🩸Prolog🩸

268 21 2
                                    

Niegdyś spokojny świat, stał się wywrócony i zmieniony w kompletnie tego przeciwieństwo. W pewnym momencie istnienia zaszło coś niemożliwego, co wywołało reakcje wybuchową. Ludzie zaczęli stawać przeciw sobie. Jeśli tak można było ich nazwać. Wtedy jeszcze nie zdawali sobie sprawy, że przestali być ludźmi. Z czasem porzucili swoje człowieczeństwo upodabniając się instynktem do zwierzęcia. Niektórzy mimo wyglądu człowieczego, w środku pozostawali krwiożerczymi istotami, które rzucały się na wszystko z palącym głodem. Z czasem grupa odmieńców stawała się liczniejsza. Wspólnie zaczęli być coraz większym niebezpieczeństwem dla zwykłych ludzi. Ilość zabitych wzrastała podobnie do ilości nowych nadnaturalnych istot. Uczeni nie mogli się temu przypatrywać. Wiedzieli kim są nowo powstałe gatunki. Musieli zaradzić temu kryzysowi, jeśli chcieli żyć. Postanowili zaproponować układ wszystkim przedstawicielom odmieńców. Dzielili się dniem po równo. Od godziny 8 rano do 20 wieczorem ludzie mogli żyć spokojnie nie bojąc się tego, co czyha w ciemności, zaś od 20 wieczorem do 8 rano żaden z zwykłych śmiertelników nie powinien opuszczać domu, bo o tej porze miasto należało do potworów. Odmieńcy nie chcieli się zgodzić. Niektórzy z nich i tak nie korzystali z dnia, ale reszcie podobały się promienie słoneczne muskające ich skóry. Uczeni pozwolili im ukryć się w pobliskim lesie, ogromnym terenie, do którego nikt inny nie miał prawa się zapuszczać. Tam mogli żyć dniem, a bliżej miasta nocą. Koniec końców wszystkie strony się zgodziły i od tego momentu zapanował spokój. Do czasu.

🩸🩸🩸

Witam was wszystkich 🧛
To nowa historia, o której wiele ostatnio myślałam. Dlatego postanowiłam zacząć to publikować.
Mam nadzieję, że wam się spodoba i razem będziemy przeżywać losy tych nadnaturalnych postaci.

Teraz czas na ostrzeżenia:

🩸Informuje, że przedstawione w opowieści, fakty nie są prawdziwe, a są jedynie wynikiem mojej wyobraźni. Jest to po prostu fikcja. Niektóre ubrania, włosy, czy dialogi mogą być zaczerpnięte z prawdziwego życia.

🩸Zaznaczam także, iż w rzeczywistości nikogo z tych par nie shipuje, jest to tylko w formie zabawy.

🩸Ostrzegam, że wystąpi bardzo wiele opisów związanych z krwią.

Postaram się wrzucać rozdziały raz w tygodniu. O każdej aktualizacji będę informować na moim twitterze, na którego zapraszam. Link znajduje się na moim profilu.

Widzimy się 22 kwietnia :]

snowycat 💜

Monster After 8 a.m. #yoonmin #taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz