Pov. Austria
Dzisiaj chce przedstawić mojego chłopaka mojej rodzinie, nie wiem jak na to zareagują, chociaż bardziej zestresowany ode mnie jest Węgry, nie wie czy mój ojciec go zaakceptuje. Wczoraj byliśmy u polski ale jakoś żaden z nas nie miał odwagi mu tego wyznać, nie wiemy jak na to zareaguje, chociaż za jakiś czas trzeba będzie mu też powiedzieć. Jechaliśmy właśnie do domu ojca bo tam będzie się odbywać spotkanie, Węgry prowadził, aby go trochę uspokoić położyłem dłoń na jego udzie. Dojechaliśmy na miejsce i weszliśmy do domu, wszyscy byli, No oprócz mojego ojca. Usiedliśmy się przy stole.-[Austria] Gdzie jest ojciec?
-[Szwajcaria] Nie wiem, prawdopodobnie się spóźni.
-[Austria] A więc tak, to jest mój chłopak Węgry.
-[Węgry] Dzień dobry.-uśmiechnął się lekko.
-[Austria] No a to są moi bracia, Szwajcaria i Niemcy.
-[Szwajcaria] Czekaj to ty jesteś bratem polski?
-[Węgry] Tak.
-[Szwajcaria] I co powiedzieliście mu już?
Nastała głucha cisza.
-[Węgry] Jeszcze nie.
-[Niemcy] Czemu nie? Przecież to twój brat.
-[Austria] Ty chyba polski nie znasz..
-[Niemcy] Poznałem ostatnio, bardzo miły gościu.
-[Szwajcaria] Im chodzi o to że Polska nie toleruje osób homo.
-[Niemcy] To nieciekawie..
Po chwili przyszedł Rzesza, przedstawiłem mu Węgry.
-[Rzesza] Wiesz nadal nie cieszy mnie to że wolisz chłopaków ale niech już będzie. Ten twój chłopak nie jest taki zły.
Kamień z serca. Węgry też odetchnął z ulgą. Gdy ojciec się dosiadł zaczęliśmy jeść.
-[Rzesza] Dobra cieszę się że chociaż jedno z moich dzieci nie będzie samotne do końca życia.
-[Austria] Oj tato, myślę że Niemcy niedługo też znajdzie tą jedyną.-zaśmiałem się.
-[Rzesza] No właśnie Niemcy masz tam kogoś na oku?
-[Niemcy] W sumie to tak.-powiedział upijając trochę kawy z kubka.
-[Rzesza] To wyśmienicie! Co to za kobieta? Znamy ją? Opowiedz nam o niej. Jest ładna?
-[Niemcy] Kobieta? A tak haha kobieta.. Umm więc No jest nawet bardziej niż ładna..
-[Rzesza] To cudownie. A możesz bardziej opisać?
-[Niemcy] No.. jest dość niska i drobna, ma szarawo zielone oczy, jasną skórę..
Z kimś mi się kojarzył ten opis i zauważyłem że nie tylko mi, ale nie mogłem sobie przypomnieć z kim.
-[Rzesza] No to czekamy aż się z nią spikniesz i przyprowadzisz ją tutaj. Chociaż najbardziej to czekam na wnuki.
-[Niemcy] Taa wnuki..-zaśmiał się nerwowo.
-[Austria] Jesteś pewny że nie wymyśliłeś sobie tej kobiety? Bo nie kojarzę.
-[Niemcy] Pewnie że nie. Tylko że to nie kobieta.-to ostatnie mruknął niesłyszalnie.
Pov. Niemcy
Jakbym powiedział ojcu że podoba mi się chłopak to by zawału dostał. Teraz jestem już pewien że czuję coś do tego Polaka. Tylko że on nie toleruje osób homo, ale jaki to dla mnie problem.
CZYTASZ
~Doktorek~GerPol
RomancePolska, chłopak który ma zaledwie 22 lata. Nie przelewa mu się, mieszka sam w jednym ze starszych i tańszych bloków ponieważ z jego pensją pielęgniarza na najniższym szczeblu nie zarabia dużo, pracuje on w jednym ze szpitali w mieście. Po spotkaniu...