Hátbaszúrva és elfogadva

20 0 0
                                    


Airachnid

Épp Night Terror-t nézem a kamerákon és ahogy megtudtam hogy ő az utolsó Sötét Quintesson teljesen lesokkoltam. Azt hittem hogy a nővéremnek nem lesz gyereke, de erre meg elhoztam a saját unokahúgom?! Nem hiszem el hogy Tauszert így átvágott engem! Ha Megatron megtudja hogy Tauszertet én végeztem ki mert elárult minket akkor ez itt problémával fog járni!

- Amilyen az anyja olyan a lánya is! - ütöttem a falba.

Érzem hogy Tauszert engem hív és a lelke itt van a Földön. Elindultam a hajóról és leugrottam a hang irányába. Night Terror-ral nem tudok mit kezdeni így inkább mentem a dolgomra. Nem kellett sokat repülnöm mert ott ahol voltam Quintessa és Meritaton volt.

- Szervusz Airachnid! - mondta Meritaton.

- Az Autobot és Unicron felesége? Csodás már csak a dísz menet hiányzik! - vetettem szarkazmust.

- Csak mi ketten vagyunk itt Airachnid! - repült hozzám Quintessa. - Te tudsz valamit Szuiko-ról! - nézett a szemembe.

Nem kötelességem beszélni velük csak Tauszert érdekelt egyedül, mert ő a nővérem volt aki egy áruló is egyben. A hang irányába mentünk és mikor megláttam Tauszertet a szememnek sem hittem. Quintessa és Meritaton oda mentek, de én döbbenten álltam és néztem hogy ez most mi lehet. Fázis késéssel elindultam utánuk és vonakodva az egész helyzettől csendben közlekedtünk. Csak Megatron ne tépje le a fejemet és amint megláttunk valakit a barlangban teljesen meglepődtem. Tauszert még életben van! De mégis hogyan amikor kivégeztem!

- Üdvözletem a két Quintesson-nak és a nővéremnek! - mondta Tauszert. - Öröm újra látni téged gyilkos privékem! - néz rám.

- Azt hittem halott vagy! - emeltem fel a hangom. - Árulasért ki kellett végezzelek! - mentem a közelébe.

Teljesen nem értem ezt az egész helyzetet! Nem is azzal van a gond hogy itt a testvérem, hanem az hogy a lánya pont maga a gonoszság.

- Igen tudok róla, de épp egy másik Quintesson-t végeztél ki. Én a Földre menekültem és elég régóta vagyok itt. - kuncogott a végén. - Szuiko lányom hol van? - kérdezett rá.

- Róla ne beszéljünk. - mondta Quintessa. - Ahogy Airachnid gondolataiban is olvastam, Szuiko maga a gonosz! Rosszabb mint Megatron. - forgatta Quintessa a szemét.

- Az apja vére az is látszik. - mosolygott Tauszert.

- Ki volt az apja? - kérdeztem rá. - Lehet hogy ismerem a hajóról. - néztem a nővéremre.

- Az én szerelmem Soundwawe és ő Szuiko lányom apja. - mondta ki azt az egy Álca nevét aki még megsem szólal.

- Tessék?! - mondtam egyszerre a másik két Quintesson-nal együtt.

Teljesen lesokkoltunk mikor kimondta a nevét. Ha ezt Megatron megtudja akkor lesz ám hepaj. Ráadásul balhé is lehet ebből az egészből, de főleg Soundwawe feje fog ebbe bele kajdulni.

Night Terror

Míg hallgatóztam Airachnid után és a másik három Quintesson után kiderült hogy anyám köztük az egyik. A legdurvább pedig az hogy Soundwawe az apám. Sürgősen jelentenem kell Megatron-nak a helyzetet és egy kisebb katonai sereggel elfogjuk őket. Mikor rájuk akartam nézni ott állt velem szemben Tauszert és engem nézett. Nyugott egy kisugárzása volt és büszke tekintete. Egy áruló volt az anyám, az apám néma és Laserbreak az ún. "házi kedvencünk"? Ez megmagyarázza a csendes jellemem és a gépek iránti ismereteimet, meg azt is hogy miért szeretem annyira a csillagokat. De azt hogy az anyám egy áruló Álca volt azt már elhiszem. Túl sokat beszélsz magadban Airachnid.

Ember az ÁLCÁK között (Transformers Prime f.f)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora