip ir įprastai ji ėjo tamsiu, mėnulio apšviestu keliu. Eidama ji pamatė daug juodai apsurengusiu žmonių. Liusė nustebo, bet nekreipė dėmesio ir ėjo toliau tamsiu keliu.

- Pagaliau atėjau,- stovedama prie 13 namo atsiduso Liusė.

Ji ižengė i Brendhes namus. Liusei Brendhė buvo tarsi dievas,sese ar antri tėvai. Namuose dar svečiavosi Alison, Gerbiana, Mona ir jauniausioji Hanna.

- Sveikos merginos!- siusdama "oro bučinį " ištarė Liusė.

- Labuka!!!- linksmybėms nusiteikusios sušuko keturios merginos.

Liusė atėjo i svetainę kaip ir visos.
Tik Brenthe paslaptingai nuėjo į savo kambarį. Liusei pasidarė įdomu, bet ir bijojo sekti ją.
Bet per daug pergyveno del Brenthes todėl privalėjo nueiti pažiūrėti.
Liusė tyliai nutipeno prie kambario kol kitos merginos dažėsi, gamino keksiukus ir dar nežinia ką veikė. Įšlindusi iš už sienos ji tyliai ištarė:

- Ką čia veiki viena?-pasakė Liusė.

Greitai atsigreždama Bendhe sušaukė:

- Tu neturėtum čia būti, ir labai prašau išeik, man reikia pabūti vienai...

- Kažkas negerai? Aš juk tavo geriausia draugė prašau papasakok kas atsitiko.

- Matai tai labai sunku, nežinau nuo ko pradėti...

-Viskas gerai, tau nebūtina sakyti jeigu nenori...

-Ne! As noriu tau pasakyti, nes niekam gyvenime to nesakiau.

-Viskas prasidėjo pirmoje klasėje,- atsiduso Brendhe.

-Aš, a, aš buvau įssimylėjusi Dimeną, mokyklos gražuolį. Jį buvo įsimilėjusios dar nemažai merginų. Aš svaigau del jo, pažiūrėjusi į jį kiek vieną kartą man nueidavo šiurpuliukai.

-Taip ir maniau,- atsidususi pasake Liuse.

-Ša, patylėk!- Surekė Brendhė.

-Oi atsiprašau,- Sučiaupusi lūpas ir susipratus, kad negražiai užrekė Brendhe atsipraše.

-Viskas gerai,tesk..

-Aš stengiausi gauti jo dėmesio, bet man vis nepavykdavo... Jam rūpėjo kitos merginos, žymiai gražesnės už mane. Tada iš vienos buvusios jo merginos suzinojau Dimeno adresą ir pradėjau jam siųsti anonimiškus laiškus. Nežinau ar jis juos išmesdavo ar perskaitydavo, aš jam toliau siųsdavau laiškus.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BausmėWhere stories live. Discover now