Terbangun aku di katil. Menggeliat sepuasnya setelah 2 jam bermain. Seorang jejaka berbadan tegap sedang memasak di dapur dengan aroma yang sedap.
"Kitten dah bangun ?" tanya dia. Tidak menoleh belakang.
"Ya" aku turunkan kaki ke katil dan ingin sahaja nak berdiri di lantai, aku terjatuh ke lantai.
Buk !
"Ehh" dia menutup api gas dan bergegas kearah ku. Kedua-dua lengan tangan dipegang. "U okey ?"
"Okey"
Dia mengangkat tubuh ku cara bridal ke kerusi.
"Coffee ?" dia menghulur secawan coffee kepada ku.
Aku ambil.
"Duduk sini. Jangan banyak bergerak" dia mengusap kepala ku dua kali sebelum sambung masak.
"Okey" aku perhatikan lelaki itu. Cara layanan dia memang berbeza dari pemakaian nya.
Throw back
"Iqah, kan ?"
"Jayy ?"
Serentak mereka berdua angguk kepala.
"Ehh" Iqah buka pintu dan masuk ke dalam. Tali keselamatan kereta dipakai.
"Kat mana ehh nak keluar ?" tanya Jayy masukkan gear 1. Pedal minyak ditekan.
"Ikut jalan ni lepastu turn kiri" ujar Iqah sambil nunding jari ke tingkap.
"Okey"
.
"U suka ais krim tak ?" tanya Jayy. Mata nya sempat beralih kearah ku.
"Ais krim ?" aku tengok kawasan tengah Jayy.
"Bukan ais krim ni. Ais krim yang selalu orang makan" Jayy tutup kawasan tengah nya.
"Oh, suka"
"Okey, i bawa u pergi Baskin-Robbins dulu baru ke rumah i" stereng dipusing ke kiri dan pedal minyak ditekan.
Sampai di Baskin-Robbins
Aku dan dia masuk ke dalam untuk membeli.
T-shirt hitam dan seluar pendek hitam. Simple.
Jayy pegang tangan ku dan masuk ke dalam baskin-robbins.
"U pernah makan ?" Jayy usap kulit tangan ku dengan lembut.
"Tak" aku geleng kepala. Nampak tak dekat sini ? Aku miskin duit tapi ada impian nak makan mahal-mahal !!
"I belanja u. U nak flavour apa ?"
"Cotton candy dan Blue Raspberry Sharbet" pesan ku dengan lancar walaupun ada kesalahan grammar.
"Chocolate Almond"
,
NGAPP !
"Sedap nya" kata aku. Terlebih mewah dah ni. HUHUHUHU !!
"Baguslah, boleh lah u layan i malam ni sepuas-puasnya" ujar Jayy berjalan ke kereta.
"Ya"
,
Di hotel
"U !!" Jayy belari kearah ku dan pegang bahu ku.
"Kenapa ? Ehh, jangan menangis" aku pegang wajah nya dengan lembut.
"I lupa beli kondom" Jayy peluk erat tubuh ku. Air mata jantan dia weyh !!
"Sebab tu ja u menangis ?" Jayy angguk.
"Astaga. Tak boleh kah main tanpa kondom ?" Jayy berfikir.
"Boleh !"
Throwbacks end
"Sabar lah u" aku tahan perut nya. Hampir sahaja dick nak masuk pussy. "Dick u tak basah lagi. Kalau masuk pussy i dengan paksa, berdarah nanti"
Aku ludah air liur ditangan dan menggosok kepala dick. Mula masukkan ke dalam pussy dengan mudah.
"Ohh, fuck" aku mendesah. "Ahhh ahh yes"
Dia mendayun laju ke pussy ku. Aku mendesah dengan kuat. Oh fuck !
"Ahh ahh"
"Sedap sayang ?" dia tolak tubuh ke depan ke belakang. Posisi doggy. Siapa ja tak suka, kan ?
Sambil itu tangan nya meramas kedua-dua buah tetek ku bergilir-gilir.
"Ahh ahh"
"Manja nya suara u. Yes !!"
"Oh fuck !! Sedap nya !! Laju lagi !!!"
YOU ARE READING
Wild Cat & Man 🔞
Truyện NgắnCerita random. Cerita yang mempunyai unsur sex 18+. [ Lambat update sebab kekurangan idea ] Kebanyakkan nya fantasi