Bitti Diyorum Ne G*tüme Giriyon!!

55 7 3
                                    

ÖYKÜ'S P.O.V

Of be! Ne yorulmuşum ama ev varya bal dök yala hay maşşallah! Belim, boynum her yerim koptu lan. Temizlik bitti,bende bittim.Neyse bari Dilan'ı arayayımda dışarı bir yere çıkalım, o da işi almış mıdır kiğğ? Aman o gerizekalı iş veren kimki? Gene bir sakarlık yapmış sıçmıştır yine. Neyse rehberden bu malın numarasını buldum aradım. Çalıyor, çalıyoor,çalıyooor...

5 oldu hala açmıyor bu hayvan ama o olmayınca da alkol almış eşeklerden farkım kalmıyor. Melissa! Aklımda ampul yandı adeta. Hemen aradım.

''Alloooğğ!'' dedim biraz hayvanca.

''Öykü?'' sesi yeni uyanmış gibi geliyordu. Olsun itlik yapmayı severim ben.

''Naber amk!'' hunharca gülerek.

''İyilik senden naber lan!'' dedi koca bir kahkahayla.

''İyi lan ne olsun Dilan'ı aradım köpek bakmadı bende kankimi arayayımda bir İstiklal turu yaparız dedim nasıl ama?''

''Yok ya akşamdan kalmayım bugün uyuycam canım başka zaman.'' dedi

''Ha yani gece dışarı çık beni çağırma bir siktir git'' deyip telefonu yüzüne kapadım.

Yine atarlı ergene bağladım ama. Neyse Ediz'i arayayım ama yok sabah ekildim,sonra bunu arayayım şunu arayayım derken Ateş'i arayayım hem o beni geri çevirmez en vefalı dostum.

''Alooğ,Ateş naber hadi dışarı çıkalım lan çok sıkıldım''

''Olur ya hem bende sıkıldım baya uzun zamandır İstiklal'e gidemiyorum'' dedi mutlu mutlu.

''Süper''

''Yarım saate kapındayım hazır ol''

''Tamam hadi öptüm.''

''Bay'' deyip yüzüme kapadı telefonu.

Odaya karşı depar atıp dolabımın kapağını açtım.Ateş benim için çok değerliydi.Canım,ciğerimdi. Ama biz arkadaştık arkadaştan ötesi olamazdık.Tamam yani bir kere öpüşmüştük ama o kadardı işte uff ne saçmalıyorum ben??

Hemen dar paça siyah pantolon üzerine de uzun trikomu geçirdim vücuduma.Dişimi fırçalayıp saç-makyaj ikilisine geçtim.Türkan Şoray gibi kalın bir eyeliner sürüp hafif pembe rujumu yedirdim dudaklarıma. Lanet olsun koduğumun maşası bozulmuş gerçekten ya ne kadar şanslıyım. Dilan'ınkini aldım ve onu kullandım. Postallarımı giyip üstüme deri ceketi geçirdim.28 dakika sonra hazırdım.

Ateş'in mesajıyla evden hızla çıktım.

''Görmeyeli baya kas yapmışsın''

''Ya bir siktir git kızım dalga geçiyor birde'' anahtarı çevirirken.

''Sende zürafa gibisin lan yanında kısa kalıyorum'' dedi gaza basarken.

''Olsun bücür kalmaktansa iyidir böyle olmak''

Ne ne bakıyorsunuz bana cidden öyle ama olayın aslı şu: bu pezevengin kız arkadaşlarının çoğu hatta hepsi 90-60-90 ölçüsünde yani tehlikeyi siz düşünün.Bir yere giderken ben hep sap gibi kalıyordum buna son vermeliydim artık.

''Kızım senin derdin hem cinslerinle ben kısada olsam uzunda olsam fark etmeyecek böyle kıskanmaya devam edersen oooo işin zor valla.En iyisi Ediz'i kıskan sen gerçi o da bayağı götürüyor ama olsun senin manitan o.'' dedi ama bana bakmıyordu.

''Lan ne saçmaladın öyle! Doğru söylüyorsun ama ikinizde erkek orospuluğunda mastır yaptınız bunu unutmamak gerek'' dedim ve piç sırıtmamı yaptım.

''Bir kere de laf sokmaya çalışma be kızım'' dedi gülerek.

Napalım abisi bizimde statümüz böyleydi yapacak birşey yok.

''Ha orospuluğu kabul ediyorsun yani'' dedim kahkahamla beraber.

''Ya kızım sikmiyeyim belanı ne diyorsun ya bir laf dedik pişman ettin''

Sonrada radyodan güzel bir şarkı açıp yola koyulduk .Bende telefonumdan facebook'uma bakmaya koyuldum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güneşi Çarpsam YüzümeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin