17.Beni bırakamazsınız...

407 52 20
                                    

Seungmin'den
Hastaneden çıkalı 2 hafta olmuştu okula artık beni annem bırakıyor ve yine o alıyordu.Yavastan karnım da çıkmaya başlamıştı ve yorgunluklarım artmıştı.Chan ve ben mutlu göründükçe okulda dedikodular çıkmış bizi ayırmaya çalışan birçok kişi olmuştu ancak bu bizim umurumuzda bile değildi.Geçen hafta 18 yaşıma girmiştim ve ertesi gün gidip yaz tatilinin ilk haftasına nikah tarihi almıştık.

Sabah gözlerimi alarmım ile acmıstım.Yanımda uyuyan Chan'a baktığımda yüzünde garip bir ifade olduğunu görmüstüm.Kasları catıldı ve sayıklamaya basladı.

"Hayır...bebeğimle sevgilim arasında seçim yapamam...
Ölemezsiniz...beni bırakamazsınız..."

"Chan uyan tamam bebeğim birşey yok uyan hadi."dedim saclarını okşarken.
Gözlerini aralayıp bana baktı ardından gözleri dolmuştu.Elini karnıma koyup okşamaya basladı.

"Noldu sevgilim kabus mu gördün?"

"Evet sevgilim.Lütfen beni bırakma olur mu? Kendine dikkkat et, bebeğimize dikkat et."dedi ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Karnımdaki elini hızlendırdı.Onun bu hali içimi acıtmıştı.Bizi kaybetme korkusu ile sürekli olarak kabus görüyordu.

"Tamam sevgilim şimdi hadi kalkta hazırlanalım."dedim dudaklarına minik bir öpücük bıraktıktan hemen sonra.

Ayaklanmıs beni de kaldırıp hazırlanmama yardım etmişti sonunda ikimizde hazır olunca aşağıya inip kahvaltımızı yapmış ve annemle beraber evden çıkmıstık.

Bir süre sonra okula varmıstık.Anneme teşekkür edip arabadan indik ve el ele tutustuk.Sınıfa doğru ilerlerken bir kız ve yanındaki 4 kişi bize laf atmıstı.

"Şunlara bak güya okulun en güçlü grulari herkesin korktuğu tehlike olucaktılar.Şimdi aşk kuşu gibiler.Şu da zaten nasıl girdiyse o kas yığınının altına  o tiple artık bide hamile kalmış.Bilerek ayarttı kesin.Chan buna bakmazdı."
dedi.

Chan derin bir nefes aldı ardından da elimi sıkmaya basladı.Bem umursamıyordum ki l niye bu kadar umursuyordu?Elbetteki bu olayda herkes beni sürtuk olarak görüyordu ama bu kimin umrunda ki?Birazdan aynı kız bağırarak bana seslendi.

"Hey seungmo nasıl girdin altına bilerek ayrttın değil mi umarım sende o karnındaki ucube de yok olup gidersiniz de Chan bana kalır pis sürtük."dedi.

Chan artık elimi acıtıyordu.Sakin olmaya calısıyordu bunu anlamıştım ama canım aynıyordu.

"Sevgilim elim"

"Özür dilerim güzelim."dedi ve elini gevşetti.

Sınfa girdiğimizde mutluluktan havalarda bir Jisung ve onun sevincine eşlik eden bir Minho bulmuştuk.

"Neler oluyor da bu kadar mutlusun sincapcık?"dedim sırama oturup elimi karnıma koyarken.

"Bomba geliyor sıkı dur.
Bende HAMİLEYİM!"diye bağırdı.Dur işte buna şaşırmıştım bir gruba 2 mpreg fazlaydı.

"Beraber büyürler artık sincapcık hayırlı olsun."dedim gülerek.
Arkadan Jeno atıldı.

"E ama bu bize fazla arkadaş .Önce basdüşmanlar sonra arkadaş gruplari olmuyo kalbim dayanmıyo.Cok tatlısınız siz."dedi

"Saol Jeno."dedim ve önüme döndüm.Kafamı Chan'ın omzuna koyup fısıldadım.

"Canım yanıyor.Masaj yaprmısı?"

"Hemen bebeğim"deyip elini karnıma yerleştirdi ve masaj yapmaya basladı.Ben bu adama aşıktım işte.Hemde deliler gibi aşıktım.Onu çok seviyordum ve mutlu olması için elimden geleni yapıcaktım.Bunları düşünerek uyuyakalmıştım.

                       *****†*

Çerezlik bölüm

Jisung hamile dayanamadım çünkü çok seviyom hamiş jis'i çok tatlı oluyo

Neyse neyse sizi seviyom😘❤️

Look at the my life |SeungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin