19

26 4 1
                                    

Hayatında hiçbir şey, San'ın Wooyoung'u sudan çeken robotik kolu gördüğünde hissettiği korkuyla kıyaslanamazdı. Az önce gördüğü her şeyle kafası karışmış olsa da, Wooyoung'un tehlikede olduğunu biliyordu.

Yaptığı ilk şey telsizine uzanmak oldu, sonra paramparça olduğunu hatırladı. Zaten kimi arayacağına dair hiçbir fikri yoktu.

Bu yüzden cep telefonunu çıkardı ve Jongho'yu aramaya çalıştı ama bulunduğu odada servis yoktu. Şu anda o kadar paniğe kapılmıştı ki, sinyali bozan tüm su ve camları düşünmedi.

San, tünelden aşağı koşup dinlenme odasına geri dönmeden önce tanka bir kez daha baktı.

Tam oradaydı ki başka bir kapı açıldı ve akvaryum müdürü dışarı çıktı ve San kayarak durdu. "Ah! Choi San, ben de seni bulmaya geliyordum. Üzerinden geçmemiz gereken bazı şeyler var."

San itiraz etmek için ağzını açtı ama bu, patronunun buraya geldiğinden beri onu üçüncü kez aramasıydı ve az önce gördüğü şeye rağmen, bir yanı hâlâ iyi bir izlenim bırakmak istiyordu. Dudaklarını ince bir çizgi halinde birbirine bastırdı ve başını salladı. "Tabii efendim, nedir?"

"Eminim neden bu kadar geç geldiğimi merak ediyorsundur." Yaşlı adam yüzünün aydınlanmasına neden olan alaycı bir gülümsemeyle parladı. İfadesi doğruydu, San görevdeyken neredeyse hiç burada olmazdı.

Akvaryum müdürü Bay Choi, hem San hem de Jongho için ironik olsa da iyi bir adama benziyordu. Akvaryum sayesinde çılgınca başarılıydı ve artık şehirlerinin en tanınmış adamlarından biriydi. Kırklı yaşlarının ortasında olduğu için her nesille çok uyumluydu ve akvaryumunun herkes tarafından sevilmesini sağlamak için iyi bir iş çıkarmıştı.

Yine de stres olmadan gelmemişti. Siyah saçları şimdiden beyaz beneklerle bezenmişti ve alnında birkaç kırışık vardı. Ama adam her zaman yüzünde bir gülümsemeye sahip olmayı başardı.

"Buradayım," diye devam etti Bay Choi, "sizinle yeni beklentilerin üzerinden geçmek için. Bildiğiniz gibi çok büyük olacak bir sergi hazırlıyoruz. Adamlarımdan bazıları yolunda giden bir şey buldu. Bildiğimiz dünyayı değiştirmek için. Ve" iki elini de San'ın omuzlarına koydu ve birbirlerine tam olarak bakabileceklerinden emin oldu. "Onu güvende tutmama yardım etmen için sana güveniyorum. Bu senin olacak. şimdi bir numaralı önceliğin, anladın mı?"

San boğazındaki korku yumrusunu yutmaya çalıştı ama kıpırdamayınca sadece başını sallamakla yetindi.

"Aferin çocuk. Hala işini yapmanı bekliyorum, ama yapmadığın zaman ya güvenlik odasında kameraları izliyor olacaksın ya da yeni sergimizin yanında olacaksın. Tamamen yeni bir sistem kurdum, böylece birisi kırılabilir arkadan girmek neredeyse imkansız olacak ama asla çok dikkatli olamayız. Gel, sana göstereyim."

Çift, Wooyoung'u içerecek şekilde inşa edilen yeni sergiye geri döndü. San'ın gözleri hemen çocuğu en son gördüğü açık alana kaydı ama ondan hiçbir iz yoktu. San rahatlaması gerekip gerekmediğini bilmiyordu...

"Bu ana sergi. Akvaryumun geri kalanına yardım etmesi için gün içinde fazladan birkaç koruma tutacağım ve o benim en kıdemli korumam olduğu için bu Jongho'nun ana istasyonu yapacağım. Geceleri sana yardım etmesi için başka birini tutabilirim. ama onu da kulaktan kulağa oynayacağız. Ama gördüğünüz gibi artık elimizdeki en büyük tank bu. Gel." Bay Choi, San'a kendisini takip etmesini işaret etti ve tankın yan tarafına açılan küçük kapıya gittiler.

San kalbinin hızla attığını hissedebiliyordu ve sakin kalması onun için gittikçe zorlaşıyordu. Alnında ter birikmeye başlamıştı ve yan tarafında parmaklarının seğirdiğini hissedebiliyordu.

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin