Chhun zawm zel dan tur hi ka bo ṭhin hle a ni.
Min lo pui tuuuuuuu.....Han kai thut dwn ila in duh ka rig ciah bik silo kim chang deuhin ti dawn ila ka thiam a twl deuh reuh twh si hahthlak😩
You are me,I'm You
Chapter - 19
_________________________________________
'Û sweet chu i lo hawn tawh em?' Ti a au lang"chung hian Step aṭangin Timothy-a chu a lo tlan thla....Kum 5 lai a ni ve ta,a hnung ah kum 5 la pum ve chiah lo Mipa naupang a lo chhuk ve bek"bawk.
Andria chuan an pahnih ta tur Sweet chu a bag aṭang chuan a han phawrh a...Timothy-a chuan a lo ban vat...An duat bawk a,damdawi ṭha tin reng a ei bawk nen a ṭhang lian ve tawh hle....A û Andria chu Doctor ṭha tak a ni tawh bawk a,lung ngaihna tur a awm tawh lemlo.'Pa Min hawn ve em?' Fiah vak lo hian a ti....Andria chuan a ni pawh chu a pe ve leh.
'Pa engtik nge a pa a lo haw dawn a...a lo haw rei tawh e' Ti in a sweet chu a kheh a...a ei nghal rawk".Pi Lawmi - Bawiha Sweet lo hawn ziah zel suh an ha a ṭhat loh phah ang....A mak em mai...'Timothy bathroom ah lo va kal ru ka bual dawn che u' ti in choka lam aṭangin a lo au lang"ve bawk...Andria chuan chhang hman ta hek lo le...An tlân sawn leh ta daih bawk si....'A lo haw ṭep e' ti in a ma hriat tham lek hian a phun sap.
Joel - Û khaw nge naupang ho hi? An lo chhuk khan ka hre sia/ tiin in chung aṭang chuan a rawn chhuk a....
Andria - Ka nuin a bual lawk dawn a nih kha... James-a Nu engtik in nge a lo kal?
Joel - Zing ah..Kar tawp a ni sia a,a pa a lo haw ṭep tawh sia a tia...A lo awm rih dawn a niang a dawr ah a buai ve bawk sia.
Andria - Imm a nih chu...Vawiin ah enge i tih pui? A damdawi a ei tiraw bawihtea'n
Joel - Eiiii hreh lo thei tlat...Ka man bet a,Ka nuin a pe alawm.
Andria - Ka ring reng a..Kan in thlak phawt a nge tak a Û Mami'n min lo call a zan ah va leng phei ang hmiang.
Joel - Aw kan kal dawn nia.
Skippppppp
Andria Pov
Kum 4 Chhung chu Doctor nih tumin ka bei a..Thla 5 lai chu ka lo ni ve leh tawh bawk.
Josepha pawh Sipai ah a tling a kan in kar erawh in ngaih ang khan a chhe miahlo a nia.
Kan in be reng a nia aw...kan la in Hmangaih bawk vawi 3 chu a lo haw tawh a.....Khang kum chhung khan thil tam tak a thleng ve a nia aw....
Û Mami pawn Fanu 1 a nei ve tawh a....Josepha fapa pawhin min lo fin zeuh"tawh a pha a chhun zia a chhun zia chu rapthlak tak a ni....A tleirawl fa tih tak ah Kum 23 chauh mi a nih in fapa kum 4 mi a nei tawh a nia.....A pa û anga min la ngaih miau avangin 'Apa ' min ti ve mai ṭhin...A pa pui a kha ka ni ve miau bawk si a tin ni.Doctor nih ka chak zawk"loh teh reng nen kan duhthu sam a puitlin nan chuan theih tawp kan chhiah ve".....Ka rin awm ngai in ka la rin awm a,ka hmangaih ang khan ka la hmangaih a la danglam lo.
Kum 24 ka ni ve tawh a,ka pa ka nu te pawhin min pawm lo thei tawh biklo.
Mahse ka pa hmai ka zah vangin in luah tur ka la zawng mek zel Josepha pawhin pawi a ti lemlo.
Mahse kan pawisa thawh chhuah erawh kan nu leh pa te tan kan la ti tho a nia.
Ka nau duat em"mai pawh school lut ve ṭan in a thiam thei lo a û dik tak hi a chhun em alawm...Josepha siar an ni vek mai...A fapa ai mah hian bawihtea hian a chhun zawk a...a ṭhang duh lutuk hi ka nu ngaih a ṭha lo hial ṭhin mahse ka en fiah pawhin naupang ṭhan ṭha tak a ni tih chhauh ka hmu thung.
YOU ARE READING
You are me,I'm You // Mizo BL
RomansHe story hi tlem a a dang dai deuhin tih ka tum a...Chhiar dan tur pawh nang mah ni ngaih dan"a ni mai...