14.nerden biliyon

433 65 41
                                    

Seungmin'den
Sabah gözümü alarmım ile açmıştım.Belime sarılı kollara bakıp güldüm.Elimi karnıma atıp biraz oksadım ancak bir sorun vardı.Midem bulanıyordu.Hemen Chan'ın kollarından cıkıp ayağa kalktım.Ancak basımın dönmesiyle tekrar yatağa düştüm.Chan sesime uyanırken jızla beni kucağına alıp lavaboya götürdü.Beni bıraktığı gibi klozetin kapagını açtı ve beni önüne getirdi.

Midemin tamamı bosalincaya dek kusup sifonu çektim ancak halen basım dönüyordu.Kendimi Chan 'ın kollarına bıraktım.

Güçsüzlüğümü anlamıstı.Cok sürmemis bilincim kapanmıstı zaten son hatırladığım kucaklanıp saclarıma bırakılan bir öpücüktü.

____
Chan'dan
Seungmin'in o halini görünce hemen kucağıma aldım ve asağı indim.

"Diana teyze!Yardım et Seung bayıldı."diye bağırmaya başladım.Cok sürmemiş onlarda kalkmıştı.Hep birlikte arabaya atlayıp hemen hastaneye geldik.

Seungmin'i de kucagıma alıp içeri kostum.Ve bagırmaya basladım;"Yardım edin sevgilim hamile."dedim

Şimdi herkes bize bakıyordu.O bir erkekti ve normal insanlar hamile kalamazdı.Hemşireler gelmiş onu içeri almıştı biz ise sadece bekliyorduk.

"Diana teyze ya bir şey olursa.Ben onsuz yapamam."

"Birşey olmayacak Chan.Bu her hamilelikte olur."

"Umarım olmaz."dedim
Bir süre sonra hemşire içeriden çıkmıştı.

"Sorun yok serumu bittiğinde çıkabilirsiniz."demiş ve gitmişti.

Bir süre sonra serumu bitmiş ve eve gelmiştik.

"Güzelim bak iyisin değil mi?Birşey yok."dedim belkide 1000.kez

"Hayır sevgilim iyiyim.Sende demiştin.Bünyem kaldırmıyor sadece.Sorun yok,lütfen sakin ol."

"Tamam bebeğim."dedim ve yanından kalktım.Sakince mutfağa gidip birşeyler hazırladım bugün de böyle geçmişti.Seungmin birşeyim yok diyor ben iyimisin diye soruyorum.Seugmin kusuyor ben sırtını sıvazlıyorum.En sonunda saatin geç olduğunu fark etmiştim.Yarın cuma ve yine bir sınav var.Bu yüzden Seung'u da alıp sarılarak uyudum.

___
Seungmin'den
Sabah yine aynı şey olmuştu,mide bulantısı ile uyanıp bir tur kusma.Ardından hazırlanıp okula gelmiştik.Şimdi tam okulun kapısından içeri giriyorduk el eleydik ve benim bir elim karnımdaydı.

Herkes bize bakıyor bizi göstererek bişeyler konuşuyordu.Sınıfa cıktığımızda yine aynı şeyler olmuştu.Çok sürmemiş öğretmen gelmiş ve derse başlamıştı.

Berbat bir ögleden önce ardından öğle arası olmuştu.

"Chan~Biz acıktık."dedim elimi karnıma yerleştirip aegyo yaparak.

O sırada koridordaydık.İste şimdi herkes bize bakıyordu.

"Bebeklerim acıktıysa şimdiki hedef kantin.Bizim mallar oradaymış zaten.Minho ve Jisung da bisey açıklicaklarmış."dedi gülerek.

Heyecanla;
"Hadi o zaman gidelim."dedim ve yürümeye başladım

Birazdan kantine varmıstık.Chan birer tost ve birer meyvesuyu alıp gelmişti.

"Ee Jis ve Minho bişey açıklicaz demişiniz "dedim biten tostumun kabuğunu top edip karşıdaki çop kutusuna atarken.

"Şimdi şöyle..."diye lafa girdi Jisung.

"...Biz minho ile birbirimize 11.sınıfta açıldık ama bizden olmaz düşmanız diyip uzaktan sevmeye karar verdik.Ancak artık hiçbir engel kalmadı.Bunu size kendimiz söylemek istedik.Milletin ortasında öpüşünce öğrenmeyin diye."dedi.Baslarda sesi mutlu sonlara doğru iğneleyici çıkmıstı.

"Lan olum bizim ilişki basladı milletin kısmeti acıldı lan.Bir tek Jeongbin ikilisi kaldı he."dedi saşkınca Chan.

Ardından Jeongin kalkmış, Changbin'in kucağına oturmuş ve konuşmuştu;
"Nerden biliyon bizim geri kaldığımızı.Biz tee bu Jisung la Minho olayından beri sevgiliyiz de haberiniz yok.Uyanında balığa gidek mallar."dedi.Dur lan bu piç bu yüzden mi sürekli okula topal geliyordu.

"Lan sen o yüzden mi sürekli okula topal geliyodun."dedim aydınlandığımı belli eden sesimle.Hemen ardımdan Chan konuştu:
"Lan Changbin de sürekli topal geliyor."dedi.O da aydınlmıstı.

Biraz daha oturduktan sonra zil caldı.Öğleden sonra da normal geçmişti.Hatta bütün geri kalan zamnımız monoton geçmisti.Ve artık yatakta sarılmış uyku vaziyeti almıstık.

"İyi geceler güzelim ve iyi geceler bebeğim."

"İyi geceler sevgilim."

**********
İşte ssu bölümden itibaren bütün shipler tamamlandı.
Vee geçiş bölümü budur. Yeeey neyse işte bundan sonra olaylar olaylar.

Spoi veriyom ama kelime kelime

Chan

Aile

Kavuşma

İste yb işte ben görüşürüz ballarım

Look at the my life |SeungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin