O zi de vineri obisnuita in vara
anului 2014, stateam pe terasa
unui club Underground, si imi savuram cu placere berea rece. Povestind cu prietenii vazusem fara sa vreau o prietena Andreea, venise cu o verisoara de a ei pe nume Diana, o stiam pe Diana doar de pe facebook, Andreea nu mă vazuse dar Diana da, ii facusem semn sa nu ii spuna Andreei ca sunt aici timp in care eu o sunasem pe Andreea, ma vazuse o chemasem la mine sa imi faca cunostinta cu Diana. Decand o vazusem eram atras de ea o fata superba si extrem de frumoasa par lung, ochii caprui ca si ai mei mici si frumoși, comandasem doua sucuri pentru Andreea si pentru ea, stand povestind nu stiam cum sa ma fac vazut, interesant. Venise vorba de gâdilit la un moment dat la care eu "Nu ma gadil" Diana si ea la fel cum eram eu simtise o atractie de la primele priviri si venise langa mine si incepand sa ma gâdile pe la spate si pe la gât unde ma gâdil. Acelea au fost primele noastre atingeri, imi placea asa de tare de ea desi o cunosteam de jumatate de ora, ne terminasem bauturile, si ridicandune povestind am plecat de la terasa, vroiam sa mergem la "Regele brazilor" un spectacol aici la noi, mergand am inceput sa ne facem unu pe altul micuț/micuțo desi ea avea 16 si eu 15, ea avea si 1cm la inaltime in plus, si eu tot micuțo, micuțo. Ii sa povestim la care la un moment dat ma intrebat daca ascult manele si eu ii spusem ca da, ea oftand deoarece nu asculta manele. Ajunsem la spectacol si uitandune la momente, tot povesteam, la care fac eu "Hug? :-*" si atunci am imbratisato prima data simteam o caldura atat de placuta cum nici o imbratisare nu a fost atat de placuta. Si vorbind din prima am gasit multe chestii in comun incepusem sa o plac foarte mult mai urmase o imbratisare, si una in grup, se facuse seara si am decis sa plecam spre casa ne am luat ramas bun am imbrato am imbratisatoo si am plecat fericit.