Fetele noastre ingrijorate,au hotarat ca inainte de a porni la lupta trebuiau sa se deghizeze.......Asa ca a doua zi au plecat in orasul Focushimi Tenzachy la un frizer si dizainer numit Zuco ,un stapan al focului de care nu se stie...Ajunse la frizerie,a inceput schimbarea...Marie isi facu suvite albastre,si se imbraca intra-un costum alb cu albastru aaa si se facu si blonda,iar sora ei Kleo se tunse bob,cu suvite rosii,isi lua un costum negru cu rosu.Hotarara sa isi puna numele Black Windows(Vaduvele Negre)si numele de cod :Iggy era Marie Rose iar Kleo era Rita...Amandoua erau de nerecunoscut si pregatite au pornit spre Tenzzacky,unde era un stapan al zapezii pe nume Roccu ,ce le va invata sa apere Planeta in timpul eclipsei de vraja lui Tantos....Venite la templul din Tenzzecky,l-au cautat pe Roccu....Gasit in camera de rugaciune,a fost un pic surprins,dar fetele i-au aratat sabiile cu mesajul scris si isi daduse seama despre ce era vorba.....Le spuse ca arta Ninja nu este de loc usoara si trebuie invatata pas cu pas...-Dar care dintre noi va stapina aceasta divina arta?spuse Iggy. -Veti afla la momentul potrivit....mmmmmmm.....zise Master.....-Hei nenea tu ar trebui sa ne ajuti nu?sau iti bati joc de noi?intreba Rita nervosa,.......... -Dragi invatacele,eu va stiu de la nastere asa ca va stiu puterea,gandurile temele chiar si cele mai ascunse secrete.... -Woaw!!!!amandoua.odata. -Acum haideti cu mine..... -Unde?spuse Iggy. -La doggeow!!!! Ajunsi ,batranul a zis o incantatia au ajuns pe alta planeta:Coasta de Fildes unde vor invata sa isi stapamesca puterile,vor invata vraji,sa calareasca zimbri zburatori si cel mai important Arta Ninja.....Master le ceru celor doi invatacei ai lui sa le antreneze pe cele doua razboinice....Cei doi sunt Kendall stapanul focului maiestrul Ritei,si Back stapan al apei maestrul lui Iggy....Cei patru se vor imdragosti mai tarziu dar in alt capitol...Adica maestrul de elev si invers ♥♥♥♥Fetele au fost despartite si au fost duse pe tinuturi diferite atat de departe de ele dar atat de aproape un de alta.... Pentru a incepe antrenamentul. Sper ca va placut capitolul doi si voi incerca sa revin si cu cel de al treilea .
CITEȘTI
ParanormalToată lumea știe ca o Eclipsa de Luna nu afecteza pe nimeni,in nici un fel de privința......dar pentru Kleopatra si Marie Rose poate insemna disparitia intregei Planete