Jisung aklına gelen fikirle yerinden kalktı ve koşarak sevgilisinin sex dolabına yöneldi. Minho işi için bi arkadaşının yanına gitmişti ve yaklaşık 2 saat sonra döneceğini söylemişti.
"Biraz oyundan kimseye zarar gelmez~"
Üzerindeki etek, file çorap ve crop ile gayet sexi duruyordu.
*Kıyafetleri
Hazırladığı kameranın karşısına geçti ve videoyu başlattı.
Dolaptan aldığı vibratöru uzun zamandır sex yapmadıkları için daralmış deliğine doğrulttu ve içine ittirdi. Kendini hazırlamadığı için canı biraz yanmıştı ama keyifliydi. Derince inledi ve aleti çalıştırdı.
"Lee Know~ Sabırsızlanıyorum bebeğim~"
Videoyu durdurdu ve kaydetti. Oda tam istediği gibi hazırdı bu yüzden yüzünde ufak bi gülümseme oluştu. Videoyu Minho'ya gönderdi ve gelecek cevaba hazırlandı.
Yarım saat sonra telefonundaki titreşimle kendiyle oynamayı bıraktı ve mesaja baktı.
_ Kapının önündeyim aç şunu
Gelen ani heyecan ve bu kadar hızlı beklememesinden dolayı telaşa kapıldı ve koşarak kapıyı açtı.
Karşısında ona seni üzeceğim bakışları atan ufak sorunlu bi Minho vardı.
Minho sevgilisinin dudağını vahşice emerken Jisung onun hızına yetişmeye çalışıyordu.
"Benimle oyun oynama Hannie~ Zararlı olan hep sen olursun. Ayrıca sen benim senin için yasakladığım dolabı mi açtın birtanem?"
Jisung Minho'nun bu baskın hallerini seviyordu.
Baskın ve sert...
"Ummm~ Evettt! Sence de cezayı haketmedim mi Lee Know?"
Minho sevgilisinin kalçasına sert bi tokat attı ve bi inleme kazandı. Ardından hızla kendisi için hazırlanmış odaya girdi.
"Tüm bunları sevişmek için mi hazırladın bebeğim?"
Jisung sırıtarak kafasını salladı. Kahve gözlü gencin küreleri koyulaştı ve ani bir hamleyle sevgilisini yatağa yatırdı. Üzerine çıkıp hırsla dudağını emmeye devam etti.
Kalçasını havaya kaldırıp ona sürtünen gence hayranlıkla baktı bir süre ve boynuna yöneldi. Aynı anda kıyafetlerini çıkaran ikiliden yalnızca Sung'un file çorabı ve eteği kalmıştı.
Dudaklarıyla bir göğüs ucunu ısırıp emen genç diğer eliyle diğer ucu esir almış gibi sıkıyordu. Sung gelen acıyla derince inledi ve kendini Minho'ya daha çok sürtmeye başladı. Penisleri birbirine değen ikili aynı anda sesli bir şekilde inledi.
"Min-ho!"
Minho sırıtarak sevgilisinin eteğini ve çoraplarını çıkardı. Sonunda tamamıyla çıplak kalan beyaz bedene baktı. Bir beden ancak bu kadar güzel ve tapılası durabilirdi.