Gözlerimi açtığımda kendi yatağımda olduğumu fark ettim. Nasıl yani ? Kaçırmamış mı ? Neyse kafamı ovuştura ovuştura yatakta doğruldum etrafa bakındım dur 1 dakika hemen üstüme baktım hâlâ aynı pijamalar vardı.
Yok artık hepsi bi rüyamıydı ? Oha ya inanmıyorum. Ffff ayağı kalkıp lavaboya gittim, sonrada üstüme formamı geçirip odamdan çıktım.
Eveyt malesef ki artık okula gitmem gerekti. Aradan 2 hafta geçti ve annemle babamda çoktan gelmişti. Okul müdürü ailemi aradığı için zorunlu olarak okula gidiyorum.
Neyse kahvaltıydı falan fistan derken kendimi dışarı attım. Uzun zamandır dışarı çıkmadığım için okula kadar yürümeyi tercih ettim. Biraz nefes alıyım dimi amk. Okula vardığımda sınıfıma geçtim ve yerime oturdum. Sonra hoca girdi ve dersi anlatmaya başladı. Yaklaşık dersin 15.dakikasında falan çaprazımda oturan çocuk bana bi kağıt fırlattı.
Kağıt kafama denk gelmişti başta sinirlide baksam sonradan normal hale dönüp kağıdı elime aldım ve ne yazdığına baktım. " Tenefüste biraz konuşabilir miyiz ? Dışarda bi banka otur ben senin yanına gelirim " yazıyı okuduktan sonra kağıdı atan çocuğa bakım kafamı olumlu anlamda salladım. Oda anlamış olacakki gülümseyerek önüne döndü.
Yalnız tek bi sorun var. Bu çocuk kim amk ? Bizim sınıfta olmasına rağmen hiç konuşmadım ve tanımıyorum. Aslında şöyle bi bakınca fazlasıyla yakışıklı duruyor. Esmer mavi gözlü tahminen boyu 1.80 falandır herhalde neyse kafamı önüme çevirip dersi dinlemeye devam ettim. Daha doğrusu dinliyormuş gibi yapmaya.
Tenefüs zili çaldığında ayaklanıp dışarı doğru çıktım. Boş olan bir banka doğru yürüyüp oturdum. Sonrada daha adını bile bilmediğim çocuk yanıma geldi.
" Selam "
" Sadede gel " bunu diyeceğimi hiç beklemiyordu galiba dediğime karşıt biraz bozulmuş gibiydi :D açıkcası bu beni biraz güldürmüştü tabiki içimden.
" Neyse okulun en popüler çocuklarından biri seni seviyormuş şu okulun K6 olarak bilinen guruptan biri " Ne ?? Okulun en belalı erkeklerinden mi bahsediyor bu ?? Gözlerimi yerlerinden fırlayacak gibi kocaman açtım.
" S-sen ne d-dediğinin farkında mısın ?? "
" Bak aslında korkacak pek bişey yok en azından popüler o açıdanda bakmak lazım dimi " dedi ve sırıttı.
" Dur bi dakika 6 kişi var hangisi ? Dahada önemlisi bunu bana dediğini biliyor mu ?"
" Söylememi isteyen o zaten hatta şuan arka tarafındaki yerdeler hepsi " Kafamı arkaya çevirip K6 denilen okulun hem en popüler hemde en belalı gurubuna baktım. Hepsi bize doğru bakıyordu hemen kafamı önüme çevirip yutkundum. Karşımdaki çocuk korktuğumu anlamış olmalı ki bana;
" Peeki şuan ki duruma bakarsak sana onun hangisi olduğunu söylemicem gidip onlada konuşurum ismini söylemediğimi korktuğunu vesayre falan " dedikten sonra daha ağzımı açmama izin vermeden kahkaha atarak yanımdan geçip K6 denilen gurubun yanına gitti.
Hiç bozuntuya vermeden yürümeye başladım ve sınıfa doğru gittim. Sınıfa girdiğimde sırama geçip kafamı sıraya gömdüm. Şu K6 gurubu aslında hiç birini tanımıyorum isimlerinide bilmiyorum ama aşırı derecede belalılar diyebiliriz okulda birine silah çekmişlikleri bile var belalı oldukları gibi bi okadarda çok yakışıklılar ama hiç bir zaman dikkatimi çekmemişlerdir çünkü onlardan hep korkmuşumdur neyse.
Dakikalar sonra zil çaldı ve derse girdik neyse hoca içeri girdi ve dersin boş geçeceğini yani dışarı çıkabileceğimizi söyledi. Herkes dışarı koşturmaya başlayınca bende yerimden kalkıp dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI✌
ChickLit" Eee? " dedi. " Y-yani ş-şey " dedim. " Ney ? " " çişim var " " Çüşş artık benim yaptırmamımı istiyorsun ? Ben hayatta öyle bir şey yapmam! " " Off sadece götüreceksin ve oturtacaksın bir şey oymazz." " Asla ! Git kendin yap !! " diye kükredi. Kaş...